Nog ff over mijn reactie, ik heb de mazzel dat ik alledrie de nextgen consoles in huis heb (samen met een flinke collectie ouwe consoles) en weet dus dondersgoed waar ik over praat, de xbox is prachtig de games zijn goed en de graphics zijn ultiem, gmecube komt daar heel dicht achteraan en de ps2 nog iets verder naar achter (en ik heb op alledrie de consoles lol in de games die ik speel)
Maar wat ik bij de Xbox mis zijn noem het maar nintendo achtige dingen, meer dan eens staat hier op een gezellig avondje met vrienden de gamecube in het midden. De multiplayer van Supermonkey ball is onovertroffen en kan niet wachten tot supermario kart in mijn blokkendoos zit.
En wat de levels betreft jij zegt dat je zonder de gameboy niet alle levels kunt krijgen, ik durf een vergelijking te trekken met Xbox live, zonder live kun je ook niet alle levels krijgen of andere downloads, dus weer een argument minder.
Dus een fanboy ben ik niet (wil ik ook niet want anders word ik zo kortzichtig als de pest), ik haat geen enkele console, het enige waar ik een hekel aan heb is mensen die zonder goede redenen (ja jij Sam jr) andere consoles onderuit halen, dus ik kom nog steeds met liefde in je bek poepen en als je dat niet lekker vind dat moet je maar es nadenken voor dat je je compleet onnodige mening de wereld in spuugt
Ik zie dat je ondertussen (een beetje) bent bijgedraait ik stel voor dat we samen met alle gamecube eigenaars hiero een keer een nintendodag houden kan iedereen es ff komen kijken hoe leuk dat ding van Nintendo wel niet is
Laatst bewerkt: 16 aug 2003