1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo stopt met GameCube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door stefsybo, 15 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1

Sjezus als ut nou gewoon waar is dat ze stoppen, kan je niet tegen de waarheid ofzo, zielig persoon O-)

Laatst bewerkt: 16 aug 2003
  2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    mannekes die zoiets roepen, dat zijn zielige personen (nu maar hopen dat jij ook tegen de waarheid kunt) :D

3. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    En wie ook zoiets zegt is ook een zieleig persoon, hopen dta je nu ook tegen de waarheid kan :D

Maar ff ontopic: ik zei alleen ik loop een optogt voor ut afscheid van de NGC is tog normaal nix ergs bedoeld en toen begont ie een beetje vaag te doen;)

4. Mr Perfect, of anders gezegd: "wereldverbeteraar",

Waarom ben je geen politie-agent geworden i.p.v Nintendo protector?

Jij hoeft mij en anderen niet te vertellen wat ik wel en niet moet doen. Dat bepaal ik in eerste plaats zelf en op dit forum doen de moderators uitstekend hun werk dus zij hebben jou daar niet bij nodig.
    Of je in mijn bek wilt schijten?:{(Ik snap de humor niet): Nee dank u beleefd... Ik vind dit het laagste wat je kan zeggen als je discussieert of je mening wilt zeggen. Ik zal het daarom melden bij een moderator.

5. Nee absoluut niet. Het is toch een console war? Nintendo is verslagen dus dat is een knappe prestatie van de Xbox en Ps2.

Maar je moet oppassen met je woorden: Dit onderwerp ligt nogal gevoelig voor sommige personen.

Maar ik bedgrijp de frustratie van sommige GC bezitters. Vooral na mijn opmerking. Sorry dat jullie je gekwetst voelen.

En ook dit is niet bedoelt om vervelend te zijn. Het is gewoon zo. Je hoeft maar een ding te zeggen in het voordeel van de Xbox en je hebt gelijk bonje.

6. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor daarvoor _O_

Maar ut was niet lullig bedoeld twas gewoon voor de lol bedoeld;)

7. vrede op aarde!!8)

8. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Yupz8)

We gaan maar terug op ut onderwerp.

9. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Waar halen jullie in godsnaam de info vandaan dat Nintendo verslagen is??
    Omdat ze TIJDELIJK met de produktie stoppen wil toch niet zeggen dat ze er mee stoppen?
    Je kan het ook weer anders bekijken, het aanbod is groter dan de afname, dus kunnen ze tijdelijk even stoppen totdat de te hoog opgelopen voorraad afneemt. Beter te veel dan te weinig.

10. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Uhm de XBOX en GC staan globaal vrijwel gelijk qua console verkopen. Maarja...dit nieuwsbericht is slecht vertaald en er klopt geen flikker van want de productie wordt stop gezet tot de herfst dus de GC is nog niet uitgebrand zoals iedereen meteen al aanneemt|:-

11. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de prijzen extreem hoog? Een NES/ SNES game kostte destijds 139,95 Gulden. Wat kost een game vandaag de dag??? Dus nu houdt iedereen de prijzen extreem hoog?

Nou en?
    Je houd iemand voor de gek als je het niet vermeld, het staat altijd op het doosje.
    Als Microsoft een handheld had gehad, dan zouden ze precies hetzelfde doen.

12. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Als jij niet zo reageert hoeft ook niemand op jouw posts te reageren:X

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat Nintendo het liever andersom heeft[​IMG]

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan tegen de waarheid. Maar waar ik niet tegen kan is tegen leugens. En dat is wat er deze thread word verteld. Ze stoppen helemaal niet met de cube.

Zieliger dan jouw kan ik me niet voorstellen.

Idd.

15. Ik heb het over de spellen. Die kosten wel 250 gulden. Dat is evenveel als nu en te bedenken dat 250 gulden toen veel meer was dan nu.
    nog een feit:
    Ooit gehoord van inflatie? De laatste jaren is de inflatie gestegen met ongeveer 25%. Dat betekend dat iets van 1000 euro nu 1250 euro kost.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003

16. Ik moet me ook verdedigen. Ik ben niet iemand die zich voor alles en nog wat laat uitmaken zonder iets terug te doen.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De spellen kosten 59,99 euro hoor:confused:

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook. Maar ik doe het gewoon niet meer, want het heeft geen nut.

Maar Nintendo is juist helemaal niet degene die de prijs hoog houd.
    Neem een voorbeeld aan de launchprijzen van alledrie de consoles.

PS2: 1149 gulden - na 6 maanden pas een pricedrop gehad naar 999 gulden.
    Gamecube: 219 - een jaar later 199
    Xbox: 479 euro - na 1!!! maand werd ie al 299 euro. Na 1 maand een pricedrop van 180 euro. Die prijs hadden ze ook gewoon in het begin kunnen nemen, want kennelijk kan microsoft hem ook voor 299 verkopen. Dat noem ik kunstmatig hoog houden van de prijs.

19. Ga eerst eens de vorige posts lezen want we hebben het over de tijden dat Nintendo de prijzen kunstmatig hooghield.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Toen hadden we de euro nog niet. Ik kan mij namelijk de tijden niet herinneren dat games 550 gulden kosten?:confused:
    Nintendo had toen dezelfde prijzen als sega.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina