1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Knap dat Bart Smit als zowat de enige winkel in de wereld de prijs al weet.

Zie zojuist het volgende staan op gameqube.nl:

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Ik denk zelf dat ze de prijs voor de pre-order iets hoger hebben genomen, zodat ze iig niet onder de uiteindelijke prijs zitten, waardoor het alleen maar mee kan vallen

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is meer een publiciteitsstunt volgens mij.
    Ze zijn de eerste winkel in Nederland die hem prijzen.
    Op veel sites / fora's word hierover gesproken. Er zijn geheid mensen die hem daar nu pre-orderen. Ondanks dat de prijs niet klopt, is het wel een van de eerste winkels die er pre-orders voor aanneemt.
    Hebben ze toen ook met de PS2 geflikt. Hadden ze ook als eerste op de site staan met een te hoge prijs.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lijkt me wel ja, dit soort grappen zijn niet nieuw. Ik ga nog steeds uit van een prijs van 200 of misschien 220 euro in Nederland bij de release.

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop echt nooit meer bij bartsmit, altijd bij groteman of gameshop ( den haag ), kben al 2 keer bijna geflashed bij bartsmit, kocht een spel, deden ze in het tasje, voordat ik de zaak uitloopte ging ik kijken, en zag ik dat het spel er niet in zat, geluk dat keek! als ik neit keek was dat best kut, en dan voel je je ook wel genaaid, is me moeder ook al overgekomen, met 2 dvd's, mr die kwam er thuis achter toen ik t zei, en toen ging ze terug, mr me moeder is pittig, dus ze kreeg nog wel die DVD's, dat is nog meer geluk, kvind na mijn mening de bart smit een (...)zaak qua games en dvd's

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou de gameshop in Den haag staat er bekend om zijn klantvriendelijkheid en service

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voorlopig staat de prijs nu al op 250 euro op de site van Bart Smit.

Bart Smit site

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als dat de prijs is, is mijn voorspelling uitgekomen\o/ . Maarja, kan nog altijd zijn dat hij voor 200 euro te koop komt te staan. In ieder geval, 250 euro is toch ook een zeer mooie startprijs:9 .

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ziet er dope uit :) Zo te zien krijgt hij ook een eigen level.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weer wat Wii nieuwtjes:

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mooi nieuws :)

14. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt zeker weten heel goed :) ben echt heel erg benieuwd hoe het er uiteindelijk allemaal gaat uitzien...

oeh 500e post :D

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Iwata heeft aangegeven dat ze de prijs en de launchdate pas in september bekend zullen maken. We moeten dus helaas nog even wachten.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het toch nog steeds een grappig gezicht, Solid Snake in een Smash Bros. game :+

Maar ik had ook nog even een vraagje. De Nintendo Wii kan GameCube games afspelen, dat weten we al. Maar weet iemand hoe het zit met importgames, gaat dat bijvoorbeeld ook lukken of is daar nog niks over bekend ? Ik heb namelijk best veel importgames voor mijn GameCube die ik afspeel met de legendarische Freeloader disc _O_

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Misschien kan je de freeloader ook wel gebruiken? Ik heb hier ook nog een freeloader met Soul Calibur II en hoop wel dat ie werkt (Japanse Gamecube doosjes zijn ownage _O_ )

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel mooi zijn als ie gewoon zou werken, maar ik denk het eerlijk gezegd niet want de Freeloader wordt officieel niet ondersteund door Nintendo....

Of Datel komt gewoon met een nieuwe versie Freeloader voor de Wii, dat zou het probleem ook oplossen :) Nja er is niks mis met hopen, toch ? :+

19. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    En ik heb al een heel mooi lijstje in mijn hoofd zitten van welke games ik zoals ga downloaden, 7 eurie is eigelijk niets voor een spel als Zelda OOT & MM!
    Natuurlijk zullen andere klassiekers ook wel 7 euro zoals Super mario bros,Donkey kong 64, mario 64. Ik hoop echter wel dat de grafics een beetje zijn opgepoets. Niet dat ik een grafic hoer ben maar een beetje mooi uitzicht kan nooi kwaad ;)

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Secret of Mana, Terranigma....ik kan ook wel een hele lijst titels opnoemen die ik zou gaan downloaden, alleen al omdat ik vroeger zo stom ben geweest om die spellen weg te doen |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina