ja, misschien is top spin wel een classic in wording, maar ik heb er van m'n Xbox resources (Detmar (the dark prince) en Bart) nog niks over gehoord.. En meestal hoor ik het dan wel..
Over PGR: punt is dat er gewoon 0 mensen positief over deze game waren.. De grootste xbox fanboy die ik ken vondt het een game die snel gaat vervelen met saaie gameplay. Kane vindt 'm ook helemaal kut en ik kan jullie met zekerheid zeggen dat die jongen zijn racegames kent.. Oftewel: een game die goed verkoopt hoeft niet daadwerkelijk goed te zijn.. (enter the matrix? FIFA? etc.)
Hij zal vast redelijk goed verkopen, maar omdat een boel mensen door deel 1 teleurgesteld waren is dit minder dan bij deel 1 (toen PGR1 uitkwam waren er ook maar weinig Xbox games om uit te kiezen)
owja *cough* zag ik even over het hoofd..
Het is een game die in de belangstelling staat, overal hoge punten krijgt en dus voor meer antrekkingkracht gaat zorgen. Niet echt onder casual gamers waarschijnlijk, maar onder de mensen die meer 'into' the scene zijn (zoals idd bezitters van andere consoles) zal deze game zeker gewaardeerd worden en DUS voor een goeie verkoop zorgen..
ik denk dat de ps2 een flop is, want er is geen enkel spel op dat mij aanspreekt..
Sjezus man, ik krijg echt neigingen ongelooflijk te gaan schelden op die gast..
JUIST! Dat is heel mijn punt! MENSEN! DEZE GAST HEEFT HET DOOR! hij legt de essentie bloot!
HIJ vind de xbox lineup beter! HALLELUJA! deze jongen erkent dat HIJ en niet IK de xbox lineup beter vindt!
Defanatic, ik mag jou wel.. en dat is gemeend..
aint we all?
btw.. nog wat games aan het lijstje toevoegen?
-Final Fantasy Christal Chronicles
-Animal Crossing 2
-Harvest Moon
-rogue squadron 3*
-Billy Hatcher*
-1080 Avalanche*
-Pokémon colloseum (trekt IIG weer veel trainers naar de gamecube)
-Metroid prime 2
-killer 7
-starfox armada
-unity
Dit is een lijstje potentiële toppers die het komend jaar gaan uitkomen.. sommigen al met de kerst (zie [asterisk])
daarbij komen de al eerder genoemde
-F-zero GX
-Mario Kart Double Dash!!
-Viewtiful joe
Laatst bewerkt: 15 okt 2003