1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gister ook gespeeld (mario 64ds) en hij ziet er inderdaat goed uit
    maar dat 180graden omdraien bij die demo van metroit is tgo wel rottig

2. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind mario zelfs erg goed spelen met het touch-scherm.

Ik heb rayman trouwens ook, en die speelt beduidend minder prettig met touch-screen, en met de control pad loopt ie een beetje stroef. Maar toch, het is een spelletje dat ik met veel plezier speelde vroeger dus ik wilde het toch wel graag hebben.

Oh, en polarium is ook wel vet. De challenge mode is niet zo tof als bijv tetris maar de puzzels zijn super breinbrekers. Nu alleen nog zien of ik zookeeper ergens kan vinden en of dat wat is (geen enkele winkel heeft m).

Enne, bij dvdboxoffice heb ik Yoshi besteld, komt 15 maart uit. Ben erg benieuwd hoe snel die binnen is. De eerste recensies waren toch erg lovend...

Al met al: stoer apparaatje... Wil iemand een gameboy SP kopen? :)

3. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k bedankt voor je mening _O_ , hieruit heb ik opgemaakt dat ik hem niet ga halen en toch maar wario ware koop :cool:

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja wario ware is echt een veel betere koop. ik wil er graag ook nog een game bij hebben, en ik denk dat ik toch nog maar ff wacht tot yoshi touch en go uit komt. Dat lijkt me echt een prachtspel.:)

5. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind wario ook veel leuker dan rayman. Wel heel anders en het moet je game zijn, maar dan is hij wel cool.
    Ik heb ook Yoshi's Touch & Go (JAP) :) Het is echt een heel cool spelletje, en lekker moeilijk. Hij is alleen wel erg highscore gericht, en je moet dus niet denken dat je echt een verhaal hebt ofzo. Ik had hem ook vrij snel uitgespeeld, maar dat maakt de gameplay er niet minder op, want hij blijft echt fantastich leuk om te spelen! ( en hij heeft ook multiplayer)

6. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. ik had hem vandaag in mijn handen bij de winkel, (niet zon test versie, maar een uit de verpakking) en het was toch niet echt overtuigend, schermpje werd heel gauw vies (of ik heb vieze vingers :p ) en metroid prime's graphics vond ik heel erg matig.. Wario ware vond ik wel geweldig :)

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ehm, zit jij met je vingers op het scherm ofzo dan?

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even een GBA game m'n DS gedaan, en het valt me op dat het scherm opeens kleiner is, dan dat het was op de GBA (SP). Ik heb zo'n idee dat er een balk is, dat het beeld wat kleiner maakt. Hebben jullie dat ook ervaren?

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    het scherm van de GBA is ook kleiner dan die op de DS, daarom word de rest zwart, heb je toch nog dezelfde grootte.

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Niet waar, heb ze naast elkaar gelegd, GBA scherm is breder.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    nou dan word het scherm op de DS breed gedrukt.

12. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat deed ik perongeluk ja. Maarja, heb al gezien dat je van die schoonmaakshit hebt.

Trouwens, de meneer in de plaatselijke gamewinkel in arnhem wist mij te vertellen dat de GBA games er beter uitzien omdat het licht van achter geprojecteerd word?

13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook :D samen met Mario 64 DS en Wario Ware Touched! en een pakket met hoesje enzo 16 in 1 set ofzo en die Metroid speelt bestw el lekker met het touchscreen ben heel erg te spreken over het apparaat :cool:

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ah ok, ik dacht al. Ik dacht dat je met je vingers dat touchscreen liep te besturen hehe ;)

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind Zelda The Minish Cap er veel beter uit zien op de DS en op de GBA SP.
    Op de DS zijn de kleuren veel mooier , ook is het beeld veel helderder.

Vind alleen jammer dat bij de DS geen Dummy GBA Cassette zit , of een klepje waarmee je de GBA slot kan afsluiten.
    Hiermee voorkom je dat er veel stof in de behuizing kan komen.
    Een oplossing is het plaatsen van een GBA game.

16. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Tja, ik hoef mijn SP ook niet meer! Dit scherm wordt echt veel beter verlicht dan de SP. Vooral de wat donkere games als Castlevania zien er supermooi uit nu.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand naar een aanrader als game? Mario 64 heb ik al.
    Ik hoop trouwens dat er een Monkey Ball op de Ds komt. Dat zou echt vet zijn met die stylus.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wario Ware vond ik er wel leuk uitzien maar ik weet verder niet of het een goed spel is ofzo :)

Ik ben nu trouwens me ma aan het overtuigen om een DS te kopen, mijn geld is ie voorlopig niet waard dus dan maar iemand anders zijn geld :+

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Wario ware of project rub, geweldige spellen.

20. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb Wario Ware gespeeld in de media markt in utrecht.Persoonlijk vond ik het wel een goed spel.Maar als je (week of 3 ) wacht kun je Yoshi Touch and Go kopen dit moet volgen de revieuw's een zéér goed spel zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina