Hehe, kheb een DS Lite gewonnen. Weet iemand een leuk spel om mee te beginnen (wat ook een beetje goedkoop is)?
De spellen die ikzelf leuk vindt en heb: Castlevania dawn of sorrow Castlevania Portrait of ruin, Dawn of Sorrow vond ik leuker. New super mario bros. Yoshi's island DS. Mario and luigi partners in time. Pokemon Pearl (of Diamond).
Haha, dit is echt grappig Al Jam Sessions voor de DS gedaan? [yt]kR06is2X4us[/yt] In het begin stond de distortion even aan; na de klik op RB is ie uit Nu nog goed leren spelen...
Je kunt niet fout gaan met New Super Mario Bros. Als je die niet leuk vind, moet je gewoon geen games meer spelen en een andere hobby uitzoeken.
Ik heb hem ook ja, maar ben nog niet zo creatief geweest om hem ergens op aan te sluiten Ziet er briljant uit
Kwam net dit filmpje van Ninja Gaiden DS tegen: http://www.gamer.nl/doc/41783/Lange-gameplaytrailer-Ninja-Gaiden-DS En het ziet er erg goed uit voor een DS-game
Whoa, net een ds gekocht. nog tips kwa games? \o/ hoort een nieuwe ds te zeggen dat er geen ds card in zit?
Als er geen spel in zit wel. Anders zou 'ie moeten aangeven dat er iets inzit. Aanraders vind ik sowieso: - New Super Mario Bros - Mario Kart DS - Pokémon Diamond & Pearl - Elite Beat Agents - Castlevania serie - Final Fantasy III - Trauma Center - Phoenix Wright
ok dan is het goed... ik zat kwa games meer te denken aan mp hunters. wordt dat nog veel gespeeld online?
Dat weet ik niet. Ik speel nauwelijks online met m'n ds. De singleplayer van Metroid Prime Hunters is trouwens erg vermakelijk en laat goed zien wat de DS kan.
ik heb hunters ook maar gekocht. erg leuk en goeie controls. ik hoop dat de mp ook gespeeld wordt, want we hebben draadloos netwerk auf schüle
Woo! ik heb nu een r4ds. wat een prachtding. dan kan je allemaal muziek, films en homebrew (games) op je ds zetten. je kan er ook dingen mee doen die hier niet besproken mogen worden
Lol, de helft van de mensen hier heeft volgens mij zo'n flash unit Ik heb de EZFlash, werkt erg goed met alles.