1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind dat niet :) Ik vind geen enkele game 350+ euro waard en dat zal ik ook nooit vinden. Zelfs niet bij een perfecte game.

De reden dat de nintendo nu de switch al verkoopt, heeft er mee te maken dat ze toch wel weten dat er voldoende fanboys zijn van zowel Nintendo zelf als Zelda :)

Ik denk dat je met jouw 2de zin het punt ook wel een beetje mist over waarom mensen 300 euro teveel vinden om aan hardware te kopen voor een enkel spel.

2. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Weet iemand waar ze die Pro Controllers nog verkopen (in stock)?

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Mee eens. Je zou het echt voor meer moeten doen. Ik koop wel eens erg dure games voor mijn retro gameverzameling, maar dan is 200 euro ook echt de max. En zelfs superleuke spellen zijn dat geld niet waard als het alleen om de gameplay gaat. Verzamelwaarde kan wat anders zijn.

Zelda zelf overigens nog niet gedaan. Vandaag het apparaat pas binnen gehad en de grote downloads kwamen maar niet binnen (Zelda en Just Dance). Snipperclips, 1, 2 Switch, Fast RMX en Bomberman lukte al wel, maar dat zijn kleine bestanden. Het downloaden gaat echt idioot traag.

4. dannygielen

dannygielen Active Member

Leuk Bevonden:
    137

Ik heb ooit de ps4 aangeschaft omdat ik until dawn gespeeld moest hebben...dus ja...eigenlijk gekocht voor dat spel... en nu met vr.. vr aangeschaft omdat ik de beleving moest hebben met resident evil..

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Is met alles.
    Apple ... een telefoon van 1000 waar je nagenoeg geen anus mee kan.

Nintendo weet dat mensen de Switch toch wel kopen. "Excuusjes" zoals : "... ja maar het is een tablet he?" of "... het is een innovatie!" gaan totaal niet op. Feit blijft dat de hardware slapper is al spul wat 3 jaar geleden op de markt kwam.

En dan krijg je dit soort nazi praktijken... om van te kotsen.
    "Hey! Wil je een Switch? Leg ff 400 euro neer dan".

Laatst bewerkt: 10 mrt 2017
  6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja of dit.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wacht gewoon lekker :) loopt echt niet allemaal weg. Kan je mooi die Battlefield DLC komen spelen :+

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik hoop dat ze die dock nog een keer los gaan verkopen. Dan kan ik hem ook op de andere TV aansluiten.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hahaha ... Battlefield staat een beetje op een laag pitje ... moet ik inderdaad weer eens oppakken.

Switch loopt zeker niet weg maar ook ik ben een Nintendo fan. Heb elke console in huis gehad dus deze komt er echt wel.

10. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Dat is een switch en ook die procontroller die niet door bol zelf verkocht word maar iemand die het via bol verkoopt. Ergens slim van diegene als diegene hem verkoopt voor dat geld. Leuk is het natuurlijk niet voor de koper maar je hoeft die ook niet te kopen.

Ik vind persoonlijk zelda echt wel het geld waard van de game en console als een echte zelda fan, maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
    Er is voor mij geen game zoals zelda die ik opnieuw kan blijven doen en leuk blijft..:p

11. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dat vind ik het irritantste aan bol.com. Die 'verkoop door ...' producten. 90% van die producten zijn vet onrealistisch overpriced en het retourbeleid is heel verschillend. Lijkt wel alsof bol.com steeds minder zelf producten gaat verkopen. Ik snap niet dat bol.com daar niks aan doet. Die productfilters kloppen trouwens ook van geen meter meer. Daarom bestel ik steeds minder daar bij die bollen. Had toch verwacht dat ze wat professioneler en klantvriendelijker zouden worden zoals Coolblue, niet dus. Gaat alleen maar berg afwaarts.
    Lijkt wel een soort marktplaats voor bedrijven te worden.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2017
  12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap prima dat een handelaar zo zijn spullen kan aanbieden maar vind wel dat een Bol.com redelijk moet zijn. Hoe je in godsnaam voor 399 (70 euro duurder als de normale prijs) een Switch kan laten verkopen is mij een raadsel.

13. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Jep, ik heb het al heel vaak gezien, laatst nog met een sennheiser koptelefoon. €120 duurder dan ergens anders en levertijd van 5 weken. Komaaaaaan verkoop die shit gewoon zelf op een klantvriendelijke en snelle manier of verkoop het gewoon niet..

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Rare vergelijking. Een Iphone komt niet met bijvoorbeeld enkel whatsapp en dat je vervolgens moet wachten op andere software om erop te kunnen zetten. Telefoons hebben daarnaast een nogal snelle refresh cycle waardoor alles al gauw in prijs zakt.

Als je de console echt zo graag zou willen hebben, nobody is going to stop you. Gewoon halen dan. Uit jouw berichten haal ik echter vrij veel twijfel en dan moet je de prijs of het aanbod dat erbij komt kijken ook niet goed willen praten. Of je nou wel of niet het geld ervoor over zou hebben, 1 echte game bij release is matig.

Rampage vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik twijfel ook. Niet zozeer over de aanschaf ... maar wel het aanbod t.o.v de prijs.

329/349,- excl. een game vind ik behoorlijk prijzig. Ondanks dat Zelda een fantastische game is (zal zijn) om te spelen wacht ik liever tot de prijs wat zakt. Kan er lang-en-breed over blijven mauwen, de prijs zal voorlopig niet zakken.

16. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Koop dan lekker een 2e hands wii u met zelda als je het te duur vind...je kan er lang of kort over blijven zeuren maar met dat gezeur veranderd er echt niks! :+

CrazY vindt dit leuk.
  17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat zeg ik toch ook klootviool :+

Ik koop geen Wii-U ... ik koop gewoon een Switch met Mario Kart in april :)

18. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Niet eens zo'n heel gek idee na het verhaal gelezen te hebben over die Eshop server (zoals ik je vd week vertelde) :p

bulletproof010 vindt dit leuk.
  19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat is idd juist het "probleem" met Nintendo spul. Over een jaar zal de Switch+Zelda nog even veel kosten als nu (tweedehands niet mee gerekend). Heb sinds de DS niets meer van Nintendo gehad maar daar waren de meeste (Nintendo)games na een aantal jaar nog altijd full-priced. Met wachten schiet je dus eigenlijk niets op dus snap wel dat veel mensen hem nu al kopen ook al is het voorlopig nog maar voor 1 game

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwa. Dat kan. Echter heeft er op Amazon een bundle van de Switch + Zelda gestaan voor 339 ;) Dus even duur zal het vast niet blijven. Nintendo zakt inderdaad relatief langzaam met de prijzen. Zal ooit wel gebeuren als de Nintendo Stekkerblok uit is.

Tim vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina