Laat ik mijn hart even storten over dit, als Playstation fan-boy ben ik natuurlijk helemaal into de PSP.
Allereerst de twee schermen, ik heb nog nooit maar dan ook nooit gehad dat ik dacht, damn had ik maar een tweede scherm. Waarom, maar dan ook waarom vind Nintendo het nodig om er maar 2 schermen in te gooien. Ik heb nog nooit problemen gehad met een scherm.
Bovendien had de Virtual Boy ook twee schermen....en we weten allemaal hoe *hoest* succesvol de Virtual Boy was.
De PSP is multifunctioneel, wat kan de DS? Spelletjes die je vreselijk onhandig op twee schermen moet spelen. De PSP heeft naast spelletjes ook muziek en films. Sorry maar soms word ik ziek van gamen en wil ik ff chillen met wat muziek.
Zoals jullie wel weten zijn de stats van de PSP gewoon zo ****** veel beter dan de DS, de PSP kan gewoon qua stats concurreren met de normale consoles, respect. Maar dan komen we bij het batterijen aan. Allereerst denk ik dat de Lithium Batterij die erin zit oplaadbaar is, ik denk dat er een dikke kans is dat bij verschillende games het power gebruik anders is, en dat als je eigenlijk alleen wat muziek luistert die batterij veel langer meegaat. Hier is de officiele reactie van Sony die ik vond op IGN.com
Over de prijs, ik ben er vrij zeker van dat Sony plant om concurrerend met Nintendo te zijn qua prijzen, een groot prijsverschil zal er zeker niet zijn, ik verwacht dat Sony de PSP het eerst released op een vrij hoge prijs en dat onze vrienden in Wassenaar, Bloemendaal en het Gooi dan kunnen boasten dat zij hem als eerst hebben, daarna komen er steeds meer aanbiedingen tot de PSP op vergelijkbare prijs is als de DS.
Cartridges zijn overigens duurder dan schijfje en werken minder goed, waarom denk je dat de Nintendo 64 nog Cartridges had en nu alle consoles schijfjes hebben?
Sorry om een oude thread weer boven te halen, maar anti-nintendo posts posten is zo ongeveer me 5de belangrijkste bezigheid in me leven.
Laatst bewerkt: 12 sep 2004