Ik heb vandaag een roze ds lite voor mijn vriendin gekocht + 5 games. Zij is helemaal in de wolken. En wat denk je, ik dacht dat er echt niks aan was aan dat hele ding, maar.......ik wil er nu ook 1! Ga zo nog ff naar de winkel om er 1 voor mijzelf te kopen, je moet wat met je vakantiegeldWat een tof ding en de gameplay van die spellen is zo verslavend! Ik ben inmiddels een al wat "oudere gamer", zijn er meer "oudere" gamers die de ds ook hebben?
Yup ik ben 22, heb zelf een DS en heb mn vriendin ook een roze DS gegeven, we spelen vaak Mariokart en de Mario Minigames tegen elkaar. Erg leuk! Zij is helemaal weg van Animal Crossing, Phoenix Wright en New Super Mario Bros.
Als je van RPG's houdt: Mario & Luigi: Partners in Time Als je nog nooit Mario 64 hebt gespeeld, zeker die kopen. Adventures: Hotel Dusk en nog eentje (weet de naam ff niet meer) etc (maak mn lijstje later wel af )
ff vraagje, er is toch zo'n metroid demo te krijgen/downloaden ofzo? Hoe kom ik hieraan ? Wil 'm nog wel ff uit proberen voor ik op vakantie ga
Je mag m van me kopen voor 30 euro Hij is helaas niet te downloaden. Er zat een demo bij de eerste uitgave van de DS. Daarnaast zou ik me daar niet al te veel aan hechten, aangezien dat eerder een soort betaversie was en de game ondertussen een stukje anders speelt.
Hier iemand van 23 jaartjes jong met zijn 2de DS. Ik heb me witte aan me zusje gegeven en vandaag een zwarte gehaald . Check het spel phoenix whright eens. Echt een leuk spelletje is me dat. Alleen maar teksk, maar o zo goed gedaan dat het niet gaat vervelen. In tegen deel ! *vermaakt zich met nintendogs van me zusje
Hier nog 1; alweer 27 jaren op de teller. Phoenix heb ik gewoon helemaal uitgespeeld tot aan de laatste case. Toen had ik er geen zin meer in. Speel nu voornamelijk Ouendan en Puzzle Quest.... FFIII moet ik weer oppakken. Hoorde trouwens laatst dat je children of mana kan co-oppen!
Het is helemaal niet nodig om te gaan co-open met Childeren of Mana. Dat spel is best simpel. Je kan allemaal stenen verzamelen, en die maken je gewoon te sterk...
Kan iemand even wat vraagjes beantwoorden? Ik ben van plan om binnenkort ook een DS aan te schaffen alleen wat ik heb dan allemaal nodig om homebrew te kunnen spelen? Zit er al een cardreader in de DS ingebouwd?
Vraagje: Heb Afgelopen zaterdag een NDS lite gehaald, ben er echt blij mee. Maar in het boekje staat dat de batterij 5-8 uur meegaat als ie op de hoogste verlichting staat, ik heb hem op 1tje ervoor, en nog gaat ie na 5 of 6 uur uit... Is dit normaal? Of zou het komen dat ik hem een paar keer aan heb gehad in de winkel, omdat de eerste die ik kocht een luie pixel had namelijk, dus heb ik deze een paar keer getest/geprobeerd in de winkel.. En ja, hij word iedere keer helemaal opgeladen, en de 1ste keer toen ie vol was heb ik hem helemaal leeg laten lopen, sommige zeggen dat dat de duur wat kan verlengen. Game on )
De browser tja. Hij browst ,daar is dan ook alles mee gezegd... Nee Worms Open Warefare 2 Dat is een goed spel, online multiplayer ftw
Zijn de denktijden van die Worms ook veranderd? Bij een potje van 60 seconden per beurt tijd zijn ze soms gewoon 20 seconden aan het denken om vervolgens haast niks te doen.