Ja. - Super Smash Brawl 3 december in Amerika - Mario Galaxy 12 november in Amerika - Mario Kart Wii eerste kwartaal 08, online play, een of ander wiel erbij. - Wii zapper, light gun attachment thingy, komt met een game, 20 euro - My word coach ( woorden spellen ) My life coach ( je leven regelen of zoiets), Vision Training ( je ogen trainen ) - Wii fit, a fitness game, met een soort mat/weegschaal waar je op moet staan en oefeningen op moet doen, weird. Wii balance board of zoiets. Vind dit maar niks. Wat is het met al die add-ons. Een wiel, een zapper, een weegschaal? Wtf, zo wordt die hele Wii alsnog duur! Een van de slechte conferenties die ik ooit gezien heb. Bah.
Mario Galaxy zou de echte succesor van Super Mario 64 zijn, mss werd dat bedoeld. Ik vond de presentatie op zich wel mooi, redelijk wat nieuwe dingen (denk ik, niet echt gevolgd ). Nou niet echt superslecht ofzo. Toch wel jammer dat alles om de n00bs gaat, allemaal over je moeder die dan Yoga-oefeningen op jouw fokkin Wii doet, of je vader die fitter probeert te worden, allemaal bullshit. Ik ga lekker gamen op mijn 360 nu .
Ik begin me toch wel af te vragen waarom ik de Wii nou zo graag wilde hebben Het is dat ik em gratis bij een GSM abbo heb gekregen, anders zou ik ermee terug naar de winkel gaan. Er zijn nu een handjevol leuke games, maar voor de toekomst is het echt 10 keer niks
Wow, als groot Nintendo fan moet ik nu toch wel ff zeggen dat ze mijn interesse wel een beetje verliezen. De wii gaat groot worden, dat zondermeer. Maar wel in een doelgroep waar ik niet erg meer thuis hoor. Jammer
Afgezien van een handjevol potentiƫle toppers verbleekt de rest in ieder geval bij wat de concurrentie te bieden heeft....jammer.
Wow Wiifit must-have man , wat een bagger conference was dat, er was niet echt iets boeiends... ik had wel meer verwacht
Weet iemand waar ik de hele conference kan kijken? Update: SMG is mooi! Dat gaat zeker een van de beste games van deze generatie worden... Online multiplayer battle mode in Mario Kart Beste game van de generatie! De rest mag wel bagger zijn, maar online battle mode in Mario Kart is geniaal
Super Mario Galaxy, Super Smash Bros. Brawl en Mario Kart zijn games die me erg tof lijken. Alleen is dit het niet waard om een Wii aan te schaffen. Nintendo moet met meer toppertjes komen.
En dan te bedenken dat ie al in November in de US uitkomt! Ik hoop op een holiday release (eind december) voor Europa
Voor deze game zou ik toch wel een Wii kopen...Samen met Metroid en de nieuwe Zelda Edit: Het gene wat ik wel verwacht had was eigenlijk een Luigi Mansion 2, Volgens mij zou dat super werken met de Wii besturing..