1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS [vraagje]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Wooffa, 16 mei 2004.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Op deze E3 zag ik het filmpje van de persconferentie van Nintendo. Daar lieten ze de Nintendo DS zien en vertelde ze wat over wat hij kon e.d. Ze hadden het opeens over de multiplayer waar je 100 feet, zonder kabel, met/tegen mekaar kunt spelen. Daarna hadden ze het ook nog over het spelen met/tegen mekaar over verschillende tijdzones [!!!]. Dit verbaasde mij echt, ik zou namelijk niet weten hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.

    Weet iemand dit wel, of heeft iemand hier meer over gehoord? Ik ben namelijk best benieuwd naar de nieuwe handheld van Nintendo.
     
  2. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Op xbox live speel je toch ook tegen Bijv. Engelsen...
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat klopt. Maar met de Xbox werk je via een modem of router en zit je echt op internet. Hoe zit dat dan met deze handheld?!
     
  4. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel een soort ontvanger/verzender inzitten die op dezelfde manier werkt als een mobiele telefoon.. Een soort WIFI verbinding op je nintendo denk ik..
    Want Nokia Ngage kon je toch ook tegen de hele wereld spelen?
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja....ik heb me nooit zo bezig gehouden met de N-Gage, dus weet er ook niet veel van [schaam, schaam]
     
  6. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook niet maar als je zo die reclames zien zou je dat gaan denken...
     
  7. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand op het forum zei laatst ook dat je de DS kan koppelen aan je PC en zo tegen heel de wereld kunt spelen.
     
  8. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    de DS heeft een wifi verbinding zodat je online kunt spelen. Ook heeft de DS bluetooth zodat je draadloos kunt lannen met 16 man.
     
  9. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    en er komt binnenkort iets uit waarmee je broadband snelheid op je telefoon krijgt misschien gebruiken ze dat. is best te doen.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    en dat wifi en bluetooth moet ook gratis worden en zo dacht ik?

    zal wel mensen aantrekken toch.
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze het niet goedkoop maken dat online spelen met die Ds, dan gaat denk k niemand op die manier gamen tegen elkaar en gaat het op dat vlak mss wel floppen net zoals de N-gage volledig geplopt is. Dus Nintendo, wees verstandig en leer van je "concurenten"...
     
  12. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het online gaan met de DS word helemaal gratis
     
  13. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Voor bluetooth heb je geen apart netwerk nodig, dus daar kunnen ze je ook niet voor laten betalen. Hoe wifi werkt weet ik niet precies, maar als je wereldwijd gaat spelen kan je er van uit gaan dat je daar een bepaald abonnement voor moet hebben. (Zoals je voor het on-line spelen met de PS2 ook een internet-abbo nodig hebt.)
    Nintendo zelf gaat in ieder geval geen geld vragen (zoals MS dat doet voor XbL).
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    dus moet je voor elk spel appart betalen dat je online wilt spelen?(net als bij MMORPG's)
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    nee, het lijkt mij dat elk spel gebruik maakt van hetzelfde netwerk..
     
  16. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt gewoon inloggen op zo'n wifi spot en dan gamen maar. dus als je thuis een draadloze router hebt kun je waarschijnlijk thuis spelen via internet of heb ik dit fout?
     
  17. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Juist niet. Voor een MMORPG moet je betalen omdat daar een server voor nodig is. Bij de meeste van de DS spellen zal dat niet het geval zijn.
     
  18. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    UMTS heet dat, en als je via UMTS wil gaan spelen mag je naast je NDS ook een grote zak geld meenemen. Die UMTS freqenties hebben niet niets gekost en moeten dus veel geld gaan opbrengen
     
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Je kan (draadloos) gamen tegenelkaar binnen een straal van 15 meter via Bluetooth en WiFi, als je tegen iemand aan de andere kan van de wereld wil gamen moet je PC een Bluetooth/Wifi mogelijkheid hebben en kun je zo via het internet met elkaar gamen.
     
  20. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    of een router die Bluetooth of WiFi ondersteunt.
     

Deel Deze Pagina