[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het over DVDBoxOffice? Dat is toch Australie... Dat is ook een PAL gebied hoor. Ik weet alleen niet of al hun games dat dan ook meteen zijn....
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk dat je in de war bent met de Australische site DVDCrave.com. DVDboxoffice.com is toch echt een Canadese site hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2005
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn beide topsites met leuke prijsjes!

    Kunnen ze in NL nog veel van leren :)
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb vanavond eindelijk de DS gezien met eigen ogen.
    Bij ToysRus was iemand bezig om de DS te slopen en bij Mediamarkt zag de DS er ook niet meer zo fris uit.
    Ik vroeg me af , Waarom !!!!
     
  5. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    DS Australie

    Weet iemand hoe veel de verzendkosten dan zijn om em vanuit Australie over te laten komen??
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    het totaal komt op ongeveer 120 euro uit.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Verzendkosten voor de DS zijn $26 ( Australische Dollars ).
    Dat is ongeveer € 16

    Maar wat wordt er bedoelt met GST ??
    Euro € 108.78 exc GST.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2005
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Goods and Services Tax. Oftewel hun BTW.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik alles bij elkaar op tel DS + verzendkosten + BTW dan is de DS iets goedkoper in Australië.
    Ik heb de DS nu gepre-orderd bij Bol.com en laat het door hun gewoon thuis bezorgen.
    Alleen heb ik nu maar vast 1 game besteld bij DVDboxoffice.com , Mario DS voor €26,92

    Ik heb gelezen dat in behoorlijk veel DS'en die door Nintendo ( VIP paketten ) nu zijn uitgegeven veel dode pixels zitten.
    Ook bij maar 1 dode pixel ruilt Nintendo de DS zonder problemen om.
    Sony kan hier een voorbeeld aannemen.

    Hoe komt het toch dat de DS zo gevoelig is voor dode pixels ??
    Zou toch het ontwerp van de LCD niet goed zijn of komt het door de massa productie.

    Ik laat me niet afschrikken , ik zie het wel als ik de DS in handen heb.
     
  10. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dan op welke schaal dit ongeveer voorkomt? Je doet nu of het bij 1 op de 2 ds'jes is... :+
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    dsfan, er zijn best wel veel DS'en met dode pixels hoor. Een paar kennissen van me hebben er ook last van. En dat is toch niet iets dat je wilt hebben bij een nieuwe handheld. Zelfde verhaal btw bij de PSP hoor. Maar het is wel goed van Nintendo dat ze er geen probleem van maken!
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is het bij de PSP ook geen probleem, alleen horen wij dat niet omdat dat alleen voor Jappanners geldt. Logisch dat import psp's geen sony garantie hebben.
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat klopt, mijn broer had er 5. Hij heeft toen gebeld en kon een nieuwe ophalen. Toch wel goede service.
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de nieuwsbrief van Nintendo gehad en daarin bevestigen zij dat de DS games hier het volgende gaan kosten:

    Bron Nintendo.nl nieuwsbrief:
    " Vanaf 11 maart kom je op de schappen ook 15 van de beste games tegen die ooit tegelijkertijd met een console werden gelanceerd. Er is voor elk wat wils: de perfecte gameplay van Super Mario 64 DS, de geniale breinbrekers van Polarium, of het blazen, schreeuwen en aanraken in Project Rub. Spellen voor de Nintendo DS kosten € 29,99 of € 39,99, afhankelijk van de titel. "
     
  15. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er straks zo een heb, waar moet ik dan zijn? Winkel of Nintendo helpdesk (of wat dan ook...).
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Bel in eerste instantie de help desk.
     
  17. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen toch niet voor de DS verschillende paketten uit zoals bij de PSP? Want dan weet ik nooit wat ik het beste kan nemen...
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    er komt maar 1 ds pakket uit net als bij de PSP in amerika. je kunt dus niet kiezen welke je neemt.
     
