1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De revolution zal wel meer instructies kunnen verwerken per mhz dan de xbox. Maar vond het wel heel apart dat ze nu al met red steel zoveel uit dat ding weten te persen. Als ze niet teveel mario shit enzo erop uitbrengen maar ook orginele andere games dan wil ik best overwegen om zo'n dingetje erbij te halen.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat de Revolution ons allemaal wel eens gaat verassen. De specs van de Cube waren ook beduidend minder dan die van de xbox, maar kijk eens naar games zoals Metroid Prime 1 en 2 en vooral naar Resident Evil 4. Die waren toch mooier of gelijk aan xbox games.
    De hardware leek op papier minder, maar in reallife was het gewoon een krachtig apparaat.

Het lijkt erop dat de Revolution in reallife ook krachtiger is, dan op papier als ik naar de screens van Red Steel kijk.

Ik ben echt heel erg benieuwd naar het apparaat en zijn kunnen. Gelukkig hoeven we maar minder dan een maand te wachten op de E3, waar dus ook Metroid Prime 3 speelbaar zal zijn. :)

3. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ik deze niet meer zou halen. ik haalde de 360 om wat anders te proberen, maar als die revo niet al te duur gaat worden en strak en vet is, dan ga ik m wel halen, ben altijd bij nintendo gebleven, denk dat ik toch ook wel blijf doen..

4. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht ook wat moois van de Revo, je eerste alinea, helemaal mee eens. Resident Evil Zero was ook niet mis hoor, geen grap.
    Ben benieuwd naar de RPG's voor de Revo, hoe die zouden uitpakken.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Resident Evil Zero was alleen wel met Pre-Rendered Backgrounds, wat behoorlijk scheelt.

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    idd. op 1 of andere manier wil dat maar niet tot mensen doordringen

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zero wel, maar Resident Evil 4 niet, was allemaal realtime.
    Tot op de dag van vandaag vind ik RE4 op de Cube nog steeds grafisch een van de mooiste games ooit gemaakt.

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heeft vooral met de technieken (artistieke talenten) te maken van de makers. niet echt met de kracht van de Cube.

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het heeft met beide te maken.
    Een goede coureur zal nooit wereldkampioen worden in een slechte auto.

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    slechte vegelijking
    ik zal je een betere geven

Resident Evil 4 is een schilderij. Hoe mooi een schilderij is wordt niet bepaald door de rekwisieten die de kunstenaar gebruikt maar de skillz die hij heeft

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is een kwestie van 2 factoren, kwaliteit developer, kwaliteit hardware.
    Maargoed, je hebt helemaal gelijk joh. :{

Ben heel erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken!
    Word een leuke E3, dat word zeker. Eindelijk de Revolution speelbaar, veel games, kom maar op.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    nog een rumortje:
    De eerste persoon die niet zo blij is met de nieuwe controller:

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63

"I'm not really interested in it," said Takahashi. "I don't think a controller should have that much influence on the enjoyment of games."

Hoeveel games zijn er beter op geworden toen er een speciale controller voor gemaakt werd?? Guitar Hero zou bv. niet zo leuk zijn zonder gitaar evenals alle dance dance revolution games. Ik geloof juist dat een controller wel de plezier positief kan beinvloedden anders blijven de games toch altijd in hetzelfde straatje hangen van kleine gameplay veranderingen.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, games zoals Guitar Hero waren er bijvoorbeeld al, Amplitude, Gitaroo Man.
    Maar door de toevoeging van de gitaar controller is Guitar Hero zo anders en zoveel leuker dan de andere games.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuws baby

Tony Hawk: Downhill Jam bevestigd voor Revolution
    Sega brengt NiGHTS naar de Revolution
    Nintendo heeft gesprekken met Rockstar
    Misschien kunnen we wel een nieuwe red dead revolver verwachten op de revo, lijkt me in ieder geval heel vet om zo'n spel met de controller te spelen:).

16. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    mee eens. net als de eyetoy, luchtgitaar spelen.. maar dan helemaal zonder gitaar of controller:+

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig is er nu een game met een echte gitaar, want spelend op een luchtgitaar stond je helemaal voor schut. :+

Maar zijn verder weer mooie en positieve ontwikkelingen voor de Revolution. Over ongeveer 3 weken weten we eindelijk meer.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had een tijd terug(op de Belgische televisie) een interview gezien met miyamoto. Ik vind het altijd zoooo goed, dat hij zoveel respect voor de anderen toont. Hij zou nooit uithalen naar Sony of Microsoft(wat de president van nintendo wel eens durft te doen, maar dat komt ook niet veel voor). Ook heeft miyamoto altijd een lach op zijn gezicht:). Maar hij zei het volgende, dat hij dingen als Eye-toy,... enorm cool vind en enorm apprecieërd. Dat zijn de zaken die er voor hem boven uitstreven. En hij zei dat nu de Revolution het volledig gaat aanvoelen, het zit in hetzelfde genre zeg maar als eye-toy, maar het gaat veel completer aanvoelen of daar kwam het ergens op neer. Miyamoto weet wel over wat hij bezig is:). Nu ga je pas echt een super gevoel hebben met die controller. Maar toch, hij leek wel onder de indruk van eye toy,maarja, hij had die controller, en stuff al lang in zijn hoofd, daar niet van. Maar dan ben ik gewoon benieuwd wat eye-toy op ps3 gaat worden. Want ja, eye toy en iets in je hand vast nemen, die link is al zeer vlug gelegd. En Sony werkt al heel lang aan eye toy next gen. Maar als zij dan ook met zoiets zouden komen(om vast te nemen), hoe zou Nintendo er dan op reageren? Want na-apen is het dan zeker niet(eye toy op zijn eigen is al super uitgevonden vond ik), aangezien vorig jaar al gezegd was dat eye toy diepte ging meten in games,... maar het was nog vrij stil rondom dat. En ik weet natuurlijk niet of er zoiets bij gaat zitten om vast te nemen. Maarja, ik bedoel maar, dan ben ik benieuwd naar de reacties.
    En de laatste tijd ben ik veel aan het denken aan de Revolution. Het lijkt me echt super,maar ik hoop dat de controller ook niet ééntonig wordt, ik bedoel, ik hoop dat hij niet te simpel word gemaakt ofzo(en je kan ook met een gewone controller spelen, dus ik hoop niet dat de echte revolutionaire controller niet als een add on ofzo bezien word he). Maarja, dat zijn allemaal vragen die ik me stel, en ik zit al een beetje vooruit te denken, daarvoor is E3 he:)...

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je met eye toy niet echt veel lol kan hebben in je eentje, je moet met anderen zijn. Ik denk dat met de Revo nog wel een degelijke SP ervaring neergezet kan worden, maar de MP zal natuurlijk wel overheersen :D

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Boss, wat dacht je van Table Tennis *)
    Als ze dat goed uitwerken zou ik overwegen die game te kopen, tis dan net echt tafeltennis :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina