1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo houdt klanten en iedereen in de zeik!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 14 okt 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dus wat ik zei... _O_

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    commentaar komt.. nu eerst eten..

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja, misschien is top spin wel een classic in wording, maar ik heb er van m'n Xbox resources (Detmar (the dark prince) en Bart) nog niks over gehoord.. En meestal hoor ik het dan wel..
    Over PGR: punt is dat er gewoon 0 mensen positief over deze game waren.. De grootste xbox fanboy die ik ken vondt het een game die snel gaat vervelen met saaie gameplay. Kane vindt 'm ook helemaal kut en ik kan jullie met zekerheid zeggen dat die jongen zijn racegames kent.. Oftewel: een game die goed verkoopt hoeft niet daadwerkelijk goed te zijn.. (enter the matrix? FIFA? etc.)

Hij zal vast redelijk goed verkopen, maar omdat een boel mensen door deel 1 teleurgesteld waren is dit minder dan bij deel 1 (toen PGR1 uitkwam waren er ook maar weinig Xbox games om uit te kiezen)

owja *cough* zag ik even over het hoofd.. |:-

Het is een game die in de belangstelling staat, overal hoge punten krijgt en dus voor meer antrekkingkracht gaat zorgen. Niet echt onder casual gamers waarschijnlijk, maar onder de mensen die meer 'into' the scene zijn (zoals idd bezitters van andere consoles) zal deze game zeker gewaardeerd worden en DUS voor een goeie verkoop zorgen..

ik denk dat de ps2 een flop is, want er is geen enkel spel op dat mij aanspreekt..

Sjezus man, ik krijg echt neigingen ongelooflijk te gaan schelden op die gast..

JUIST! Dat is heel mijn punt! MENSEN! DEZE GAST HEEFT HET DOOR! hij legt de essentie bloot!

HIJ vind de xbox lineup beter! HALLELUJA! deze jongen erkent dat HIJ en niet IK de xbox lineup beter vindt!

Defanatic, ik mag jou wel.. en dat is gemeend..

aint we all?

btw.. nog wat games aan het lijstje toevoegen?

-Final Fantasy Christal Chronicles
    -Animal Crossing 2
    -Harvest Moon
    -rogue squadron 3*
    -Billy Hatcher*
    -1080 Avalanche*
    -Pokémon colloseum (trekt IIG weer veel trainers naar de gamecube)
    -Metroid prime 2
    -killer 7
    -starfox armada
    -unity

Dit is een lijstje potentiële toppers die het komend jaar gaan uitkomen.. sommigen al met de kerst (zie [asterisk])

daarbij komen de al eerder genoemde

-F-zero GX
    -Mario Kart Double Dash!!
    -Viewtiful joe

Laatst bewerkt: 15 okt 2003
  4. Platina

Platina Nintendo Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo is niemand iets verplicht. En hoezo raken ze het slechte pad op? is niks mis mee dat ze een prijsverlaging doorvoeren. Nintendo bedriegt niemand. Je had er gewoon op kunnen tellen dat de cube goedkoper werd. Dus wat is je probleem nu? Heb jij toch geen last van?

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nee precies.. ik vind het echt gezeik.. hoe kunnen jullie nu in godsnaam beweren dat een verkooptoename van 400% ongunstig is voor nintendo en de devellopers?

dat is gewoon waanzin.. 'erbij console' maybe, maar dat is niet het punt.. 400% MEER erbij consoles, DAT is het punt!

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Wil ff melden dat ik morgen een Gamecube ga kopen met memorycard en 3 a 5 games _O_ O-)

Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    MasterChief_007 welke spellen koop jij erbij als ik vragen mag?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat jouw vriendjes dat spel nou niks vinden betekent niet dat het ook daadwerkelijk een boutspel is. PGR heeft geen cult status, net als dat Top Spin dat ook nooit zal bereiken (en iedereen die Top Spin er nu al voor tipt zit fout *)), maar is daarom geen slecht spel.

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    rare_ltd, volgende games:

- Mario Sunshine
    - Metroid Prime
    - Starfox Adventures
    - Super Smash Brothers Melee

(Alle 4 player choices)

Welke is nog meer een aanradertje rare_ltd?

Zit ook te denken om 2e hands aan Waverace Bluestorm te komen en Monkey Ball 2. Zijn deze 2 tof?

10. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Starfox moet je opletten dat het een heel makkelijk spel is, zo'n 15-20 uur en hij is uit. Maar van begin tot 't einde vond ik 'm erg leuk, je komt langs prachtig mooie omgevingen waar veel tijd is in gestoken. Ander nadeeltje is dat er wat backtracking in zit. Wees dus niet teleurgesteld als je 'm snel uit hebt, je bent gewaarschuwd :)

Zelda is natuurlijk een erg leuke game, alhoewel je je op 3/4 van het spel wel een beetje (= in mijn geval zelfs heel erg) gaat ergeren aan het varen met je zeilbootje

Monkey Ball 2 vond ik peroonlijk nogal tegenvallen, aangezien de nieuwe party games niet echt geweldig waren, lees maar eens deze review daar was ik 't wel mee eens: http://www.ntsc-uk.com/review.php?platform=ngc&game=SuperMonkeyBall2

Waverace een goed game, maar niet meer 't super spel dat 't ooit op de Nintendo 64 was. Voor weinig geld zeker geen miskoop als je van jetski spellen houdt

Verder heeft de cube natuurlijk Eternal Darkness/Resident Evil serie,in hun genre zijn 't echt top spellen.

Als je een wat oudere gamer bent en je kan 2D shooters nog waarderen, moet je maar eens kijken naar het spel Ikaruga, dit spel is afkomstig van de dreamcast en was voor de dreamcast heel erg populair

Hou je van RPG's dan moet je 't ook doen met een dreamcast port nml: Skies Of Arcadia (matige graphics, maar wel een goede RPG als ik de RPG fans mag geloven) Ook Animal Crossing is een apart spel, maar als je de PAL versie wil moet je 'm uit Australie importeren.

Verder heeft de cube natuurlijk Sonic Adventure 1/2, en Sonic Mega Collection. Sonic Adventure vond ik op de dreamcast heel goed, maar de port naar de cube schijnt niet helemaal perfect te zijn. Iedergeval op de dreamcast vond ik 'm zeer gaaf

Dan is er nog een goede Star Wars serie, waarvan volgende maand een nieuw deel komt, Star Wars Rebel Strike, maar daar moeten we de reviews nog even van afwachten

Ten slot vond ik zelf Pikmin een leuk spel, alleen is 't spel gewoon veel te kort... Niet kopen dus, want Pikmin 2 is in de maak.

Mario Party mag je absoluut niet missen als je wel eens met z'n 4en speelt, anders kan je 'm gewoon in de bak laten liggen

Over 2 weken moet je zeker even F-Zero GX en Viewtiful Joe in de gaten houden, beide topgames maar deze 2 games schijnen
    beide wel erg moeilijk te zijn. Verder komen zeer spoedig Mario Kart en 1080, waarschijnlijk ook 2 topgames.

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Waverace voor GC ligt hier bij ons in de Makro (groothandel) voor 10 euro, evenals nog wat andere titels (Een of ander basketbalspel van 2003, resident evil, enz.) Ik dacht ik zal het maar even zeggen... :)

Ik heb er niks aan, heb alleen de Xbox. Maar voor de GC'ers zeker wel aantrekkelijk!!

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Eternal Darkness toevallig ook? Daar ben ik namelijk nog naar op zoek. :)

13. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Eternal Darkness is 20 euro bij de Media Markt, ook niet echt duur zou ik zeggen (edit: ook bij Bart Smit 20 euro)

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Morgen dan maar eens even langs de Bart Smit dan. Bedankt he. :)

15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Zucht het is ook nooit goed hè, je houdt altijd de debielen over die altijd alleen maar ZEIKEN.

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij ben je vergeten op de quote knop de klikken... Of heb je het over de titel van dit topic? :{

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt heel logisch.. maar waarom zou het niet? Waarom zouden als MIJN vrienden het niet leuk vinden, jou vrienden het wel leuk vinden? en wie zegt er, dat wanneer JIJ en JOU vrienden het spel leuk vinden, het ook daadwerkelijk leuk is?

Ik kan natuurlijk alleen maar beoordelen over wat ik van het spel weet, en dat is dat iedereen die ik ken met een xbox deze game vindt tegenvallen (al dan niet zwaar)..

Owja, Top Spin blijkt trouwens een tennisspel te zijn.. Wat is er zo bijzonder aan een tennisgame?

Beter! dan ga ik de volgende keer dat we daar zijn maar es even rondkijken ;).. thnx

18. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    GC werd niet als slechste gameplay beschouwd je moet beter lezen. De reviewer vond dat de GC-controller het minst geschikt is voor het spel. Maar de reviewer is boris en die vind uberhaupt de cubecontroller al het minste van de 3, hij zegt ook bij de ps2part dat de ps2 controller gewoon het beste is. Tja ik persoonlijk vind de cube controller het beste in de hand liggen en het relaxd spelen. (de ps2 vind ik ovigerens de slechste controller.)

Top Spin lijkt mij ook een zeer vet spel(na wat ik erover gelezen en ervan gezien heb). En aangezien een vriend van mij het gaat kopen ga ik dat wel ff checken.

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    In NGC las ik juist (maarja, das Nintendo-only) dat het leek alsof de gamecube controller ervoor gemaakt was.. magoed.. niet dat het zoveel boeit.. der is iig veel minder (geen) kritiek op in vergelijking met Capcom vs. SNK 2 Eo..

20. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er dus ook een gamecube bij kopen, omdat ik hem nu helemaal kan betalen en het een vrij goede console is. maar dat komt voornamelijk door zelda, metroid en smash bros. bij de volgende generatie van consoles(ybox, gameprisma ofzoiets weet ik veel:D) koop ik toch eerst de opvolger van de xbox hoor. de gamecube word voor mij een ''erbij'' console net zoals de ps2 al is de ps3 wel het laatste dat ik zal kopen. maar ach wat ik dus wil zeggen is dat ik denk dat nintendo net zoals al een keer eerder is vermeldt dacht ik de reputatie krijgt van ''leuke bij-console''

Deel Deze Pagina