Ovr toppers weet ik het nog niet. Je moet maar van Mrio houden persoonlijk vind ik het een bout spel. Maar als we het er toch over hebben : Evolution Worlds aka Final Fantasy Mystic Heroes aka Dynasty Warriors En dan Metroid Prime. Als ze m nu gewoon een Platformr hadden gelaten was hij goed geweest nu is het concept van het spel veranderd en dan niet in positief opzicht. Netzoals Metal Gear Solid warvan de NES versies toch veel leuker waren om te spelen. Maar het blijft allemaal persoonlijke smaak. Ik vind de graphix van de GC gewoon zwaar zuigen en dat zal ook altijd zo blijven.
Gforce ik ga niet meer verder met deze discussie, je bent namelijk alles behalve objectief. Zinloos is dit.
Erm? Moet wel zeggen dat de graphics van de NGC op dit moment gelijk staan aan die van de Xbox.. Zijn beide mooie consoles.. Als je niet kan zien dat de graphics van de NGC er niet mooi uit zien, zeg ik dat je toch iets niet goed ziet. Metroid Prime is nog niet uit, en kan best een toptitel worden. Is vernieuwend, en veel mensen staan op die game te springen. Metal gear op de NES was een leuke game, maar MGS op de PS1 was één van de beste titels aller tijden.. <---Weet niet of je dat bedoelde, maar Metal Gear op de Nes beter noemen dan het vervolg vind ik gewoon een kwestie van slechte smaak.
Nou ik (dus persoonlijk) vond zowel MSG1 als MGS2 zware klote spellen. Het zijn net films waar ze alles al de special effects en de graphix doen maar de gameplay vergeten. Je kunt niet eens met je wapens richten (behalve een paar dan) dan vind ik echt een zware misser waardoor ik een spel zoals MSG om te huilen maakt. Dan zou ik die spellen ook echt niet toppers kunnen noemen. Wat ik nou toppers vind zijn Mario Kart. Ik bedoel dus van die spellen die je jaren kunt spelen. Dan heb je waar voor je geld.
Jah ok, zo kan je het ook zien. Alleen vindt ik het vreemd dat jij de gameplay slecht vindt van die games. Aangezien MGS toch een game is die zo groot is geworden door de vreselijke goeie en verslavende gameplay. Daardoor kreeg het eerste deel zo ongeveer overal wel een 9. Dat is niet voor niets. Maar ok, je gaf een goed voorbeeld van wat jij niet goed vindt aan de game, kan ik inkomen.. Nu verder over de toppers Een topper hoeft niet persé jarenlang mee te gaan. Het kan ook zijn dat één game opeens een compleet nieuw genre is, dat zijn meestal nieuwe innovatieve en extreem goeie games. MGS1 was er daar 1 van. En is een ware klassieker. Mario Kart is een topper om andere redenen. Puur om de verslavende en hoge Fun gehalte. En is ook een klassieker geworden daardoor. Blinx en Project Ego zijn bijvoorbeeld ook games die nu al toppers kunnen worden vanwege het hele nieuwe idee achter die games. Of ze het ook daadwerkelijk worden is afwachten.. Maar bij deze 2 zal dat wel goed komen... Aangezien het de paradepaardjes gaan worden naast Halo...
Wat is er eigenlijk zo goed aan blinx?? Snap niet wat men erin ziet, kan me heart of darkness nog herinneren iedereen had het erover, maar was die nou eigenlijk zo fantastisch???
Je weet toch wel dat Blinx iets revolutionairs heeft? Dat is één van de belangerijkste redenen.. Daarnaast is een 4D platform game gewoon cool. 4D vanwege dat tijdgedoe.. Heart of Darkness was coole game.. Lekker simpel... Mooie graphics etc... Heb de game hier nog liggen.. Was echt cartoony.. Heerlijke game.. IMO
Blinx niet vet? Ik denk het toch wel, een beetje met een stofzuiger sucken en met de tijd kloten it's sweet
Vlak voor de launch van de Cube had je ook geruchten dat als de Gc niet goed ontvangen werd op de E3 ( 2001 ) , dat hij dan gecancelled zou worden en dat ze dan GBA only gingen ( die toch nog steeds superverkoopt, zeker in Japan ). Maar zoals we allemaal wel weten is dit dus niet waar. En zo zal het ook wel zijn met dit gerucht. Of ze moeten terug gaan naar hun 'core-business' , nl. de kaarten
hoe durf jij als newbie dat tegen ons tevertellen zonder ook maar een argument? je hebt vandaag notebene bepaald welke console je koopt dus zal het me verbazen als je je er ook maar een klein beetje in hebt verdiept.
Jij bent echt zo DOM. Dan moet de GameCube ook geflopt zijn he.. En raar ook dat er nog zoveel games voor een 'geflopte' console in de winkel liggen. Raar ook dat er nog zoveel games voor een 'geflopte' console gemaakt worden. Man, haal die hersens uit je reet en stop ze in je hoofd ]:-
Re: niks ik had al een beetje een connetctie tussen jullie 2 in gedachte.. jullie hebbe allebij hetzelfde domme gedrag
dat dat is niet waar, me neef (TTT) heeft gisteren op mijn naam allemaal dingen gekopieerd en nieuwe topics gemaakt.
De Xbox moet het van third party support hebben. De GameCube moet het vooral van first party support hebben en daarnaast hebben ze de beste third en second party support.