1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Is bedoeld om de touch screen krasvrij te houden. Niet dat het echt nodig is, maar je kan nooit veilig genoeg doen he!
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat is een standpunt waar ik het helemaal mee eens ben.Liever 17 euro voor een paar screen protectors dan opnieuw een DS kopen omdat er een vette kras op zit.En geloof me dat dat gebeurt,ik was bij de DS in utrecht en op het touch screen zaten echt enorm veel krassen op.
     
  3. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt ik was bij de DS in utrecht en op het touch screen zaten er enorm veel krassen op, ik neem aan dat je daarmee bedoelt in een winkel. Het is algemeen bekent dat die pods in de winkel gemold worden, omdat als de stylus gejat is, ze met andere dingen gaan spelen zoals sleutels. En zoiezo niet voorzichtig zijn. Vind dat niet zo'n goeie reden. Voor de rest heb je wel gelijk met de screen protectors.. maar ik vind het maar gek zoiets op je scherm. Ik doe gewoon heel voorzichtig en ik ga niet als een gek op dat ding rammen. Is dat ding trouwes verzekerd tegen krassen enzo? Ik heb 2 jaar garantie..
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij normaal gebruik gebeurd er niets mee. Simpel en klaar.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb die vraag naar Nintende gemaild.
    Volgens Nintendo USA is een screenprotector niet nodig en zou problemen veroorzaken bij de DS.

    Mijn vraag:
    Als bij normaal gebruik ( Originele pen- en duimstylus ) toch krassen onstaan , kan ik de DS dan ter reparatie aanbieden bij Nintendo.

    Zo gauw ik bericht heb van Nintendo , plaats ik die meteen hier.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb vanmiddag op de DS kunnen spelen en vind het best leuk. Ik heb wario ware en de metroid demo gedaan en besturing en alles viel me erg mee! Touch screen reageerd erg goed en zo lelijk is ie niet! Ga er nu ook één halen maar ik zit nog te twijfelen welk spel. Wario leek me geschikt maar het viel me op dat alles zo snel ging. Dus misschien dat ik toch voor Mario ga, die had ik op de Nintendo 64 echt super veel gespeeld. Iemand een idee?
     
  7. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect :cool:
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat je als eerste game het beste Mario 64 DS kan kopen. Wario Ware is ok heel tof, maar ik denk dat je met Mario 64 DS langer bezig ben. Het is namelijk een heel groot spel, waarin veel te doen is. Ik denk dat je Wario Ware beter als tweede (of een andere keer) moet kopen.
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok thanks, dan wordt het Mario. Ondersteund Mario ook Wi-Fi? Kan je ook opslaan dit keer? Weet nog dat ik met de N64 dat ding non stop aan moest laten om niks verloren te laten gaan :D
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    [​IMG] Mag ik even hartelijk lachen? _O_ Je kon gewoon saven hoor :+ Dus jij hebt je N64 dag en nacht laten ronken omdat je dacht dat je niet kon saven? _O_
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kweenie meer wat het was maar ik kon niet saven met mijn N64. Althans bij Mario niet en Rayman ook niet. Bij Goldeneye kon het dan weer wel. Weet ik helemaal zeker. Denk je nou echt dat ik zo dom ben om niet te kijken of er een save optie was ofzo :)
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    haha niet saven _o_ tuurlijk kun je wel saven, enkel moet je weten hoe.
     
  13. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan hem ook nemen bij een Ngamer abonoment.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kmeen het, die N64 liep vast bij het saven. Bleef het beeld staan en hoorde je wel gewoon geluid maar verder kon je niks meer. Als je dan opnieuw starte dan kon je weer opnieuw beginnen.
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ohw kijk nou snap ik het, heb je nooit overwogen dat je garantie had?

    Ik dacht dat je bedoelde dat je helemaal niet kon saven.
     
  16. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) ik vind die DS zó geniaal _O_ vooral die 'blaas-functie', kun je mondharmonica spelen bijvoorbeeld :D

    *Ziet het al voor zich (Splinter Cell): loopt naar de tafel toe, blaast de kaars uit*
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee kwas maar klein jongetje toen en wist niet eens wat dat was :+ Ouders zijn er ook niet mee gekomen maar goed. Heb hem ondertussen allang niet meer dus nu is het een beetje te laat :+
     
  18. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het kan zou ik ze beide halen.:)
    Mario is leuk voor als je je op een groot en uitgebreid avontuur wilt storten, en Wario is perfect om snel op te pakken en even te spelen. Maar aangezien jij Mario al uitgebreid op de N64 hebt gespeeld, zou ik toch maar voor Wario gaan. Op de minigames na brengt Mario je niets nieuws; die extra shines stellen niet zoveel voor.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ja misschien weer wel. Pff kiezen is moeilijk :) Allebei lukt niet gelijk.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe ;)

    Je moet eigenlijk gewoon effe kijken welke van de twee je meer ligt. Lees anders wat reviews, kijk wat filmpjes ofzo, Wario Ware kan je in de winkels spelen.
    Zelf zou ik toch voor Mario kiezen als eerste game, omdat je er gewoon veel langer me bezig ben. Wario Ware is een geniaal spel, maar ik zie mezelf het geen uren achter elkaar spelen.

    Succes! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina