1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, daar zeg je zoiets! _O_ Dat zou wel 1000 keer zo cool zijn dan op xbox 360. Dan zou je pas echt het gevoel hebben dat je echt aan het spelen bent, zoals je zegt. Ook boksgames ofzo lijkt me wel vet met die controller. Hou je die controller tegen je lichaam verticaal, bescherm je je. zwaai je van onder naar boven, doe je een uppercut, zwaai je van links af aan, een linkse slag, en ga zo maar door. Dat zou echt iets voor mij zijn:D . En maar zwaaien met die controller en terug trekken, soms een illegale slag door naar vanonder te slagen:D . Ben benieuwd of fight night niet naar revo komt:).

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Mij lijkt een poolgame ook heel vet, tot nu toe hebben poolgames me niet kunnen boeien omdat het toch een andere feeling is dan echt poolen. Er zijn trouwens zoveel games goed uit te werken met de controller. Ik hoop alleen dat er geen visgames uitkomen, die heb ik genoeg gespeeld op de Dreamcast.

3. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    hoe willen jullie dat dan allemaal spelen? een pool game ok, maar table tennis?? lijkt mij lastig...

al hoewel ik heel enthousiast ben en ook vrijwel zeker een revo in huis haal ben ik nog wel benieuwd hoe de gameplay van dit soort spellen als jullie noemen daadwerkelijk uit gaat pakken, dan bedoel ik ook qua uithoudingsvermogen van het spelen met de controller

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik weet dat het fake is maar het zou wel erg cool zijn:

@boss
    ik denk dat de controller alleen gebruikt om aan te geven waar de controller :+

Laatst bewerkt: 23 apr 2006
  5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er een beetje cool uit, maar ziet er idd superfake uit. Valt niet mee te spelen als je dat zo ziet. Ik bedoel, die knopjes daar boven op enzo... Maarja fake hé:).

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    http://revolution.nintendo.com/

Explanation _O_ (edit: ow dat zei rikkel ook al, oeps, naja deze is official + een leuk filmpje :9)

Vooral dat iedereen het op de wereld normaal kan uitspreken. Hahaha :D

Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk verzonnen, maar ik vind de naam Revolution nog steeds beter passen bij de console.

Originele naam, leuk bedacht. Klinkt heel apart.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wat een kutnaam.
    En iedereen die het goed uitspreekt? I don't think so.
    Hoeveel mensen spreken router uit als [rauter] en hoeveel als [roeter]? Hoeveel mensen spreken WiFi uit als [waaifaai] en hoeveel als [wiefie]?
    Hoeveel mensen spreken Tui uit als [Tui, zoals je het schrijft] en hoeveel als [toeie]?
    Ik dacht in ieder geval niet aan 'we' toen ik het las.
    Nee, ik vind de naam helemaal niks. De Revolution vind ik veel beter klinken en gemakkelijker uit te spreken als je niet weet hoe je het goed moet uitspreken, dan Wii.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben persoonlijk ook meer voor Revolution. Ik vond Revolution de beste naam die ze konden hebben. Dan had je ook zoiets van, ja, dit is een ware revolutie met die controller enzo... Maarja, we zien wel...

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je Wii [Wie] nog meer gaan uitspreken? O-)

Ik vond xbox360 eerst ook een gare naam. Wilde je eerst niet dat hij Xenon bleef heten? Nu moet ik daar echt niet meer aan denken. Gewoon ff wennen :)

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Wii, klinkt vet :) I like it! Jammer alleen dat ze het ding niet gewoon Nintendo noemen.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    [Waai] als in why.
    Ik heb geleerd dat je de Engelse E als Nederlandse ie/i uitspreekt en de Engelse I als Nederlandse y.
    Zodoende zijn er genoeg mensen die Wifi uitspreken als waaifaai en dan ben ik snel geneig om Wii uit te spreken als waai/why.

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een punt. Een engelse 'pint', spreek je inderdaad ook uit als [paaint].

Maar die dubbele ii vond ik wel duidelijk. Ik dacht: Woei! Wii! :9

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het zal gewoon wennen zijn idd:).

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    wheeeeee!

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er is toch een filmpje met die controller? Heeft iemand daar de link nog van?

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tering wat een schijtnaam, sorry dat ik het zeg hoor :{

De Revolution was veel vetter en origineler geweest.....

19. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Wii? We?
    Gaan ze kleren verkopen?

20. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist een toffe naam! Wii, kom maar op!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina