Zijn dit nu 2 switch games waar ze reclame voor maken?? Lets go pikachu en pokemon lets go of is er 1 vd 2 een ios spel ofzo?? (zal mijn eerste pokemon game worden )
Lego City Undercover gekocht. Is maar $14,99 in de amerikaanse eshop, omgerekend ongeveer 11 euro. Toffe game ook .
Pokemon Let's Go Eevee en Let's Go Pikachu. Pokemon games komen altijd uit in twee versies, waar de ene voor een deel andere Pokemon heeft dan de andere. Ze maken dus reclame voor 1 nieuwe game, maar deze heeft zoals altijd twee versies.
Zijn er hier ook lujtjes die een Joy con grip hebben ? Ben zoekende naar grips voor middelgrote handen
Wel lame dat je niet dezelfde Epic Games account kan gebruiken als op de PS4 bij Fortnite . Je mist dus alle progress van de PS4.... En heb je ook grips voor joycons aan de Switch? Krijg als ik in handheld mode speel na 30 min - 1 uur ook kramp in mijn handen.
Iemand wat tips voor breath of the wild?? Heb nu bijna alle torens omhoog zodat ik de gehele map kan zien (nog eentje) Wat kan ik hierna doen?? (Snap niet dat dit de hoogst genoteerde game is in vele lijstjes,.... ben al vaker doodgegaan door stupid shit in deze game dan in dark souls zijn het allemaal masochisten bij nintendo ofzo?! )
Zijn er al mensen begonnen aan Hollow Knight? Wat een claustrofobische game joh. Een enorm doolhof waar niemand je handje vasthoudt. Wel een leuke challenge.
Heb hem op PC voor 98% gecleared. Een van de beste metroidvanias ooit imo. Mocht je ergens niet uitkomen/vragen hebben dan weet je me te vinden.
Heb sinds gisteren Mario Tennis Aces en is echt een toffe game! Beetje weinig SP content, maar daar heb ik het niet voor gekocht. Voornamelijk voor online games. Maar nu komt het: je kunt, online en offline, alleen maar kiezen uit Quick Play (tiebreak) of extended play (best of 3 games). Meer is er niet!! Hoe gaar is dat...
Is er ook een mode zonder al die special moves zodat je nooit een bal kunt missen? Snap niet dat ze dat überhaupt erin hebben gedaan.