1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo stopt met GameCube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door stefsybo, 15 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik de fanboys reacties weglaat is het dus niet definitief maar tijdelijk?
    Wat een geluk, heb ik nog wat meer tijd voor een Cube aan te schaffen.

2. NightRaver

NightRaver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha je kan beter sparen voor de playstation3 als je ut mij vraagt
    Xbox en playstation 3 hebben de coolste games

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Alleen als er goede games voor komen, anders niet. Hetzelfde geld voor de GC2 en de Xbox 2.

4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0

5. NightRaver

NightRaver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Nintendo is nog steeds in de geschiedenis blijven hangen
    Enige populaire games zijn mario dit mario dat mario zus en mario zo en zelda en donkykong. Die games had je 10 jaar geleden ook. De rest van de games zijn niet echt super speciaal of zijn niet voor de GameCube only dus kan je ook voor de andere consoles kopen. Er zijn echt weinig spellen waarvoor je nou echt een gamecube zal kopen.
    Daarnaast hebben ze ook weinig nieuwe onwikkelingen zoals online kunnen spelen met deze console. Met Xbox en PS2 kan je wel online gamen en heb je ook nog andere dingen ernaast zoals dvd's kijken en xbox kan je eigne muziek doen enzo. Gamecube heeft amper iets speciaals. VIn het echt niet gek dat het niet zo heel super gaat.

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De GC is juist speciaal, het is een console die alleen is gemaakt voor games af tespelen, geen cd's en ook geen DVD's. Nintendo ik nog de enigste die zich écht op de gamesmarkt richt.

7. NightRaver

NightRaver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja alleen nu nog games die speciaal zijn
    op elke nintento console 10 verschillende mario games uit brengen noem ik niet speciaal
    zelfde geld voor steeds weer zelda en steeds weer donkykong en al die andere klassiekers die steeds weer uitkomen. Das niet speciaal das uitmelken. Lijkt EA wel

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Uh.. tuurlijk. 'k Wou alleen dat ze dat wat meer lieten merkenO-)
    't Is dat Zelda & metroid (en Monkey Ball ook wel een beetje)eropuit zijn gekomen, anders had ik nooit een GC gekocht.:)

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    In tegenstelling tot EA voegt Nintendo er iedere keer bij of durft gewaagde dingen te doen (Zelda in Cell-shade). Metroid Prime is een speciale game, zo'n game ben ik nog niet tegen gekomen op een andere console.

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Een top game creëren duurt wel eventjes.
    Marketing in Europa in nooit het sterkste punt geweest van Nintendo

11. NightRaver

NightRaver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metroid Prime scheen erg tegen te vallen ook
    Net zo gehypt als Brute Force

Ik vin het dat Nintendo nog steeds heel kiddy is
    Als je kijkt naar de games. Echt zoveel zijn kiddy en dat ding zelf lijkt op een blokken doos waarmee ik speelde toen ik 2 was ofzo en die controlers vin ik ook nie echt fijn in de hand liggen en zijn ook net speelgoed.

Laatst bewerkt: 15 aug 2003
  12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat over mario ben ik met je eens, maar dat over Zelda heb je fout. Elke zelda weet Nintendo ''Speciaal'' te maken. Zelda heeft altijd de Nintendo feeling, waarvan je kunt zeggen; ''Dit is een nintendo Spel''. Maar van al die mario heb ik m'n buik vol jah, snel uitkakken dus :+
    (behalve Mario kart)

13. NightRaver

NightRaver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah Mario Kart vin ik wel leuk.
    Maar die andere mario kart, donkey kong vin ik echt veel te kinderachtig en spijt me maar zelda vin ik ook nie echt iets voor de wat oudere gamers. Dan is Fable interessanter als je van dat soort games houdt denk ik

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind de game zeer goed en mijn vriend (die de game heeft) vind hem ook zeer goed. Ik weet ook niet welke reviews jij hebt gelezen maar de bij de reviews die ik heb gelezen kreeg hij altijd in de 90.

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk.. Zoiets kun je alleen maar zeggen als je zelf geen GC hebt..
    ''Kid, do yourself a fafor and buy a Gamecube'' ''now!'':cool:

16. NightRaver

NightRaver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha mijn beste vriend heeft een gamecube en een Xbox
    enige wat hij nog speelt op de Cube is ISS3 en Zelda omdat hij daar zo gek van is van die kiddy magic :)
    Voor de rest is er echt niets zegt die zelf en hij was nog wel een nintendo die hard fanboy. En ik heb vaak genoeg bij hem gespeeld hoor

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet niet kijken naar de games maar je moet er mee spelen. Een console die niet 'knap' is, is voor jouw al een reden om die niet te kopen? Nogal een nutteloze reden imo. Als ik dat zou toepassen, dan had ik waarschijnlijk geen Xbox gekocht.

18. NightRaver

NightRaver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha Nou ik vin de Xbox er veel cooler en stoerder uitzien
    Maar als je houdt van met blokken spelen dan snap ik waarom jij Gamecube mooier vind maar gaat mij niet om uiterlijk maar om wat ze te biedne hebben.
    En ik heb ook echt wel gespeeld hoor. Ga niet alleen kijken was das helemaal saai

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wie zegt dat ik de GC 'knapper' vindt dan de Xbox?

Uiteindelijk komen we weer terecht op de universele uitkomst: smaken verschillen.

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind de xbox er ook lijper uitzien, maar wat zit je nou te zeiken dat GC kiddy is?! *kuchfanboy*kuch, Het uiterlijk v/d gemes ziet er misschien kiddy uit, maar de gameplay zeker niet. En nee, ik vind het niet leuk om met blokken te spelen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina