Bij sommige games wordt inderdaad de microfoon gebruikt. Een daarvan die ik ken is iig Brain Training.
Ok dan, bedankt. Het viel me trouwens wel een beetje tegen dat je zonder spel niet veel kan. Ik was ook eerst een uur aan het wachten op die DS Download Play. Ik dacht dat je daarmee spellen kon downloaden via zoals Marketplace op de Xbox 360, maar het is geloof ik heel wat anders!
Wat jij bedoelt is alleen voor de DSi en niet voor de normale DS. Download Play zit al sinds de originele poederdoos-DS in het apparaat. Het houdt in dat als een vriend in de buurt een game speelt die download-play ondersteunt jij een deel van de game kunt spelen zonder de cartridge.
Hoe is het tweede deel van Professor Layton? Meer van hetzelfde of hebben ze er nog wat vernieuwing in gebracht.
[yt]KpQOY02tEMU[/yt] 15 september in de US Is dus ook al uit op het internet. NL versie is wel oktober pas volgens mij.
Oh, de US. Daar hebben wij toch niet veel aan. (of zijn DS games regiovrij?) Uit op internet... tss.. illegale shizzle.
Jeuj! Binnenkort mijn DS maar eens gaan zoeken (geen idee waar ie ligt), en Scribblenauts checken. En gelijk even kijken of die nieuwe Pokemon speelbaar is
Weet iemand nog winkels waar je cheap (en mét Paypal) DS games kunt importeren? Ik heb deze al gevonden. http://www.play-asia.com/paOS-13-71-ba-49-en-70-3enc.html Gamehubs verkoopt helaas geen DS games.
Scribblenauts is wel erg grappig, maar je moet echt wel nadenken over de opdrachten. Een ster uit een boom halen is nog wel te doen, maar de latere opdrachten zijn toch echt wel een stuk pittiger!
Inderdaad, ik dacht eerst van dit spel is makkelijk. Maar nu ik verder ben gekomen is het wel moeilijker. Overigens vind ik zelf iets doen (dus geen campaign) geen reet aan