[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    jah vroeg me ook af waneer ongeveer
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem vandaag besteld, inclusief Super Mario 64 DS. ^^

    Kan niet wachten totdat hij binnen is. :)
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Asphalt Urban GT (ubisoft)
    Boktai: Bokura no Taiyou (konami)
    Castlevania (konami)
    Megaman Batlle Network (capcom)
    Metroid Prime: Hunters (nintendo)
    Pro Evolution Soccer (konami)
    Goldeneye DS (EA)
    Sonic DS (sega)
    Super Mario Universe (nintendo)
    Super Mario 64 x 4 (nintendo)
    Mario Kart DS
    Deze lijken me iniedergeval wel geinig....

    En ik hoop echt dat er een Super Smash Brothers voor de DS komt dat is perfect voor dat aperaat!
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  4. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2

    Waar heb je hem besteld dan? Ik had me aangemeld bij inkoopactie.net om hem daar te halen. Maar op de 1 of andere manier vind ik het een beetje amateuristisch daar.
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb me ook aangemeld bij Inkoopacties.net. Waarom vind je het dan amateuristisch?
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Wel vaag dat ik op Lik-Sang zie dat de DS op 2 November binnenkomt, maar de games pas een maand later :eek: Dus dan kan je de DS niet gebruiken waarvoor die is totdat het eindelijk December is..

    Ik zit te twijfelen of ik em wil pre-orderen, denk dat ik gewoon wacht totdat ie in Europa uit is en dan natuurlijk en allemaal leuke kleurtjes :+
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Daar kan natuurlijk niets van kloppen. Ze zijn bij The Big N niet zo dom om de eerste games pas een maand na release van de handheld uit te brengen hoor, dat zou pure zelfmoord zijn :+ Nee er zullen gerust wel wat launchgames zijn.
     
  8. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    mss een domme vraag, maar zit er eigenlijk backlight op de DS zoals bij de GBASP??|:-
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jep dat zit er als het goed is wel. Het is natuurlijk allemaal nog niet helemaal zeker aangezien het product nog niet in de schappen ligt, maar het is nu denk ik wel 99,9%zeker dat dat erop zit. :)
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb ergens gelezen dat ie 2 backlights heeft ;)
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Kortom, mensen die zich te goed voelen voor de normale wereld. Laten we blij zijn dat ze hun eigen elitaire hangplek hebben.
     
  12. MakMan

    MakMan Nintendofan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben mensen hem besteld in Amerika? Of wacht men hier op de Europese release?
    Nadat ik heb vernomen dat de GBA games door de andere belichting er beter op de DS uitzien dan op de SP, heb ik het systeem ook op mijn verlanglijstje gezet. Ik hoop nu dat een kennis van, die naar de VS, gaat het systeem kan meenemen voor mij, want dat scheelt mij 4 maanden wachten en een hoop geld! Kan niet wachten om SM64 DS en Zelda: Minish Cap erop te spelen ;)
     
  13. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al?? zoja post hier je bevindingen, t schijnt
    - dode pixels
    - tegenvallende grapgics
    - big & ugly
    - saai
    - weinig launchtitels
    - krassen touchscreen

    niet dat ik anti ds ben.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was plan dat ding bij liksang te pre orderen, moet alleen 1 dingetje weten, werkt de 220 adapter van de SP ook op de Jap DS?
    zowel technisch qua voltage als fysiek qua vorm van plugje?

    als dat zo is dan bestel ik em gelijk. Weet iemand of je korting krijgt bij meerdere?
    kan ik hier wat samen werken ( Hier in sneek op school (Of op het forum))
     
  15. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben daar een omvormer van 220 volt naar 110 volt voor maar 4,98 dollar! dus dat is ook niks, maar krijg je bij JAP ds geen japanse menuutjes??
     
  16. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in December op vakantie naar Amerika en kan er als ik wil 1 kopen, maar weet nog niet zeker of ik wel toe ben aan een nieuwe handheld. Op mijn GBA speel ik namelijk nooit meer (die ligt ergens stof te verzamelen) en als ik in de auto/trein/bus/tram zit, luister ik toch alleen muziek. En op mijn vorige vakantie heb ik mijn GBA niet eens meegenomen en ook niet eens gemist.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    De graphics zijn heel behoorlijk hoor, check maar metroid prime hunters en super mario 64 DS. Alleen is het jammer dat bij de thirdparty launchgames de grafische pracht en praal zo laag is. Met die 2 bovengenoemde games kun je zien wat het apparaatje wel niet aan kan. Als je een overdaad aan DS en PSP info wilt moet je ff hier kijken.
     
  18. MakMan

    MakMan Nintendofan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey DriesM, zou je anders voor mij er eentje willen meenemen? Ik zie dat je in Leidschendam woont, net als ik, dus ik zou je het geld van te voren kunnen geven ;)

    Of je er zelf een wilt, ligt natuurlijk aan het aanbod van games dat er is en of dat jouw bevalt. De lauch line-up is in ieder geval wat magertjes, met Super Mario 64 DS en Feel the Magic als enige lichtpuntjes. Maar in de nabije toekomst kun je wel betere games verwachten als Wario Ware en Mario Kart.
     
  19. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjek je PM's ;)
     
  20. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    he driesm moet je dan niet bij de douane bepaalde kosten betalen? mss kan je t risico vermijden door vanuit amerika op te sturen als ''kado''?? ik wil ook wel graag 1 hebben :D pm mij ook :D uiteraard tegoed voor de moeite.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina