1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is onzin. Ze leveren altijd heel weinig. Ik haat dat echt. We doen net of er miljoenen verkocht worden, gniffel, gniffel...

    Ik ken niemand die er eentje gaat halen.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook zo'n hele bekend Nintendo truc, een hele goeie launch game leveren :eek:

    Ma'ja het is algemeen bekend dat Nintendo niet bakken met consoles aankomt zetten bij de launch.
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Misschien bij gebrek aan keuze? Het is een heel magere launch line-up. Als je geen Zeldafan bent (zoals ik), dan is er vrijwel niets!
     
    AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik las ook al over allerlei problemen. Krassen op het scherm en bizarre connectieproblemen. Nintendo zegt dat je hem meer dan een meter van andere wireless apparaten moet gebruiken... Juist ja. Dat is dus mijn audiosysteem, mijn tv, de meeste andere consoles, mijn mobiele telefoon... Gelukkig heb ik geen aquarium, want daar is de Switch al helemaal boos op.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nergens last van hier. En dat met die krassen was volgens mij maar 1 site. Het is sowieso best moeilijk om dat voor elkaar te krijgen, want er zit genoeg speling in de dock.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zie iig wel dat het een significant aandeel van de kopers is met die connectieproblemen. Ik zie er heel wat posts over op budgetgaming. Het is allemaal voor mij van horen zeggen, want ik heb nog niet zo'n ding.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Toegevoegd! De mijne is; 6676 3023 4227
     
    WinterBase vindt dit leuk.
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Mwha, ik ben zelf geen Zelda fan maar ik heb in jaren niet zo genoten van een game. Zelf als je niet van Zelda houdt dan is deze game voor elke gamer een essentiƫle titel om te spelen.

    Anyway, zelf nog geen last gehad van de problemen.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    1,2 switch is zooooooooo gay hahahahha :') man man man

    Back to gamecube era ofzo? Dat Nintendo het nog in zijn hoofd haalt om consumenten te laten betalen voor online functies vind ik echt belachelijk. Alsof zij ooit genoeg goede MP titels/functies gaan hebben tov de concurrenten
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb sinds een paar weken een Ps4 pro en ik heb precies dezelfde gedachte eigenlijk :)
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    1-2 Switch is wat Wii Sports had moeten zijn: een spelletje die je gratis bij aankoop van je hardware had gekregen. Desnoods met wat minder mini-games. Wii Sports had ik ook nooit gekocht als ik ervoor had moeten betalen, maar als meegeleverd product heb ik er enkele leuke multiplayer potjes in gehad. Had voor 1-2 Switch niet anders kunnen zijn, maar no way dat ik ga betalen voor een game die ik maar enkele keren aan zal slingeren.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599


    Dit is wel erg slecht ..
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Haha ik zag hem net ook op YouTube. Gekke storingen allemaal, maar dat heb je sowieso altijd wel bij een launch. Misschien is het hier erger idk, but still.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ok, maar toch, van die dingen als dat strap gedeelte niet meer van de joycon af kunnen halen, scherm laten bekrassen door de (slechte kwaliteit) dock, na een meter van je TV af al geen goed bereik meer hebben, dat kan toch niet...
     
  16. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik vind het inderdaad raar dat die strap dingen er niet af te halen zijn als je ze er verkeerd op doet (terwijl ze er blijkbaar wel erg makkelijk op gaan) en ik vind die krassen door de dock ook erg slecht. Het bereik is denk ik echter gewoon een defect/fout.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn vrienden hebben er gelukkig geen last van, maar dat ziet er wel slecht uit allemaal zeg. Ook die crashes en gekke issues met Zelda....raar allemaal. Hopelijk gewoon een geval van mensen met gigantische pech. Lijkt er alleen wel op dat je sowieso voorzichtig moet zijn met dat docken.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat docken ziet er inderdaad wel fragiel uit ja.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb ook wat spullen geregeld. Het zal even wat tijd kosten, maar dan zal ik ook mijn neutrale indrukken beschrijven in een overzichtsartikel over de hardware en een deel van de software. Als het goed is komt alle aanstaande donderdag bij me binnen.
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb echt 0 problemen met de Switch. Misschien mazzel, dunno.
     

Deel Deze Pagina