1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo stopt met GameCube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door stefsybo, 15 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NightRaver

NightRaver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah ben geen Xbox fanboy ofzo hoor

Want ik vin de Xbox ook nog niet echt super ofzo op dit moment daar komt volgens mij wel snel verandering in trouwens maar pfff als je de Gamecube echt zo super vin op dit moment dan is der echt iets mis hoor en zeker als je ut nie een console vind die eigenlijk veel te kiddy is nog want zelfs nintendo fanboys vinden dat.

ALs je kijkt naar de 3 consoles die er zijn is voor mij de Gamecube echt zwaar onderaan. PS2 en Xbox zijn ongeveer gelijkwaardig maar als je van kiddy games houdt denk je daar anders over:)

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik gezegt dat ik de cube geweldig vind op dit moment?
    Ik heb de Gamecube alleen maar gekocht om de echte nintendo games (zie een eerdere post van mij). De games die multiplatform zijn koop ik altijd op m'n xbox, daar zijn ze altijd het beste op. maar dan heb je natuurlijk ook nog de xbox exclusiefe games..:) Als ik eerlijk ben heb ik over het algemeen meer lol an m'n xbox dan gamecube, en ik denk dat dat met de aankomende Xbox-toppers alleen nog maar meer wordt ;)

3. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    *Is blij* Vind ut maar een baggere Console :9

*Loopt optocht voor ut afscheid van de NGC**)

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    QUOTE]Is blij* Vind ut maar een baggere Console [/QUOTE]
    * Word heel erg ziek van dit soort reacties.

* Word nog zieker van dit soort reacties.
    * Loopt optocht voor het afscheid van jouw.

Dat zegt helemaal niet (alleen iets over de smaak van jouw vriend)

Het spel kreeg geloof ik bijna nergens onder de 9,5. Maar ja volgens jouw scheen hij tegen te vallen.

_O_ _O_ _O_ _O_

|:- |:- |:-

HOE VAAK MOETEN WE HET NOG ZEGGEN!!!!
    NINTENDO STOPT NIET MET DE GAMECUBE.
    Ze hebben een grote voorraad en om die voorraad te verminderen stoppen ze tijdelijk met de productie. En als de voorraad weer op een gewenst peil is, dan gaat de productie gewoon weer verden.

EN dat vinden volgens mij sommige mensen hier nogal erg. Die storen zich nogal aan het bestaan van nintendo.

Laatst bewerkt: 15 aug 2003
  5. Ho Ho! Lees de gedragsregels eens even!!

Zulke reacties tegen de Gamecube kun je verwachten op een Xbox forum. Waarom trek je het zo aan!!

Het is maar overdreven

edit: sorry dat ik nu off topic post!

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2003
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    *Kuch.. xbox fanboy

Laatst bewerkt: 16 aug 2003
  7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Fanboyism.

Hoewel we de Xbox allemaal een warm hart toedragen is het niet de bedoeling andere consoles de grond in te stampen met niks-zeggende argumenten. Het roepen van "Gamecube SUCK$$" of iets in die trant wordt bestraft, evenals "Xbox ROELLSS"-reactie's. Registreren met de bedoeling een bepaalde console de grond in te stampen is ook niet toegestaan en dergelijke personen worden direct verbannen. Het omzetten van een serieus topic naar een console-bashing topic wordt ook hard aangepakt

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ho Ho Merry Christmas.

Zulke reacties mogen volgens de faq niet.
    Waarom hij het zich zo aantrekt?? Om dezelfde reden als mij. Een andere console afzeiken met waardeloze argumenten.

Jij neemt het op voor een fanboy, dus wie is hier nou de fanboy??

9. Je verpest samen met een aantal anderen deze tread! 3 post achter elkaar vind ik niet kunnen en het is nog off topic ook!!! (ik weet het ik ben geen moderator maar ik zal dit wel melden)

Als jullie me wat wilt zeggen, doe dat dan in een Private Message en verpest deze tread niet!!!

------------------------------------------------

Ik zal mijn mening even wat duidelijker maken:

Jarenlang is Nintendo met een monopoly positie aan de macht geweest in de gamebuisiness. Zij hielden de prijzen destijds extreem hoog. Ze zijn daar ook voor beboet door de EU.

Nintendo houdt zijn kopers voor de gek. Extra levels krijg je pas bij aanschaf van een gameboy advance.

Ik ben geen Xbox fanboy, ik ben een Nintendo hater net zoals er Microsoft haters zijn...

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Denk je dat MS en Sony dat er vonden?
    Btw, wat vind je van de PS2/PSX?

wouter xbox: Gebruik de volgende keer de edit functie, want 3 post na elkaar vind ik ook wel een beetje veel en de 1ste van die 3 posts is nog niet eens het posten waard.

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo had helemaal geen monopoly positie, want Sega was er ook. Er is pas een monopolie als er maar 1 aanbieder is.

Ooh. De link gba-gc is voor geheime kaarten etc... En niet voor levels.

12. De Gamecube is geen slechte machine en er zitten een aantal aardige titels op (beter dan de Xbox tot nu toe). Alleen heeft de Xbox veel betere titels in het vooruitzicht. Dat bleek wel op de E3!

Wat ik van de PS2 vind? Ik snap niet dat zoveel mensen hem nog kopen. Heb ook een PS2 gehad maar heb ik aan broer verkocht (die wilde hem als DVD speler gebruiken). Aardige spellen zoals GTA serie en vooral GT2003!

