1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoe het zit met de garantie van een geimporteerde DS uit Amerika?

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je de garantie bij een winkel kan krijgen die hem verkoopt.

Edit//

Ik heb vanmiddag met Future Zone Rotterdam gebeld, of ze de Nintedo DS U.S. verkochten tezamen met Super Mario 64 DS U.S. Die hadden ze, en de DS kostte €179,99 en Mario kostte €45,-. Volgens "Remco" zat er 1 jaar garantie op de DS, en werden zaken als dode pixels, en andere defecten die niet door de gebruiker waren veroorzaakt, kostenloos gerepareerd/vervangen.

Dus ik heb ruim €15,- benzine verstookt om die DS te gaan halen met Mario, zegt dat vrouwtje achter de toonbank dat er slechts 6 maanden fabrieksgarantie opzit, en Mario kostte ook ineens weer €50,-?!
    Ik probeer dan nog aan dat zandvrouwtje uit te leggen dat "Remco" mij iets compleet anders had verteld, maar dat hielp ook niet.

Ze kan dat ding in d`r vette r**t stoppen, stelletje schooiers |:-.

Laatst bewerkt: 3 feb 2005
  3. dsfan

dsfan geen woorden voor...

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  4. dsfan

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo BS

Ik kijk nu al uit naar de Nintendo BS!!! 8) :9 :9 :9

5. dsfan

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo DZ

Of een andere...
    De Nintendo DZ!!! :9 :9 :9

6. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    masterlijk die 2:+

7. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een kwartier op de DS gespeeld. Ik heb hem gespeeld bij de MediaMarkt op Utrecht Centraal. Wario Ware Touched zat erin en dat was best een lache spel. Maar dat schermpje zeg. Dat ding staat er net maar die DS zit al helemaal onder de krassen. Met die spelletjes van Wario Ware moet je veel krassen. Beetje slecht van Nintendo. Ze moeten een pennetje maken die niet zoveel krassen achterlaat. Daarom hoef ik hem niet te hebben. Er zijn nog te weinig spellen die de 2 schermen goed benutten en die DS ziet er gewoon niet uit. Ik wacht liever op de PSP. Strak design en betere graphics. En ik heb het eerlijk gezegd wel een beetje gehad met Mario

8. dsfan

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zijn eigen mening...
    En over dat krassen, met je eigen DS doe je voorzichtiger dan zo'n tester.
    Daar hebben al 100den mensen op lopen rammen...
    Raar dat er dan krasjes op komen! :9
    En als je PSP en DS gaat vergelijken doe dat dan niet hier!
    Pak een ander forum of ga de PSP lekker bij het PSP forum aanmoedigen! _0/
    Oja over de graphics, kijk eens naar het prijs verschil. ;)

9. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het prijsverschil zal eerder komen doordat de PSP meer mogelijkheden heeft en door de goede kwaliteit van het ding zelf. En dat is niet de PSP aanmoedigen, dat staat ook gewoon in de PU. Reken maar dat je krasjes krijgt op je scherm als je een spel als Wario Ware Touched speelt. Hoe voorzichtig je ook doet. De DS is zeker wel een innovatief apparaat. Maar die connectivity tussen de GBA en de Cube was ook innovatief en daar deed Nintendo ook bitter weinig mee. Het tweede schermpje zal wel voor het grootste deel van de spellen niet benut worden. Er zijn wel een paar spellen zoals dat Yoshi Touch n Go maar ik vraag me af hoelang zulke spellen blijven boeien.
    Ik beoordeel de DS en de PSP gewoon objectief. Ik heb alle consoles thuis staan dus ik ben echt geen fanboy voor een bepaald systeem ofzo. De GBA was voor mij ook een teleurstelling toen die uitkwam doordat de backlight ontbrak. Dat herstellen ze later wel maar daar had ik niks meer aan. Ik kocht hem al met de launch. Van je fouten moet je leren en daarom koop ik geen DS.

10. dsfan

Leuk Bevonden:
    0
    Ds

Ach iedereen zijn eigen mening...
    Maar waarom ga je hier posten, als je de DS niet goed vindt?
    We hebben liever berichten over de ontwikkelingen, dan dit!
    Post dan verder in het PSP forum! }:]

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging hier posten omdat ik ff op de DS heb gespeeld.
    Dan mag ik toch wel ff melden wat ik er van vond.
    Ik zal het in het vervolg wel in het Xbox Live Gaming forum posten |:-

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dude, alle kritiek is toch mooi om over na te denken? En dat krassen van het schermpje valt op zich best mee. Tenzij je er echt keihard met de Stylus op drukt kan je misschien wat echte krassen verwachten anders is het vaak met een brillendoekje oid wel weer weg te vegen en valt de schade reuze mee.

Ik heb de DS nu ook al een tijdje, maar ik gebruik de wekker functie meer dan dat ik erop game. Mario speelt gewoon niet lekker zonder analoge stick, hoe je het ook went (of is het wend) of keert. Voor de rest van de games wacht ik op de EU release.

De DS is op dit moment niet meer dan een nieuwe handheld van Nintendo. De game heeft gewoon nog niet genoeg goede games waar je hem voor MOET halen. Natuurlijk is Mario wel leuk, maar waarom nou verd*mme weer een port? Hopelijk komen er idd devolers die ECHT iets met de beide schermen doen, want wat ik tot nu toe gezien heb is het negen van de tien keer een kaart/map van een gebied dan dat het echt heel veel nut heeft.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hier was ik al bang voor.
    Daarom heb ik voor mijn PDA een screenprotector gekocht en deze koop ik straks ook voor de DS.

14. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor mijn DS ook een screenprotector gekocht. Dat gamed toch wat lekkerder, omdat ik me geen zorgen meer hoef te maken om krassen:)

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag een reclame filmpje van Nintendo waarin een meisje ligt te gamen in een bloemenweide.
    Één kleine zandkorel tussen Stylus en display en dat veroorzaakt een diepe kras.

16. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je helemaal gelijk in. Ik had gelukkig nog geen diepe krassen, alleen hele kleine krasjes die je ziet als je de DS schuin in het licht houd. Maarja, zoals ik al zij, is het wel lekker om een protector op je screens te hebben want dan hoef je je nergens meer druk om te maken.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De kleine krasjes kan je verwijderen met tandpasta.

Gebruik nooit geen display-polis dit veroorzaakt verkleuringen op het display.

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Met tandpasta? Komen er dan niet nog meer krasjes op? (Schuurmiddel)

Lijkt me een beetje sterk...

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    De DS, ik weet het niet. Natuurlijk, de mogelijkehden die de DS voor gameplay biedt zijn geweldig, tenminste in theorie... de spellen die er echt gebruik van maken zijn echter dun gezaaid en blijven dat ook, volgens mij. Ik vreees dat het 2e scherm niet meer dan ee nplek wordt voor de items en indicatoren e n de HUD. Nou... wat innovatief...
    Verder denk ik niet dat bedrijven als EA en Ubisoft echt ten volle de unieke mogelijkheden van de DS gaan benutten. En dan de grafische kwaliteit: de games die ik nu heb gezien hebben mij nou niet echt overtuigd van de grafische kracht van dit speeltje. Natuurlijk is Metroid Prime best een mooie titel en een grote stap vooruit in vergelijking met de GBA, maar zó mooi is het ook nou weer niet. En zeker met multiplatform games komt de grafische tekortkoming duidelijk aan het licht: vergelijk Ridge Racer en Tiger Woods op de PSP eens met hun DS broertjes....
    Natuurlijk is gameplay belangrijker dan graphics maar het oog wil tenslotte ook wat.. en zeker als je de doelstelling van Nintendo in acht neemt (de massa en ook de niet-gamers, veroveren) denk ik dat ze een fundamentele fout maken met de de graphics die wij nu krijgen aangeleverd.... hetzelfde verhaal geldt voor het design. Het uiterlijk van de PSP zal (functioneel of niet met zo'n groot scherm die snel onder de vieze vlekken komt) spreekt de meeste mensen gewoon veel meer aan...

Daarom ben ik bang dat de Nintendo DS de 'nét niet' handheld wordt... het heeft nét niet de goede games, nét niet de juiste besturing (vasthouden van de handheld en tegelijkertijd spelen met de stylus in Metroid Prime is een crime), nét niet het flashy uiterlijk en nét niet de support die het nodig heeft van de andere gamesontwikkelaars.... en dat is jammer, want een beetje concurrentie is nooit weg op de markt voor mobiele games...

Laatst bewerkt: 5 feb 2005
  20. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik m'n DS heb haa ik er ook gelijk een pakketje met bescherm velletjes bij zo komen er ook geen/minbder krassen op..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina