Ik heb ze nu ook alle drie:
Uiteindelijk vind ik de Cube het meest tegenvallen.
Het is een echte gamemachine (geen DVD's etc.) maar het gamesaanbod is beperkt.
Design is ook het minste van de drie (vooral die klep bovenop is irri).
Playstation ziet er qua design mooi uit, heeft leuke spellen (niet zo veel als ik altijd dacht trouwens) en heeft gewoon 'iets' wat de andere niet hebben.
Xbox is voor mij toch nog steeds favoriet.
Design is matig maar zie je niks van als je hem in een kast stopt.
Wel een lade aan de voorkant en:
Je kan hem volgooien met muziek en tijdens sommige spellen afspelen. Dat is toch een orgineel en bruikbaar idee...
Verder kan je Xbox als Jukebox gebruiken wat ook niet verkeerd is. En dat je hem als memorycard kan gebruiken vind ik ook ideaal...
Nou, ik weet dat heel veel mensen ook GEEN losse DVD speler hebben. En vooral voor jongeren is dit toch de meest voordelige oplosssing. Ik gebruik hem zelf ook als DVD speler.
Ik vind wel dat ze met de volgende Xbox (en ook PS) zich weer helemaal moeten concentreren op games...
Ook met games vind ik de Xbox het beste (op wat uitzonderingen na natuurlijk). Spellen als Halo, DOA3, Deathrow, Splinter cell zie ik niet op andere consoles verschijnen...(tenzij met mindere graphics enzo..)
Bovendien vind ik als je ervan uit gaat dat het de eerste poging is van Microsoft om een console te maken ze zeker iets moois hebben neergezet....
Laatst bewerkt: 12 dec 2002