Wow die handschoenen lijken gewoon te veel op een power glove het lijkt me wel erg vet om mee te vechten maar voor andere dingen weet ik het nog zo net nog niet....
eff paar vraagjes 1.Is het praktisch om met die controller te spelen,ze zeiden bij de pu dat het een hele beleving gaf. 2.gaan er van die kleine k#t games in zoals de gamecube. 3.hoeveel gaat i kosten? 4.is het beter om als extra console te nemen , of het bij me 360 te houden?
1. Praktisch... Tjah, ligt eraan hoe ze het in de game inbrengen. Wat is beter in een shooter. Met je duim sturen of het wapen echt zelf richten? Maar het ligt aan wat jij onder gamen verstaat natuurlijk. 2. De games komen op gewone DVDs te staan als het goed is. 3. De geruchten staan tussen 200 en 250 euro. 4. Als extra console is het zeker te doen! Voor 200 euro gooi je ook niet HEEL veel geld over de balk. En het lijkt me erg leuk om met vrienden/familie te spelen. Maar zelf heb ik er ook nog nooit mee gespeeld. Doe het ook maar met de info die ik heb.
die controller is idd wel heel erg revolutionair. Ik weet nog niet of en welke nieuwe console ik ga kopen, maar dit is wel erg vet als je echt zelf bewegingen moet maken.. lijkt me alleen ook wel weer erg vermoeiend . Of kon je hem nou ook in een controller steken? design is ook erg mooi. Vraag me alleen af of er wel leuke games en vooral mooie voor uit komen. en of het wel echt werkt. games als splinter cell of roll playing games enzo lijken me er toch erg lastig mee. ook mario die er zeker voor uit zal komen. als je springt steeds dat ding omhoog? .. ja vroeger deed ik dat wel haha, met mijn oude nintendo, zat je zo in het spel dat je vanzelf mee bewoog.. lol, mja na beetje gamen hou je hem wel gewoon stil.
Ja het lijkt mij ook een heel mooi apparaat , ik ben zelf niet zo weg van mario ,maar ik denk als ik het speel er heel anders over denk. Het structuur van dat ding vind ik ook erg mooi, maar nog 1 vraagie : kan je de batterijen in de controller niet opladen ? en moet je dan steeds batterije kope ? ik denk dat ik maar flink ga sparen .... ZEG ALSJEBLIEFT DAT I OP 30 OKTOBER KOMT , DAN BEN IK JARIG !
Nou ja er zijn 2 voorvallen waardoor ik vrij zeker ben dat hij in iedergeval ROND die tijd gaat uitkomen/ 1. Eeen donken gast van Nintendo heeft het gezecht 2. Ze zijn nu al bezig met de massa productie van de Wii's (?) Aangezien de 360 maar iets 60 dagen voor release in productie ging, denk ik wel dat je op 30 oktober mag gokken
ok, maar ik wil ook graag weten of je batterijen kan opladen ik hou niet ervan om steeds naar de winkel te gaan en 7 euro aan batterijen steeds uit tegeven
Trailer van Heroes, game van de makers van Killer 7 (must see): http://www.gameqube.nl/files/heroes_divx.avi over presentatie valt iig al niks negatiefs te zeggen
Whoppa, niet alleen vernieuwende gameplay, maar ook 1 van de meest (zoniet de meest) vernieuwende/originele trailers ooit
inderdaad gaaf dingetje, kweet alleen niet zeker of ik m ga halen... hij ruleert wel ( zie ook mijn nieuwe avatar ) mr ff.. kheb nu ook een paar vraagjes de wii gaat dus online, dat weet ik, mr kan je m ook aansluiten met draad, net als de 360 dat je dan met draad online kan?? of moet het perse wi fi? dat zou wel rot zijn, want ik heb geen draadloze verbinding, gaan ze dan net iets doen als de wifi? dat je een soort stickje heb ofzo? hoe zit dat precies wnr komt die eigenlijk uit? en hoe duur wordt die? ( als die 2 al bekend zijn dan )
Inderdaad de Wii kan online. Hij zal gebruik maken van de zelfde manier van online gaan als de DS (via Wifi).Dus zal geen gebruik maken van een internet ingang. Ik denk dat ze ook voor de Wii ook zo stick gaan uitbrengen of evt wel deze gaan gebruiken.Maar hoe het exact zit is nog niet duidelijk In september wordt de datum bekend waarop het in de winkels zal liggen.De prijs zal tussen de 200 of 250 liggen
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een uitbreiding kwam om gewoon met een netwerkkabel online te gaan.
aah, harstikke bedankt falcon NL, als die niet duurder wordt dan 250 ga ik m zeker nemen hopelijk brengen ze dus wel net zoals de ds een soort van stick uit dat er dan ook via die stick online mee gespeeld kan worden.