Compatible software DSi: DS software, DSi software DS Lite: Game Boy Advance software, DS software Input method DSi: DS card slot, SD memory card slot, AC adapter connector, stereo head phone/mic connector DSLite: DS card slot, GBA card slot, AC adapter connector, stereo head phone/mic connector. Dat is ook de reden dat ik mijn DS Lite niet weg doe. Het is alleen jammer dat de GBA game niet helemaal in de DS Lite past.
Precies, de reden dat ik nog een Lite heb. GBA games zijn zo vet . En voor Gameboy Color games (Pokemon Red ofzo!) gewoon een emulator. Ideaal vakantie ding zo!
Ik heb een Nintendo DSi en ik was laatst in Utrecht en toen was er zo'n event om Celebi te kunnen krijgen, maar bij mij lukte dat mysterygiften niet via die wireless communication of zo. Waar zou dat aan kunnen liggen? Bij instellingen heb ik het wel gewoon aanstaan. Ik heb wel een beschermcase eromheen zitten, maar voordat die erom zat heb ik ook nog niets wireless kunnen doen. Anyone... help me? :c
Ik hoorde laatst iemand ergens zeggen dat je bij de instellingen in plaats van WPA WEP moet kiezen of andersom. Ik weet niet precies hoe het zit en ook niet of je het zal begrijpen, als ik die link vind kan ik hem wel sturen. Was er sowieso niemand daar die kon helpen met wireless problemen?
Je moet inderdaad WEP2-key hebben. Thuis hebben wij dat bijvoorbeeld niet, omdat dat niet veilig zou zijn.
Van het weekend Dragon Quest IX gehaald. Wat een heerlijke game . Bij gebrek aan goede 3DS-games ben ik nu in ieder geval zoet tot aan Zelda of de eShop.
Is het de moeite waard om deze handheld te halen? Kan hem voor een scheet en een knikker van iemand overnemen. Dragon Quest games altijd erg leuk geworden, maar zijn er meer goedkope pareltjes te vinden? Nooit echt aandacht aan de DS besteed, dus weet er vrijwel niks van.
Ligt er natuurlijk aan wat je tof vindt. Er zijn veel toppers voor de DS (en natuurlijk ook GBA, als je een DS Lite koopt), maar ook veel schijtgames. Een lijstje: De Dragon Quest games, zoals je zegt. Golden Sun 3 New Super Mario Bros Mario Kart DS Elite Beat Agents Beide Mario & Luigi games GTA: Chinatown Wars Professor Layton games Ghost Trick etc. etc. Veel daarvan zal je tegenwoordig vast voor een zacht prijsje kunnen vinden.
Voor de DBZ fans met een Nintendo DS is het toch zeer jammer dat deze game nooit is uitgebracht in de USA/Europa. Man, wat ziet het er tof uit.
Voor een prikkie een zo goed als nieuwe DS lite aangeschaft. Ik was even wat titels aan het checken, de obvious Mario, Zelda etc games komen er sowieso. Ik vroeg me af, Age of Empires, is dat wat? Of kan ik beter voor Advanced Wars of Fire Emblem gaan?
Ik heb nog nooit iets gehoord over Age Of Empires voor DS, dus ik denk dat je beter kan gaan voor Advance Wars. Advance Wars is sowieso een enorm goede serie. Lijstje met een aantal must-haves (natuurlijk wel even checken of het wat voor je is): New Super Mario Bros Zelda games Elite Beat Agents Professor Layton games Phoenix Wright games Castlevania games Mario & Luigi: Partners in Time Mario Kart DS
Er zit ook zo'n R4 kaartje bij, dus ik kan altijd even checken of AoE wat is. (wat ik speel koop ik legaal hoor, heb een hekel aan roms die na 50% niet meer saven of corrupted worden, regelmatig meegemaakt met die gare bootleg gba games) Metroid Prime lijkt me ook wel leuk. Wordt dat online ook nog gespeeld?