1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe werkt dat dan op de DS?

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet politieauto's kapotbeuken of laten crashen (politieauto rijdt bijvoorbeeld tegen een muur op). Als je 2 sterren hebt, dan moet je 2 auto's kapot maken. Als je dat hebt gedaan verdwijnt er een ster.

GTA:CW is verder een leuk spel. Het speelt een stuk beter dan de vorige handheld gta voor de gba. Touchscreen wordt veel en goed gebruikt, alleen wordt het wat eentonig dat je vaak de zelfde handelingen moet uitvoeren bij het auto jatten. Daarnaast mis ik de tussenfilmpjes niet, om de teksten alleen al kan ik lachen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu ook een weekje een DS Lite en ben zeer tevreden met mijn aankoop. Alleen kan ik helaas nog niet echt online met games...ik zal het uitleggen.

Ik heb een draadloze router(linksys wrt54g) en in de router settings heb ik firewall uit, security op WPA personal met een key. Het staat ook op Mixed, niet G of B only ofzo...mijn Wii werkt perfect ermee...echter wanneer ik bijvoorbeeld Mario Kart DS opstart en naar Nintendo Wifi connection setup ga, search for an access point kies...en dan vervolgens mijn router kies krijg ik deze error :

The access point's security settings are not supported by the Nintendo DS. For help, visit Nintendowifi.com

Maar ook daar word ik er niet echt wijzer van....iemand enig idee?

Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    De DS (lite) ondersteund geen WPA. Als je online wil zal je WEP moeten gebruiken, of een DSi kopen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt je router makkelijk op WEP instellen.

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar of het dan nog zo veilig is. WPA en WPA2 zijn er om een reden.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is ook weer waar. Ik gebruik om die reden zelf een USB connector.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    DSiOnly games :mad:

Waarom doet Nintendo dit altijd.

Steeds als zij een nieuwe apparaat op de markt gooien , stoppen ze met de ondersteuning van het "oude" apparaat.
    Ze stoppen meteen op de ondersteuning van de Gamecube toen de Wii op de markt kwam.
    Nu lijkt het wel of ze de DS/DSlite langzaam willen laten dood bloeden , door DSilony games op de markt te brengen.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nou, ik hoop dan dat Zelda nog wel uitkomt voor de DS. Maar wat is een DSi dan eigenlijk? Ik loop wat dat betreft wat achter de laatste tijd. Misschien dat ik die nog wel ga kopen, maar niet als het verschil met de DS Lite bijna nihil is.

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij was het 1 van de Flinstones.

Ik heb trouwens toch wel eens wat over die DSi gehoord, althans alleen de naam dan maar zo te zien, is het geen grote verandering zoals van de GBA naar de DS was. In dat geval hoef ik hem niet, om foto's te maken gebruik wel een digitale camera en bewerken kan met Photoshop..

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    DSi heeft ook geen GBA-slot meer.
    Dus Guitar Hero kan je er niet meer op spelen.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    vind t nu wel jammer dat ik een tijd geleden mn lite heb verkocht..
    komen toch wel zieke games nu voor uit..
    nieuwe GTA, nieuwe Pokemon zou ik ook wel weer willen proberen (echt stupid van me dat ik diamond heb verkocht met ziek goeie pokemon, ook Arceus erop enzo, voor 15 eu |:-) en dragon quest enzo en andere toffe RPGS..
    ik snap niet dat de lite nog wel zo redelijk duur is aangezien de DSi al uit is. Is ie nou nergens te krijgen voor 70/80eu ofzo? een witte? :+

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de plaatselijke gameshop betaal je voor een gebruikte Witte DSlite nog steeds € 109

Ik game lekker verder met mijn zwarte DSlite.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeeujh /Mod *knip* Jeeeujh, nu nog even de [FAQ]FAQ[/FAQ] doorlezen - Cookie

16. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister ook maar weer is een nieuw spel gekocht.
    Diddy kong racing ofzo:p.
    Is echt een aanrader ik vind hem leuker dan mario kart!
    En in mario kart kan je niet in hovercraft,vliegtuig.
    Echt top spel helemaal verslaaft er aan.
    Aanrader!

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Groot gelijk. DSi is eerder een downgrade van de DS/DS Lite...

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    DSi is juist een hele verbetering met grotere schermen en ingebouwde camera's.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja allemaal bullshit waar niemand iets aan heeft. Zo veel groter is het scherm nou ook weer niet een de GBA optie is eruit gehaald.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vanochtend een DSi gekocht. Scherm is duidelijk groter dan het scherm van de DSlite, de speakertjes van de DSi zijn ook beter. De twee camera's zijn tof en hebben een prima kwaliteit, kun je ook leuke dingen meedoen en WarioWare Snapped maakt heel leuk gebruik van de camera. Internetbrowser werkt prima, DSiWare is een hele toffe feature, MP3 speler (voor mij niet belangrijk) maar het werkt wel goed. Vind het al met al persoonlijke een goede upgrade van de DSlite.

Wat boeit mij een GBA slot nou? Koop toch geen DSi van 170 euro om GBA games te spelen, daar heb ik een DSlite of andere apparaten voor liggen.

Deel Deze Pagina