1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    :+
    hehehe

2. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Echt typisch boss humor ik vond hem ook wel leuk die van reclam van fire fox maar wel jammer dat de naam Wifi is geworden ik ga hem zelf als vele andere Revo gewoon noemen.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, mijn humor is soms wel freaky:D . Maar idd, ik ga hem(voorlopig) ook nog Revo noemen. Ik vond Revolution een zeer goede naam, maar dan hadden ze het moeten afkorten tot Revo(Revolution is niet echt origineel eigelijk). Maarja, het is wii geworden, wiiiiiiiiiiiiiiii*) .

4. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Lol maar ik lees ook gigantisch veel reacties OMFG WIFI WOOT WTF !!!!
    I AM GOING TO CALL IT JUST REVO echt zo met caps lock aan posten mensen dat echt wel veel.

5. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind wii een beetje breezer klinken.

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat het echte logo? Als dat zo is: _O_

7. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    het logo is wel lolzor, maar verder zuigt de naam moet ik zegge, volgens mij hebben ze wat te veel gedronke bij big N

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Felix Hoe is het??
    welkom op het forum dude!:)
    Ja het logo is wel goed maar de naam SuckaGe!
    Revo was 1000 malen beter geworden maar de naam bijinvloed de console niet hoor :)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk vind ik het xbox 360 logo mooier. Ik vind het 360 logo echt sjiek...

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat vind je dan niet erg, dat Sony niet origineel is bij het kiezen van de naam?
    Andere neem je het wel kwalijk, terwijl die wel origineel zijn. Kijk, ik snap het ook wel, never change a winning team (playstation is een merknaam). Maar dan moet je niet gaan beweren dat Nintendo niet origineel is geweest met het kiezen van de naam, terwijl Sony het juist niet is en Nintendo wel.

De naam Revolution is niet origineler dan de naam Wii.
    De naam Revolution ligt veel meer voor de hand dan Wii, omdat het apparaat een revolutie zou worden. Ze bleven de nadruk leggen op het woord revolutie. De naam Revolution lag dus heel erg voor de hand.

De naam Wii komt out of the blue. Niemand had dat ooit kunnen bedenken of verwachten. Dat is dus een originele naam.

Je bent sinds een paar dagen weer terug op het forum en het valt me op dat je je weer als een fanboy gedraagt, weer mensen uitlokt en gewoon soms onbeschoft reageert op mensen (heb meerdere topics gelezen). Niet alleen in dit topic, maar eigenlijk in elk topic waarin je post. Het gaat niet om deze post, maar vooral om andere post van de afgelopen dagen.

Best dat je down bent met de PS3, maar gedraag je toch eens normaal. :eek: :9

Neem een voorbeeld aan Boss. Boss is super enthousiast over de PS3, maar ziet ook de andere kant van het verhaal en begrijpt de andere kant. Daarnaast kun je met Boss een normale discussie aangaan en de man blijft vriendelijk als je je ook normaal gedraagt tegen hem. En zo hoort het ook.
    Boss kun je ook een fanboy noemen, een gamefanboy. Ondanks dat Boss en ik het weleens niet eens zijn en wel eens een incident hebben, hebben we respect voor elkaar en blijven we elkaar normaal behandelen.
    Iedereen die jou mening niet deelt, die kan het krijgen.

Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  11. Tecnomic

Tecnomic Guest

Sony is sowieso niet echt origineel met het bedenken van een naam dus hun hoef je ook niet veel kwalijk te nemen. Nintendo staat al jaren bekend om haar originaliteit dus dan verwacht je dat ook terug in de naam. En wat betreft mijn gedrag heb je idd wat gelijk in, maar ik heb liever dat je dat dan ook aangeeft in het betreffende topic in plaats van het nu te melden en als het ware alleen maar in mijn nek zit te hijgen. Ik ben idd een grote fan van de Playstation en jij van Nintendo wat me de laatste maanden erg opvalt dus niks mee, maar dat ik soms erg overdreven reageer moet ik bekennen :9.En ik heb wel meer dan een playstation :{

En over mijn laatste post: Wat ik dus probeerde te zeggen is dat Sony de naam van de console niet hoeft te veranderen omdat ze met deze naam al succesvol zijn dus waarom veranderen? Daar waar jij zei dat Sony op dit vlak niet origineel is.....

Edit: Ik was deze week idd pist, maar dat kwam vooral doordat een hele goede vriend van mij in het ziekenhuis ligt. Het gaat slecht met 'm..... :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 28 apr 2006
  12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik Wii niet zo cool vind als Revo,maar ik zit wel verdomme al de ganse dag met die naam in mijn kop:D _O_ . Nintendo weet echt wel wat ze doen, ook al zou je denken van, what the hell is dat voor een naam}:] . Maar echt, krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd!:+

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik zit dit de hele dag te denken als ik Revolution zie: Wiiiiiiiiiiiiiiiii

DAT krijg ik nou niet uit mn hoofd :p

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
  15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke...:confused: What the hell is dat voor een show?

16. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me af na het debacle van de N64 en de Gamecube. Na de N64 zeiden ze dat ze geleerd hadden van vroegere fouten en voor de Gamecube zouden zorgen voor meer 3rd party support. Nu zeggen ze het weer: we hebben geleerd van de fouten die we hebben gemaakt bij de Gamecube, met de Revo (en nu de geweldige naam Wii 8) ) zorgen we voor genoeg 3rd party support. Dat geleuter geloof ik dus allemaal niet meer.

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  18. Tecnomic

Tecnomic Guest

bron: www.ownage.nl

:cool:

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Worden we belazerd?

Het zou best wel eens kunnen, vooral als je je bedenkt dat games en andere namen lang voordat ze worden aangekondigd al gerigstreerd worden in de patent database. En ik blijf erbij dat Wii gewoon een naam is die nergens op slaat.

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Het is eigelijk wel een rare naam ja:D. Ben benieuwd of we belazerd worden of niet... Maarja, denk toch dat het echt is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina