1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi pipeloi

    Hoi pipeloi Guest

  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik hoop toch niet dat hij pas volgend jaar mei komt. is mij te laat :) tegen die tijd komen de next gen consoles eraan en moetik me geld daarvoor sparen...
     
  3. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Njaa, Maar Microsoft kan denk ik toch ook niet achterblijven?
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ga zo door pipeloi
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Op verschillende plekken in nederland heb je WIFI zendmasten. Die zijn aangesloten op het internet, en dienen vaak als service voor klanten van bijvoorbeeld het vliegveld. Een plek waar je dit WIFI kunt gebruiken heet een hotspot. Tegenwoordig komen er steeds meer hotspots als zoals ik al eerder zei goede service voor klanten. Dat er een hotspot bij jou in de buurt is is toch vrij klein tenzei je vlakbei een vliegveld of bibliotheek of dat soort publieke gebouwen woont. Wel kun je je eigen WIFI spot aanmaken door een WIFI modem te kopen, en die in de plaats van je huidige internet gebeuren te zetten. Het vervangt dan dus gewoon je modem die je nu hebt. Dan kun je gratis tegen mensen over de hele wereld gamen via je DS. Je internet en modem etc moet je natuurlijk wel zelf betalen. Een wifi spot schijnt trouwens een bereik van rond de 200 meter te hebben
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    De DS wordt het zeker weten voor mij. De games, de originaliteit, Nintendo. .. . . Een optelsom die te lang is om op te noemen, maakt het voor mij compleet. Ik heb alleen een vraagje. Kun je naast WIFI de DS op je pc aansluiten en zo online gamen? Of een andere mogelijkheid om online te gaan?
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kijk eens naar de post voor jou post :9
     
  8. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje wel voor je uitleg _O_

    Ik ben ook thuis Wifi (draadloos) en dat gaat dus ook wat worden met de DS :D
     
  9. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zei een ander alternatief. Niet wifi dus. :)
     
  10. Hoi pipeloi

    Hoi pipeloi Guest

    Hoeveel kost zon wi-fi modem?
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    @Furies: Je vraagt of je via je pc ook online kunt en ik heb in die post voor de jouwe uitgelegd dat dat kan met een mifi modem :D
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    mooi stukie, meeste wist ik al omdat ik er flink naar heb zitten zoeken maar toch handig om alles op 1 plek te hebben.

    Misschien ideetje om al die filmpjes ff te linken in je 1e post?
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom maken ze er nooit een die ergonomisch is :/
     
  14. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo te zien kan je de DS ook inklappen, hoe ziet de voorkant er dan uit???
     
  15. wat heb je nou aan dat praten tegen zo'n schermpje. zit je midden in de kamer zeg je de hele tijd RECHTS GODVERDOMME RECHTS wat zal je moeder dan wel niet denken? ik vind het maar net zon "rijp voor de prullenbak apparaat" als de eyetoy van ps2.
     
  16. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    lol maar de eyetoy is geen slecht apparaat:+
     
  17. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie 135 euro gaat kosten vind ik zeer netjes, maar de PSP lijkt met toch stoerder/handiger omdat deze veel meer functies heeft en daarbij ook nog eens Ongelovelijke graphics maar ja hij wordt waarschijnlijk ook super duur... Afwachten dus...
     
  18. Dat vind ik nou echt sappie achtig, een console / handheld kopen, omdat ie "stoerder" is dan de andere. Daarom heb je zeker ook die zwarte baksteen gekocht i.p.v. het paarse doosje.
     
  19. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ja, dan is die headset communicator dingest van de xbox dus ook 'rijp voor de prullenbak'?
    wat je daar zegt slaat gewoon nergens op.. oja en gooi je 'rijp voor de prullenbak' microfoon van je pc dan ook maar meteen weg, want wat zal je moeder daar wel niet van denken
     
  20. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    ja en die functies daar heb je ook superveel aan, een film van 3 uur kijken op een psp die een batterij van 2 uur heeft, en zo'n klein schermpje is ook echt ideaal om films op te kijken..

    oja en die mp3 speler lijkt mij ook echt super handig, een psp is ook lekker klein dus kan je zo in je broekzak steken terwijl je muziek luisterd... :{

    oja en de graphics vind ik ook heel belangrijk ja, is veel belangrijker dan de gameplay.. ook al worden er bijna geen nieuwe spellen voor psp gemaakt en alleen maar ports, dat maakt niet uit want spellen als nfsu zijn harstikke 'stoer' !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina