1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Beter!
    Vind het maar niets dat je soms meer dan 1 jaar moest wachten voordat zo'n ding hier ook uitkwam!

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, idd. Hebben we al gehad met de PSP, PS2, Gamecube etc.
    Eindelijk word Europa eens als normale markt behandeld en krijgen wij ook gewoon de spullen zo snel mogelijk of te gelijktijdig.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
  4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Damn it, ik ben zoveel nerveuzer voor de console dan de 360 :D
    Beter gaan we hem niet allemaal lopen overhypen...

Maar dat nieuws over FPS shooters als launchtitels: DAMN, goed nieuws. Daar koop ik een revo voor _O_

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    En dat spel ziet er nog eens heel goed uit!!! Je gaat me toch niet zeggen dat de revo maar 3x krachtiger is dan de gamecube, want dat geloof ik echt niet! Op E3 zullen ze de ware kracht wel onthullen! In ieder geval, ziet er super dope uit!

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Het coole is... du gun op het scherm schijnt in de stand te gaan staan waarin jij je controller houdt. Hou je hem dus op zn zij dan zal de gun in de game ook op zn zij staan. Niet heel spectaculair, maar toch wel een leuke toevoeging.

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijk....echt _O_ Ik denk wel dat het alleen lekker speelt op een redelijk groot scherm. Als je moet gaan richten op je 33cm beeldje, mwa. Niet dat dat een probleem voor mij is :9

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wacht ook vol verwachting op de revolution, maar niet door deze game. Kruising tussen een light gun game en een FPS. whooptie doo. graphics Vind ik trouwens niet zo denderend. Timesplitters III on steroids

Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    IGN zegt dat metroid 3 speelbaar gaat zijn op E3, dat beloofd! Maarja, als het een launchgame is, ook wel logisch dat het speelbaar is, Revo komt dit jaar nog uit, wie weet vroeger dan ps3... Dus...
    In ieder geval, ben zeer benieuwd:).

10. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

volgens mij nog geeneesn 3x keer. Die specs die op tweakers naar buiten zijn gekomen kloppen ook echt niet volgens mij. Zou betekenen dat hij ongeveer net zo snel als de xbox was. Revolution zou een cpu krijgen die op 729 mhz liep.....jeah sure. Ze zullen idd wel binnenkort de ware specs onthullen.

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom ben je er zo zeker van dat die specs niet kloppen? Focus van Nintendo ligt niet op graphics maar op gameplay, innovatie etc. en ze willen de console goedkoop houden.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is waar,maar ik denk dat hij toch iets krachtiger is dan ze nu beweren. Maar idd, ze houden de console zo goedkoop mogelijk. Ze gebruiken ook oudere technieken ten opzichten van Sony en Microsoft. Anuwel ze ook een IBM processor en al hebben(maarja, kijk xbox 360, 3 cores,...ps3, cell en 7 kleinere cores,...). Maarja, het is natuurlijk logisch dat het ontwikkelen voor revo het goedkoopst is, productiekosten zijn het goedkoopst en ga zo maar door. En ook het makkelijkst om voor te programmeren. Maar toch denk ik dat revo krachtiger is dan ze nu beweren, trouwens, die screens van die shooter, dat ziet er super uit! Er komt geen één xbox game in de beurt daarvan...

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    chaos theory ziet er toch beter uit denk ik. maar zulke dingen kunnen we eigenlijk pas met zekerheid zeggen als we gameplay filmpjes te zien krijgen

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Revolution heeft 1 voordeel wat de anderen niet hebben en dat is dat ze op dezelfde manier moeten programmeren als voor de cube. Dat geeft ze een ervaringsvoordeel waardoor ze de hardware meer kunnen pushen vanaf het begin. En ze hoeven geen HD waar je ook ontzettend veel rekenkracht op bespaart. Maar het blijft imo een opgevoerde xbox met ontzettend leuke gameplay en klassieke ninty games. En een unieke retro ervaring die de anderen niet hebben.

15. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 blijft hetzelfde alleen wat extra functies en wat meer kracht.. Of ik het spel nou op de xbox of de xbox 360 speel maakt mij niks uit. Het gaat uiteindelijk om de gameplay.

Daarom kan ik niet wachten op de Nintendo Revolution! Dit is meer dan een verbetering aan uiterlijk maar een geheel nieuwe ervaring :)

Go nintendo! Microsoft en Sony gaan eraan _O_

16. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft en Sony zullen er niet aan gaan. Die richten zich op een heel ander segment. De revolution is omdat hij zo goedkoop is gewoon echt een party console en leuk om naast je xbox360 en/of ps3 te hebben. Dus ze hoeven niet echt de concurrentie aan te gaan met sony en microsoft. Ik denk dat de revolution heel behoorlijk verkocht gaat worden. Zeker door mensen die niet zoveel geld hebben en toch een nieuwe speelervaring hebben zonder maximaal knaken neer te leggen voor een hd tv en voor een nieuwe console. Dat moet ik ze toch wel na geven bij nintendo dat ze dit slim hebben aan gepakt.

Die screens uit Red steel zijn gewoon te gedetailleerd. De belichting/ het detail. Dat kan gewoon niet met een 729 mhz processor. denk eerder dat de snelheid bij de 1500 mhz ligt. Die dingen kosten ook geen drol.

17. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Gamen in HD of niet maakt niet zoveel uit, tis gewoon een kweste programmering.
    Ik zeg niet dat HD niks kracht vergt maar veel is het in ieder geval niet.
    Ik zie toch in ieder geval geen verschil als ik game op 640x480 of 1280x768.
    Ik denk als enige reden dat HD eruit is gelaten dat men kan besparen op Antialaising

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Het is niet een 729 mhz processor ala die van de XBox. Kijk naar de gamecube (Resident Evil 4) die volgens mij maar een processor heeft van iets in de 400 mhz. De graphics van die game zijn beter dan welke Xbox game dan ook en toch is de processor minder en de GPU ook.

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
  20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De ps2 versie is bijna even mooi als die van de gamecube. Dus dan heeft ps2 ook een game waar bijna geen één xbox game qua graphics tegen op kan?(anuwel de gamecube versie wel iets scherper enzo is). Maarja,games op xbox zoals chaos theory, ninja gaiden, riddick zien er toch enorm uit, maar dat zijn ander soort graphics, ik hou ook het meest van de re4 graphics omdat dat gedetailleerder is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina