ook ik ben het niet eens met die topspellen, vooral waarmee je je lijstje begint. Ik heb de cube gekocht, had toen via via veel spellen gekregen/geleend, maar ik vond echt geen enkel spel de moeite waard (al vond ik lost kingdoms wel geinig en soul excalibur 2 (had ik toen als import)), maar ik vond metroid prime dus echt geen hol aan, zelda ook niks, stom poppetje,sloom en klote besturing (sorry maar tis zo). De besturing vond ik bij veel spellen bij de ngc trouwens wazig, nee ik hoef geen ngc meer, nog niet voor 25 euro, want ik geef geen cent meer uit aan de spellen. Doe mij de xbox maar, of desnoods de ps2, dat zijn heerlijke dingen
Ieder zijn mening zal ik maar zeggen !!!!! Maar over de besturing , die vind ik nogal meevallen hoor . Ik had dacht toen de NGC uit was wat een KL*T* pad !!!! Maar toen ik in de winkel de pad teste met Wave Race bleek het erg mee te vallen HEt is miscchien de eerste paar minuten ff wennen , maar na een uurtje spelen ligt het wel lekker in de hand en zitten de knoppen goed . Jah, de Xbox controller ligt miscchien bij beginners beter in de hand , maar ik vond toen ik de Xbox controller zag en ermee speelde nogal op de Dreamcast controller op beide punten lijken .