  19. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuws bericht

    Weer wat 'koop de DS!' gelul van de nintendo site! :9

    De Nintendo DS wordt op 11 maart geïntroduceerd voor de ongelooflijke prijs van € 149,99 (verwachte verkoopprijs), dus je hoeft niet al te lang meer te wachten voordat je zelf over een krachtige draagbare spelcomputer kunt beschikken. Maar misschien vraag je je nog af of het aanrakingsgevoelige systeem met twee schermen de prijs waard is. Hieronder leggen we uit waarom de Nintendo DS het handheld-systeem van 2005 zal worden…

    De geschiedenis van de handheld

    Sinds het begin van onze Game & Watch-serie in 1980 heeft Nintendo zich een kwart eeuw bezig gehouden met de productie van handheld-spellen. De Game Boy-familie, die in 1990 het licht zag en tegenwoordig nog steeds bestaat in de vorm van de Game Boy Advance SP, is wereldwijd een fenomenaal succes gebleken (wereldwijd zijn er in totaal meer dan 170 miljoen exemplaren verkocht). Hiermee heeft Nintendo haar reputatie gevestigd als marktleider op het gebied van draagbare spellen.

    Nintendo = Kwaliteit

    Sinds we eind jaren '70 zijn begonnen met het maken van videospellen, is de naam Nintendo een synoniem geworden voor kwaliteit en een unieke spelervaring. Onze eigen spellen worden professioneel geproduceerd volgens strenge normen op het gebied van zowel graphics als gameplay, en er zijn strenge maatregelen voor kwaliteitsbewaking geïmplementeerd die waarborgen dat ook de software van derden aan onze normen voldoet.

    Nintendo is een blijvertje

    De geschiedenis van Nintendo voert terug tot aan het einde van de 19e eeuw, toen we ons bezighielden met de productie van de trend van destijds: spelkaarten. Nintendo is sindsdien zowel met de tijd als de technologie meegegaan. In de jaren '70 hielden we ons bezig met videospellen, en we hebben sindsdien niet meer achterom gekeken. We lopen constant voorop, en we doen onderzoek naar nieuwe mogelijkheden op spelgebied. Vertrouw ons als we zeggen dat we een blijvertje zijn!

    Spellen en systemen gaan hand in hand

    Wij maken unieke spellen, dus we moeten unieke systemen maken waarop deze spellen gespeeld kunnen worden. Daarom zijn onze software en hardware volledig op elkaar afgestemd. De Nintendo DS is bijvoorbeeld speciaal gemaakt voor nieuwe spelconcepten die nog nooit eerder vertoond zijn. Het aanrakingsgevoelige scherm, de draadloze mogelijkheden voor meerdere spelers en de ingebouwde microfoon doorbreken de beperkingen van huidige spellen en stellen alle spelontwerpers (dus niet alleen de ontwerpers van Nintendo) in staat om ongelooflijke avonturen te creëren die jij kunt spelen.

    Nintendo is sterker dan ooit

    De Nintendo-handhelds hebben een beter jaar gehad dan ooit tevoren. De Game Boy Advance SP is een ongelooflijk populair systeem gebleken voor spelers die over een krachtige zakspelcomputer willen beschikken. We hebben tevens speciale edities van het systeem geïntroduceerd voor zowel nieuwkomers als verzamelaars: variërend van Tribal-vormgeving met tatoeages tot het familiewapen van Hyrule! Daarnaast wordt de top tien nog steeds uitsluitend geregeerd door titels als Pokémon FireRed en LeafGreen, en The Legend of Zelda: The Minish Cap.

    De toekomst begint bijna!

    Voor de Nintendo DS zijn we teruggegaan naar de tekentafel om een systeem te bedenken dat voor het creëren van nieuwe spelervaringen gebruik maakt van de nieuwste technologie. Het aanrakingsgevoelige scherm en de microfoon bieden je nieuwe controlemogelijkheden, en dankzij de draadloze communicatie hoef je spellen niet langer alleen te spelen. Chat met een vriend in de kamer naast je via PictoChat, daag een medepassagier in de trein uit voor een potje draadloos Mario Karten, deel je spel draadloos met iemand die het spel nog niet heeft... met de Nintendo DS zijn de mogelijkheden eindeloos!

    Om het wachten op de introductie van de Nintendo DS op 11 maart ietwat draaglijker te maken, hebben we een microsite boordevol feiten samengesteld. Hier vind je alles wat je wilde weten over de handheld die de geschiedenis van het gamen zal gaan veranderen…
     
  20. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal waar, dat er maar 1 pack van de PSP komt, is wel waar, maar dat van de DS niet...

    Er komt namelijk ook een VIP-paket. Met een t-shirt, demo Metroid, en volgens mij demo Wario Ware.

    Bron: http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=294017&page=1

    [​IMG]
    [​IMG]

    Lees er hier meer over.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina