Dat vind je dan niet erg, dat Sony niet origineel is bij het kiezen van de naam?
Andere neem je het wel kwalijk, terwijl die wel origineel zijn. Kijk, ik snap het ook wel, never change a winning team (playstation is een merknaam). Maar dan moet je niet gaan beweren dat Nintendo niet origineel is geweest met het kiezen van de naam, terwijl Sony het juist niet is en Nintendo wel.
De naam Revolution is niet origineler dan de naam Wii.
De naam Revolution ligt veel meer voor de hand dan Wii, omdat het apparaat een revolutie zou worden. Ze bleven de nadruk leggen op het woord revolutie. De naam Revolution lag dus heel erg voor de hand.
De naam Wii komt out of the blue. Niemand had dat ooit kunnen bedenken of verwachten. Dat is dus een originele naam.
Je bent sinds een paar dagen weer terug op het forum en het valt me op dat je je weer als een fanboy gedraagt, weer mensen uitlokt en gewoon soms onbeschoft reageert op mensen (heb meerdere topics gelezen). Niet alleen in dit topic, maar eigenlijk in elk topic waarin je post. Het gaat niet om deze post, maar vooral om andere post van de afgelopen dagen.
Best dat je down bent met de PS3, maar gedraag je toch eens normaal.
Neem een voorbeeld aan Boss. Boss is super enthousiast over de PS3, maar ziet ook de andere kant van het verhaal en begrijpt de andere kant. Daarnaast kun je met Boss een normale discussie aangaan en de man blijft vriendelijk als je je ook normaal gedraagt tegen hem. En zo hoort het ook.
Boss kun je ook een fanboy noemen, een gamefanboy. Ondanks dat Boss en ik het weleens niet eens zijn en wel eens een incident hebben, hebben we respect voor elkaar en blijven we elkaar normaal behandelen.
Iedereen die jou mening niet deelt, die kan het krijgen.
Laatst bewerkt: 28 apr 2006