1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Woei! M'n DS is binnen! :D

Eerste indruk is érg goed! Ik verbaasde me over de grootte van de doos, zo klein!
    Het beeldscherm is erg helder en van hoge kwaliteit. Heb net eventjes Metroid gespeeld. De controlls zijn wel even wennen. Maar het ziet er erg goed uit.

*Blij*

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jawel he.... Hij is strakkkk hoor... Vond jij hem nou ook helemaal niet "kinderachtig" qua uiterlijk? Ik hoorde er veel mensen over, maar toen ik hem eenmaal in mijn handen had, vond ik hem eigenlijk heel stoer. Ben ook erg blij dat ik hem gekocht heb. Welke versie heb je? Japanse of USA?

3. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Beetje overbodige vraag, of ik USA heb of JP. Metroid zit erbij, dus kan niet anders dan USA. :)

Hij ziet er inderdaad strak uit. Ook ligt hij lekker in de hand. De BAXY-knoppen mochten misschien een stukje groter zijn, maar dat is denk ik wennen. :)

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    |:- Ja dat was een vrije domme vraag idd..... Excuses haha.

Agreed, de knoppen zijn ietwat klein en zitten vrij dicht op elkaar vind ik zelf. Al met al vind ik het een geweldige handheld. Heb je er ook nog een game bij gekocht of heb je alleen de Metroid demo?

5. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Heb op dit moment alleen Metroid, helaas. Zat beetje krap in de portomonnee.

Nog wat pictures voor de liefhebbers:

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Laat is een In-game screen zien :), trouwens vet dingetje misschien ook maar ff halen als hij hier in NL in de schappen ligt...

7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    M'n broer is net met de camera er vandoor. Zal wel even wat proberen met m'n crappy webcam.

Edit: Pictures toegevoegd:

Let vooral niet op de kleuren. De lens van mijn webcam is zo goed als dood.

Laatst bewerkt: 22 dec 2004
  8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vet screen Furies, Heeft Metroid Prime nu ook dat schieten met de stylus gedaan, als je dan tikt op het beeldscherm dat je dan schiet/en als je hem een poosje tegen het beeld houd dat tie dan oplaad?...Of word in dit spel de stylus niet eens gebruikt?

9. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    De stylus kun je inderdaad gebruiken. Ook is er de mogelijkheid om zonder de stylus te spelen, maar dat gaat een stuk minder soepel.
    Je kan hem instellen voor links- en rechtshandigen. Daar is goed over nagedacht dus. :)

10. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En laad je hem op met een Europese GBA SP adapter of met de Amerikaanse adapter dmw een transformator?

11. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon met een Europeese GBA SP adapter. :)

Heb inmiddels Metroid een beetje onder de knie, is erg leuk!

12. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    :). Inmiddels is Metroid al getunneld, dus je kan er zeker op rekenen dat er een public release binnen 1 maand uitkomt.

Lijkt me wel leuk, heb je al een Wireless Router, of niet?

Even in het algemeen, heeft iemand al een DS met Wireless Router? Ik zet je username even in de startpost, zodat als Metroid daadwerkelijk een Public Tunneling krijgt, je elkaar kan PM'en.

13. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik beschik helaas niet over een WiFi router. Zou wel erg vet zijn. :)

Dat wordt dus veel naar de Mac gaan :+

14. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Waar kun je die dan halen (zoek al het hele internet af)?

15. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me nou de hele tijd afvraag is of dat bovenste scherm een beetje gebogen is , wat te zien is op de eerste pagina zeg maar met openingspost , maar als ik naar foto's kijk die de members zelf hebben gemaakt vind ik em er veel minder mooi uit zien (logisch natuurlijk) maar is die nou beetje bol ofniet?????

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Kijk bij X-Bazar of op Ebay. Vooral bij die laatste staan genoeg (Nederlandse!) aanbieders.

Zoals je al op de foto's kan zien is het beeld gewoon recht. Ik snap ook niet waarom hij op officiële plaatjes er zo schuin uitziet.

Edit\\
    Nog een picture:

Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij lijkt me echt heel gaaf, maar ik heb het geld er helaas niet voor over. Vind gamen op zo'n klein ding niet echt heel fijn. Maar veel plezier ermee mensen! (die 'm hebben :cool: )

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hij is ook echt gaaf. Ik heb hem ook, en Mario DS is echt een hele dope game. Die minigames met dat pennetje zijn erg leuk en verslavend. Het spel zelf is ook heel leuk en mooi gemaakt. Jaja, het is een leuk speledingetje......

19. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem over een paar dagen als ik in Amerika zit. Picca's volgen uiteraad ;)

20. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht met smart af.. :).

Heb je een Wireless Router thuis?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina