Ik heb nu een weekje DQM Joker. Het is bijna een pokemon kloon, je gaat opzoek naar monsters, traint deze en uiteindelijk ga je op een toernooi vechten. Wat anders is dan Pokemon, is dat deze game volledig in 3d is, de camera draai je met de schouderknoppen en dat werkt behoorlijk. Af en toe blijf je ergens achterzitten. Je ziet de monsters echt rondlopen en wil je niet vechten dan ontwijk je ze. Wel kunnen ze je opmerken en dan gaan de monsters achter je aan. Waar bij Pokemon, als je pokemon een bepaald level bereikt, deze kan gaan evolueren, gebeurt dat niet bij DQM joker. Hier synthesize je je eigen monsters. 2 monsters, een + en - monster kunnen samen een sterker monster worden. Ik vind dit spel tot nu een goed spel, geen top. Vooral het 3d element vind ik een goed iets en ik zou willen dat dit ook een toekomstige pokemongames zou gebeuren.
net even een stukje Ninja Gaiden : Dragon Sword gespeeld, ziet er erg vet uit en bestuurd ook heerlijk
Heb van de week Final Fantasy Crystal Chronicles: Ring of Fates (wat een titel) gekocht. Erg toffe game! Heel mooi grafisch stijltje (in 3d) en toffe gameplay.
Gasten, Heb ff een vraagje; M'n vader gaat naar New York en ik wil hem maybe een ds laten halen. Zat te denken aan zo'n Crimson Blue want die heb je hier dus niet. Zijn er nog wat dingen waar ik dan op moet letten?? De lader kan ik vast niet gebruiken en moet ik hier dan gewoon een andere halen of komt er iets meer bij kijken?? Alavst bedankt voor de comments mannen!! Don
Bij mijn DS lite zat een adapter die alleen geschikt is voor 110v. Heb bij de plaatselijke gameboer een third party adapter kunnen kopen voor € 10.
hmm nee, volgens mij is dat t wel, alleen ff een andere lader halen en dan zit je volgens mij wel goed
hahahah geweldig gasten!!!! dat wordt dus ff een ipodje en ds bestellen!!! Wii zijn wel regio gebonden toch.....??? hahahahah
Ze kunnen beter wat nieuwe DS games uitbrengen dan een nieuwe DS. Het gamesaanbod (van Nintendo zelf) is wel een beetje triest eigenlijk.
vind ik wel meevallen , FFCC:Ring of Fates, Ninja Gaiden, The World ends with you,.. toch allemaal wel vette games. zijn wel niet van nintendo zelff maar toch,.. ik heb liever af en toe een topper zoals phantom hourgalss dan dat ze de paar goede franchises die ze hebben helemaal uitmelken
Deze game spreekt mij toch wel heel erg aan! Komt mede door de namen die aan de game werken. Ben benieuwd, hoop dat we spoedig wat meer beeldmateriaal krijgen.
FFIV is ook bevestigd voor deze zomer, kan niet wachten , vond FFIII 1 van de leukste DS games tot nu toe