Het is gewoon een feit: Xbox doet het goed voor een nieuwkomer! Heeel goed zelfs. Hoe dat Live netwerk uit de grond is gestamt, de futures die we in het vooruitzicht hebben! Verbazingwekkend!
    Het enige wat ik op dit moment mis zijn de spellen. Ik heb het gevoel: Ik wil op mijn Xbox spelen maar ik heb de spellen nog niet. Gelukkig komt er verandering in.

Of je me nou een fanboy (al ben ik het absoluut niet) vind of niet: De Xbox is in mijn visie de verreweg de beste.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Kijk, nu onderbouw je je mening goede met argumenten. Klasse:)
    Dat zouden meer mensen moeten doen. Zo ben je geen fanboy.
    Iedereen heeft een eigen smaak als je hem maar wel uitlegt met goede onderbouwde argumenten.
    In mijn visie is de gamecube de beste: de goede gameseries, de kwaliteit van de games, de originaliteit van de games, veel aankomende leuke games, spellen met leuke mp functie en de echt nintendo games. Door dit alles trekt de cube mij meer.

Dat klopt helemaal!!!

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als Nintendo er niet geweest was zou Gran Turismo waarschijnlijk nooit bestaan hebben (misschien,maar zeer onwaarschijnlijk,op een andere console).

Ik ken dat gevoel.

15. Wat dacht je van Splinter Cell? Als je geen Gamecube hebt, dan mis je een aantal levels op je GBA!

Laten we teruggaan naar het onderwerp: Nintendo stopt met verkoop Gamecube (al lijkt me dit een heel dom iets van Nintendo, dus ik denk dat dit bericht een beetje verdraaid is).

Heb inmiddels mijn titel veranderd: De vorige "Poep is lekker!" viel niet goed in de aarde bij andere Live gebruikers. Bad breath!:D

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als ze zouden stoppen met de verkoop dan zouden ze niet meer de toelating geven aan de winkels om hem te verkopen (denk ik toch).
    Waarom is het dom om tijdelijk de productie stil te zetten als je voorlopig genoeg voorraad hebt? Als ze nu blijven verder produceren hebben ze misschien nog een miljoen stuk in voorraad wanneer de GC2 er is.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook.

Het is eigenlijk gewoon een goede zet. De productie effe stop zetten, wachten tot de voorraad weer verminderd en dan de productie weer op starten.

18. Ja dat is wel slim om het even stop te zetten de productie als er genoeg zijn. Maar als ik het goed begrijp uit het bericht, dan stopt Nintendo de productie en komt die loempiadraaier van Nintendo met een verassing.

Maar hoe dan ook. Als Nintendo weg zou gaan, dan zou de inzet van MS ook minder zijn dus laten we maar hopen dat de GC blijft.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf geen GC, maar hoop wel dat Nintendo 'm in productie houdt, 2 van m'n vrienden hebben er wel een.
    Vind persoonlijk de Xbox toch iets betere en leukere spellen hebben, maar ja dat vind ik.
    Vind de GC ook een hele goeie console, SSBM,PSO,MP zijn toch goede spellen, Z:TWW vond ik nie zoveel aan, maar ik ben ook maf. Cotroller werkt voor de meeste spellen ook wel goed, ligt lekker in de hand en zo, alleen het is volgens mij niet mogelijk om een schietspel op de GC te spelen met die controller, heb MOH: F en TS2 daarop gespeeld en vond de Xbox besturing daarvan toch beter, de besturing van Metroid Prime kwam er dan nog het beste vanaf bij mij.
    Ik vind de Xbox en de GC dus goede consoles, ik vind de PS2 dan weer niets,maarja, wie ben ik nou helemaal?

20. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff over mijn reactie, ik heb de mazzel dat ik alledrie de nextgen consoles in huis heb (samen met een flinke collectie ouwe consoles) en weet dus dondersgoed waar ik over praat, de xbox is prachtig de games zijn goed en de graphics zijn ultiem, gmecube komt daar heel dicht achteraan en de ps2 nog iets verder naar achter (en ik heb op alledrie de consoles lol in de games die ik speel)

Maar wat ik bij de Xbox mis zijn noem het maar nintendo achtige dingen, meer dan eens staat hier op een gezellig avondje met vrienden de gamecube in het midden. De multiplayer van Supermonkey ball is onovertroffen en kan niet wachten tot supermario kart in mijn blokkendoos zit.

En wat de levels betreft jij zegt dat je zonder de gameboy niet alle levels kunt krijgen, ik durf een vergelijking te trekken met Xbox live, zonder live kun je ook niet alle levels krijgen of andere downloads, dus weer een argument minder.

Dus een fanboy ben ik niet (wil ik ook niet want anders word ik zo kortzichtig als de pest), ik haat geen enkele console, het enige waar ik een hekel aan heb is mensen die zonder goede redenen (ja jij Sam jr) andere consoles onderuit halen, dus ik kom nog steeds met liefde in je bek poepen en als je dat niet lekker vind dat moet je maar es nadenken voor dat je je compleet onnodige mening de wereld in spuugt O-)

Ik zie dat je ondertussen (een beetje) bent bijgedraait ik stel voor dat we samen met alle gamecube eigenaars hiero een keer een nintendodag houden kan iedereen es ff komen kijken hoe leuk dat ding van Nintendo wel niet is _O_ _O_ _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina