[PC] Nintendo Revolution

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 12 mrt 2005.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het wel schattig dat mensen er nog steeds in trappen :cool:

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Vandaag geloof ik helemaal niets haha......... Ik heb al zoveel onzin gehoord vandaag...

3. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik dit bericht vanochtend las, dacht ik van hmm, 1 April? Toch zou dit bericht(al dan niet als grap bedoeld)weleens waar kunnen zijn. Er gaan namelijk al langere tijd geruchten dat Nintendo van plan is om Capcom over te nemen. Misschien dat ze er een goede 1 April grap van hebben weten te maken, maar zelfs dan kan het nog weleens(wel of niet bedoeld)op waarheid berust zijn! We zullen het zien! :)

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En je vind het zelf ook niet een beetje gek dat dit nieuws zelfs niet eens op Nintendo's eigen site staat :)

5. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De controller
    Er zullen in totaal vier controllers aanwezig zijn, die later ook nog draadloos zullen worden. Daarnaast, en misschien wel de belangrijkste verandering, zullen de controllers gyroscopes bevatten. Die zorgen er voor dat de controller op bewegingen zal reageren. Dit zal het bedrijf Gyration voor Nintendo doen. In 2001 heeft Nintendo al heftig geinvesteerd in het bedrijf om met een dergelijk project op de proppen te komen.http://www.gyration.com

Controllers die dus reageren op beweging in de lucht!

Bron: http://www.gamemag.nl/nieuws/item.php?id=4869

Hier nog een andere link met info:

http://www.gamecore.nl/pages/showreports.php?view=true&id=364

Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  6. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, maar wat voor soort spellen moet ik dan erop spelen. Ik wil het eerst zien. Het lijkt wel op eyetoy op die manier.

7. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer de revolution ongeveer uitkomt? Ik hoor geruchten dat hij al eind 2005 op de markt komt! Maar dat lijkt me nogal sterk.
    De XBOX en Gamecube zijn toendertijd ook 1,5 jaar later uitgekomen als geplanned was!

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja Sony, MS en Nintie hebben allemaal voor ogen hun console zo'n beetje eind 2005 uit te brengen. Ik denk dat de data dit keer niet zo ver van elkaar verschillen, en dat de drie consoles wat betreft kracht en grafische pracht ongeveer gelijk zullen zijn. Ik denk overigens dat de release van de consoles in Japan deze winter nog wel haald, maar Europa zal wel tot maart of april 2006 moeten wachten.

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel denk je dat het gaat kosten als je een nieuw controllertje wil aanschaffen? Of je wil er graag vier hebben.

Deel Deze Pagina