1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zoveel ophef over het touchscreen scherm |:-, als er maar een paar games het gaan ondersteunen. Hmm is het leuk om een pen te gebruiken voor racen/shooter games enz. :confused:.
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    de boxart van ds

    [​IMG]

    Strak of niet?
     
  3. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    oeehh die ziet er wel stra uit die box :)
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, die doos ziet er wel heel erg verleidelijk uit.
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Flexx.. :9
     
  6. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    150 euri's maar dat kun je toch niet laten liggen?
     
  7. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony moet wel flink de prijs droppen willen ze concureren met deze bijna *meeneem* prijs..:)
     
  8. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben blij dat ze hem wat beter hebben gestyled.. toen op de E3 vond ik echt dat de art/desinge department een trap onder hun kont nodig had..
     
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Idd, het is ook echt een weggevertje had van mij wel wat duurder gemogen, €200,- vindt ik meer dan redelijk.Maar ja... Nintendo moet toch wat nu Sony ook met de handheld bizz bemoeit.
     
  10. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurder gemogen hoe goedkoper hoe beter toch :+
     
  11. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Aber naturlich!!! ;)
     
  12. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ok.. mensen...

    remember minidisc? jah. .die handige schijfjes.. sony had zun mond vol over cd's (zegmaar) die uit zouden komen op MD.. maar.. ik kan ze nergens vinden?.. ik denk dat dat hetzelfde gaat zijn als die films.. veel gepraat.. weinig film

    ook is de batterij life... een ramp..

    neej.. PSP is veel te duur..
     
  13. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik snap er niks van hoor maar wat betreft de batterij en de prijs van de psp ben ik het helemaal met je eens ;)
     
  14. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe save je eigenlijk? moet je er een memorycardje er bijkopen?
     
  15. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon zoals altijd denk ik, op de spelcassette zelf...;)
     
  16. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor md's moet je in amerika en in japan kijken. Daar was/is md speler vrij populair. Ook veel in autoradio's geintegreerd etc. In europa hoef je niet zoeken, veel te afwachtend cd-r's bleeft de dominante medium....en over films zal wel precies zelfde zijn alleen in US of in Azie. Europa? no...
    Nu mp3 veel gebruikt wordt heeft sony ook nu MD spelers met standaard mp3 afspeelmogelijkheid. Vroeger kon je dat ook maar moest je eerst omzetten naar ANTRAC..
    [​IMG]
    nice.. *)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2004
  17. Joopie

    Joopie Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan de nintendo ds te importeren...alleen heb ik geen idee wat de betrouwbare sites zijn 8)

    kan iemand me een betrouwbare usa site geven die ook de spullen naar nederland stuurt:)

    alvast bedankt *)
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Je kunt hem gewoon bij lik-sang halen. Dat is zo'n beetje de meest betrouwbare site die er is, en je kunt hem nog eerder krijgen aangezien dat een aziatische site is. Dus dan kun je hem in November al in huis hebben :eek:
     
  19. Joopie

    Joopie Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    is mn bedoeling ook om m in november inj huis te hebben...dan komt de amerikaanse versie uit: :9 aangezieen d ds regiovrij is....... :9 *)

    bedankt voor de tip:) alleen jammer dat die site nog geen prijs voor de ds heeft staan:)
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah idd, 21 november komt hij in Amerika uit. Releasedate van Azie zal dan ongetwijfeld vroeger zijn. Misschien is hij er daar al over een maandje ofzo, iig weet ik dat niet precies. Een andere tip is om hem te halen bij de AI op inkoopacties.net Daar kun je hem waarschijnlijk halen voor rond de 125 á 130 euro uiteindelijk, en dat zou een mooi prijsje zijn. Het is alleen nog wel een animocheck, dus inschrijven, en de kans word weer groter dat het een echte AI word. Ik krijg trouwens nu door van betrouwbare bronnen dat hij in Japan pas 3 december te koop zal zijn :+ Dus eerder in de VS :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina