Nou, ik heb eindelijk een DS Lite besteld en ik verwacht 'm ergens deze week. Ik heb natuurlijk nog geen spellen en ik vraag me af welke spellen aanraders zijn. Ik dacht zelf sowieso al aan Mario Kart, Mario Bros. en Brain Training, maar verder zou ik 't niet echt weten.
Advance Wars pokemon platinum The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Metroid Prime: Hunters en de nieuwe zelda moet eind dit jaar uitkomen
Professor Layton Super Mario 64 indien je die nooit hebt gespeeld Zelda Mario & Luigi: Partners In Time indien je rpg's wel kan verdragen. Scribblenauts schijnt erg goed te zijn. Advance Wars games.
her er van t weekend ook een gekocht met -New Super Mario Bros -Zelda Phantom hour glass -Ninja Gaiden dragon sword ben er stuk voor stuk erg over te spreken vind ze erg goed zelf zit ik nog te kijken naar: Blue Dragon PLUS dragon quest IV dragon quest V nieuwe zelda Mario 64 ds mario kart en een van de voornaamste redenen waarom ik er een heb gekocht: de nieuwe golden sun
wat komt er een nieuwe golden sun? geweldig, wat heb ik dat spel veel gespeeld vroeger. Werkelijk briljant.
Er is weer een nieuwe professor layton aangekondigd Deel 2 ligt hier net in de winkel. 26-11-09 al in Azie beschikbaar?
Deel 2 ligt hier nog niet eens in de winkel. En deel 4 is al behoorlijk lang bekend, hoor Overigens vind ik wel dat ze mogen stoppen met de franchise indien er niet veel vernieuwingen worden toegepast. Drie delen is nog leuk, maar op een gegeven moment houdt het toch ook wel een beetje op.
Ok, dan ben ik niet helemaal op de hoogte Ik zag dat iemand 'm in het pats topic had gekocht hier Ik heb 'm op internet "gekocht", levertijd was 15 minuten. Maar wat je zegt is waar. Het moeten wel vernieuwende puzzels gaan worden. In deel 1 had je bijv. een aantal puzzels waar je kannen met vloeistof moest overgieten zodat er in elke kan een bepaalde hoeveelheid vloeistof kwam. In deel 2 hebben ze hetzelfde gedaan maar dan met pannenkoeken. Daar koop je geen nieuw deel voor natuurlijk, al zijn de sfeer en de cutscenes/tussen filmpjes wel weer geweldig 25-9 komt hier deel 2 pas dus
Ja, dat was ik. Maar deel 2 kan je dus al uit de US importeren (in mijn geval UK, aangezien ze daarvandaan goedkoper waren). En als je hem "gekocht" hebt zou ik hem zeker nog eens kopen, want het is het waard!
Yeah, it's here! Het enige nadeel is wel dat BigDennis Amerikaanse versies verkoopt en er een goedkope Chinese lader los wordt bijgeleverd, maar goed voor die €116,99 moet ik eigenlijk niet zeuren.
Oh, ok. De Amerikaanse zat er trouwens ook gewoon bij en dat is zo'n mooi inklapbaar model. Ik ben trouwens erg tevreden met m'n DS Lite! Heel mooi afgewerkt en dat blauw is veel mooier dan op de foto. De onderkant van dit model is trouwens mat zwart en geeft ook grip. Veel fijner dan dat Glossy. Ik had ook gelezen dat dit model dus de laatst uitgebrachte was [2008] met een aantal verbeteringen zoals de scharnieren, displays en knoppen. Het enige nadeel vind ik wel dat je niet terug naar het hoofdmenu kan en je systeem uitgaat. Beetje vaag! :{ Maar goed, nu nog spellen...
Als Golden Sun fan kan ik je zeggen dat je een Lite moet halen. Je MOET Golden Sun: The Lost Age spelen als je deel 1 goed vond Ohja en speel Phoenix Wright!! De beste game op de DS imo
Het valt op zich wel mee, maar ik had liever een originele gehad. Bij Sidder.nl had ik dat wel gekregen, maar dan had ik een Koreaanse DS Lite gekregen.