1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0

waar ik nu alleen een beetje bang voor ben is dat het dubbel screen met draaien op een gegeven moment niet meer goed beeld gaat geven.. heb ik al een paar keer gehad met een mobiel. en ook met mijn autoradio die je steeds moet uitklappen als je het frontje eruit wil halen.. vraag me af hoe dat in de loop van de tijd is met de NDS????

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk dat ze nu ook doosjes (bij de games) van plastic leveren i.p.v. die kartonnen doosjes. Ik ben wel benieuwd of ik morgen in de middag nog een DS'je kan aantreffen... (ik hoop niet dat de grotere winkelketens al vandaag zijn begonnne met verkopen)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik morgen Polarium en Wario Ware DS op ga pikken. Als ze ze hier al verkopen that is/en als ik tijd heb!

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat ik ook snel maar zo'n dsje ga halen. Heb hem veel leiver dan die psp. Alleen wat ik me afvraag is het volgende: De ds zou dus naast de advance komen. Dus dat betekent dan dat er maybe al heel snel de advace 2 komt. Hoorde van de een gozer bij E-plaza dat ze er allang mee bezig zijn.

5. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer advance wars 2 komt? want dat is het beste gba spel (op fire emblem na)

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Advance Wars 2 heb ik al láng boven op mijn kamer liggen hoor.
    Ik neem dat je Advance Wars DS bedoelt, zijn releasedatum is nog niet bekend.

7. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat onlline onze DS :D:D:D

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 uurtjes spelen moet ik zeggen dat het me een beetje tegenvalt... komt misschien doordat ik ook de PSP heb en weet hoe die speelt. Ik hoop dat er nog veel leuke games voor uitkomen. Mario is leuk, maar soms kutbesturing.

9. kevin_

kevin_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvalt ? hmmm tsja toch kwestie van smaak... ik vind ds tien keer beter spelen dan de psp.... plus de DS kan je niet vergelijken met psp he... iets totaal nieuws, de psp zal der wel achter komen met de GBA 2 ;)

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De stap van 128Bit naar 64bit is enorm.

Naast mijn PSP game ik ook nog steeds op mijn GBA SP.
    Op de GBA game ik alleen met Mario en Zelda games.
    Blijf Zelda Oracle of Ages en Oracle of Seasons nog steeds top vinden , hoewel deze games voor de Gameboy Color zijn gemaakt.

Ik ben benieuwd als ik mijn bestelde DS via Bol.com morgen nog krijg.
    Volgens de site zou ik de DS op de dag van de release thuis krijgen.
    Maar de bestelstatus staat nog steeds op ( Wordt Verwerkt ).

11. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ten eerste: Op de site staat bij de regels steeds GAME, niet GAMES

Ten tweede: Een game jonger dan 6 maanden is 15 euro cash waard, 20 euro als inruil.

Ten derde: Er zijn gewoon niet veel titels direct leverbaar. Eplaza had er maar 3.

Op punt 2 sta je in je recht, bij 1 denk ik niet. Bij 3....kunnen ze nix aan doen.

12. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die ligt ook op mijn kamer, ik bedoelde idd advance wars DS.

heeft iemand al een mening over rayman DS? zit nog steeds te twijvelen of ik hem moet halen.

13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Oh... heb er toch aardig wat binnengehad. Urbz, Rayman, Robtos, Warioware, Project Rub, Ashpalt Racer, Tiger Woods, Polarium, Mario 64... E-Plaza is van Bart Smit. Dan zou je toch denken dat die ze ook krijgen

14. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n DS al moeten omruile binnen één dag.. het probleem dooie pixles op allebei de schermen.

Gelukkig geen probleem bij Bart Smit.. gewoon ff omruilen.

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wel verrot ja, betaal je een hoop geld, kom je thuis en heb je nog niks.
    Wel cool dat bij een winkel als bart smit niet moeilijk word gedaan.
    Maarja, jij,bart smit noch nintendo kan daar iets aan doen..(aan dooie pixels)

Yo, zegt Xbazar jou iets?

Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  16. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had hem woensdag gehaald bij de Dixons. Ik dacht dat het wel een vet spel zou zijn, maar het viel allemaal best wel tegen. Het is allemaal niet zo goed aangepast aan de DS. De uber slechte brightness was bij mij de hoofd reden om Rayman te ruilen. Je ziet echt geen f*ck, tenzij je het scherm helemaal recht zet en je DS een beetje schuin naar voren hebt. ( dan zie je als nog heel weinig)
    Verder stuurt het ook allemaal nog eens niet zo best. Heel leuk bedacht hoor, die digitale analoge stick op het touchscreen, maar het stuurt voor geen meter, en het is meteen het enigste wat in dit spel gebruik maakt van het unieke touchscreen. Ook loopt rayman soms door muren heen. En ik zat na een paar uurtjes spelen al op 20%!!

Ik zou deze game dus lekker laten liggen, tenzij je een echte rayman fan bent en je deze rayman persee op je DS wil spelen.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo DS gaat online!

Het hoge woord is eruit: de Nintendo Dual Screen gaat online. Met deze aankondiging neemt Nintendo gelijk alle twijfel weg! Meer details inside!

Via IGN hintte Iwata er al naar, en het was ook eigenlijk wel te verwachten; Nintendo heeft vandaag op de Game Developers Conference enkele online plannen aangekondigd van de Nintendo DS.

Allereerst meldt Iwata dat de online service in de loop van het jaar wereldwijd verkrijgbaar zal zijn. Nintendo is zelf al bezig om Animal Crossing online later dit jaar uit te brengen. Dit moet Nintendo's grootste online titel gaan worden, en erg ongeloofwaardig klinkt dit inderdaad niet. Denk je maar eens in; dorpen van Japanners, Australiërs, Finnen, Mexicanen, noem het maar op, ze zijn allemaal te bezoeken.

Als voorbeeld speelde Iwata Mario Kart DS met enkele mazzelaars uit de zaal. Dit werd gedaan om te illustreren hoe flexibel de online service werkt.

Echt concrete details hebben we dus nog niet, maar het hoge woord is er gelukkig wel uit. De DS gaat online, en Nintendo kennende zal dit gepaard gaan met goede kwaliteit games. We'll keep you posted!

www.m-gaming.nl

18. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Echt gruwelijk vet.
    Stel je eens voor, een game als Mario Kart online.... _O_

Ik vraag me alleen af of Nintendo deze feature ook daadwerkelijk gaat promoten en goed gaat onderhouden, of er gewoon maar met de pet naar gaat gooien zoals ze deden met Gamecube online en dat connectivity fiasco.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb vanmiddag opschool de DS even gezien van dicht bij maar ik mocht er niet mee spelen. Diegene is nogal erg zuinig op zn spulletjes merk ik :) Ondanks dat hij er vrij goedkoop uitziet voelt hij wel stevig. Verder de dingen die al bekend zijn tegengekomen natuurlijk maar verder lijkt het me wel leuk om er ooit nog is 1 te hebben maar ik ga er voorlopig geen geld aan uitgeven.

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik ook mijn DS _O_
    Ik heb er even mee kunnen spelen, en ik moet zeggen het ziet er beter uit dan ik dacht. Mario 64 DS ziet er schitterend uit, en verslaat Mario 64 als het om graphics gaat, al kan het ook komen omdat het DS scherm gewoon kleiner en is dan een gewone TV, en daardoor de resolutie hoger is.
    Het spelen met touch-screen gaat ook heel lekker, maar toch had ik een analoge stick gezien. Maar achteraf gezien, ik denk dat Nintendo het ook had gewild, maar het dan niet paste in het ontwerp. Door zo'n annaloge stick kon die misschien niet dubbelklappen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina