Nintendo komt met Gamecube-actie!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkwing, 31 jan 2003.

1. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    magick

ik heb ED ook...maar ik was bij Pious Augustus...en ik had geen enchanted gladius en dus was het klote om Pious te verslaan...en toen heb ik de save game maar gewist...ik speel het een andere keer wel uit...

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel niet, ik heb het alleen maar een paar uur bij een vriend gespeeld.. dus zoveel weet ik er ook niet van, maar wat ik gezien heb was erg sfeervol en viel me erg mee.. leuk battle-systeem, leuk spreuken systeem, leuk character systeem, gewoon leuk spel..

3. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het niet echt een indrukwekkende lijst. ED is dan wel een topper. (Speel hem dan niet vaak of graag, maar dat licht aan mij. Ik speel liever ouderwets 2d castlevania ;) ). Maar waarom gooit Nintendo daar dan geen titles in als Super Mario Sunshine. Ok het spel is nieuwer dan Pikmin, maar het trekt ook meer mensen aan om dan een cube te kopen.

PS:"Ben Geen Super Mario Sunshine fan, maar het is nu eenmaal een CashCow en een publiekstrekker, simpel as that"

Laatst bewerkt: 5 feb 2003
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    De ps2 komt nu ook met een actiepakket. Oh wacht, daar kan ik beter een nieuwe thread over maken :D

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    de GC wordt verlaagd naar 199 euro plus die gratis game dan he:)
    en de SMS pack wordt verlaagt naar 219 euro

de player's choice komt btw ook hier heen

6. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ende xbox platinum achtige serie komt hier ookheen. Dat is toch normaal dat een console spel na een paar jaar goedkoper word aangeboden.

Deel Deze Pagina