1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo DS

Discussie in 'Games' gestart door VliegtuigNL, 26 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    toet.... Ik wou ff zeggen dat PSP hoogst waarschijnlijk toch meer verkocht word want je krijgt er spellen van PS en PS2 op en als je weet dat er meer dan 100 miljoen PS zijn verkocht dan weet je dat het goed zal gaan verkopen, vooral in Japan en omstreken
     
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW

    Chill hé...

    Ik gaf alleen maar mijn mening, ik zeg niet dat de DS slecht is ofzo... Maar die batterij kan vast wel iets langer, en waarom films? Je kan toch ook series kijken??? Als je elke dag een half uur in de trein zit is dat toch ideaal??? En al is gameplay belangrijker dan graphics... Wie zegt dat goede Graphics en goede Gameplay niet samengaan? En indd lijken spellen als NFSU, GT4 enz enz wel stoer...Maar ik moet toe geven dat de DS revolutionair is op het gebied van gameplay, maar ik vind een All round media apparaat gewoon chiller want ik wil er meer op doen dan alleen maar gamen...

    Ieder ze smaak dus.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    series? denk je dat ze ff alle serie's op ps2 dingesen uitbrengen dat moet allemaal opnieuw gemaakt worden hoor.
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    De Nintendo DS wordt top.
    Die 2 schermen...geniaal.

    Hoop een remake van GoldenEye zoals op de N64 :p
    Beste game ever...

    Waarom gaat iedereen hier over een PSP zeiken als dit over de Nintendo DS gaat?!
    Maak daarvoor een aparte topic voor ofzo!
     
  5. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL vind ik wel een goede ;) Wie wil er net zo een duidelijke maken als deze? :cool:
     
  6. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik zou Mario Kart wel vet vinden. Dan heb je namelijk 1 scherm alleen voor te racen (verder staat er niks op) En op het andere scherm zie je je plaats. _O_

    Percies, maak je eigen topic met info aan..pff.
     
  7. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is indd wel mooi als ze dat soort dingen gaan doen dat je dus een heeeeel scherm met alleen maar het spel ziet zonder overige metertjes enzo en met RTS lijkt het met ook super goede mogelijkheden op te leveren....

    Maar als je dan speelt (met de knoppen) En je wil ff onder iets aantikken ofzo hoe hou je dan je handen?? en hoe doe je dat met dat stokje? berg je die niet op als je em niet nodig hebt? Hoe hou je em dus vast als je op de een moet schrijven zeg maar en de ander gewoon allemaal knoppen moet indrukken? Nou ja hebben ze vast wel wat op gevonden...
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat vroeg ik me ook al af! Op verschillende filmpjes op internet zie je mensen Metroid spelen op de DS. Alleen heb je beide handen nodig om het spel te besturen. Een met het pennetje, de andere om te schieten ect. De DS modellen stonden daar vast op een tafel, dus hoefde je hem zelf niet vast te houden. Maar hoe gaat dat dan in de trein bijvoorbeeld?
     
  9. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, dat vraag ik me eigenlijk ook af, ^^.

    Maarja, hopelijk denkt Nintendo eraan?

    Of ze halen er beta-testers bij uit Oezbekistan ofzo :confused:.
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat mario kart lijkt me echt lachen, je kan dan gewoon op de banen van mario kart van de gamecube racen zag ik op plaatjes. Maar gaat die online of is dat nog niet bekend??
     
  11. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Draadloos :)
    Je gaat gewoon in de buurt van een paar Nintendo DS-en zitten en je kan zo tegen elkaar racen zonder draadjes :)

    Lijkt me super :)
     
  12. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je ook wereldwijd met elkaar racen??
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is niet mogelijk, maar ik heb wel iets gelezen dacht ik dat je via accespoints met andere kan gamen. Of dit waar is weet ik niet. Er zijn vast wel andere manieren dan in elkaars buurt zitten.
     
  14. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    als de graphics zo goed worden zijn het dalijk nog concurenten voor de "vaste" consoles maar animal crossing lijkt me wel geniaal helemaal als je dan op va die punten online kan:)

    Edit: heeft iemand links van die filmpjes van de DS

    en is er ook een mogelijkheid er van je pc gewoon een draadje in te doen dat je ook zo online kan?? want om er nou helemaal een draadloos modem voor te kopen en dan krijg ik weer gezeur met me xbox en router enzo
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop dat ze met een volledig nieuwe Mario Kart komen, aangezien ik Mario Kart op de Gamecube al heb. :)
    @Franko, dat vroeg ik mij ook af! Weet iemand hier een antwoord op?

    Voor filmpjes van de DS, kijk op CubeZone.nl en zoek op 'Nintendo DS'. Staan veel leuke filmpjes tussen! :)
     
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    die filmpjes werken bij mij neit:confused: zijn er nog andere sites en natuurlijk antwoord op me eerdere vraag over onlie gamen:)
     
  17. @Franko: Dikke pijpslet, als je je jampotglazen bril opzet kan je misschien wel het filmpje zien.
     
  18. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar slaat dat op ?
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat slaat op dingen die hij zelf graag doet [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  20. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    LEES NOU EERST IS MIJN OPENINGSPOST, OMG! :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina