1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind em zeker heel strak en mooi vorm gegeven, maar damn wat lijkt die controller me onhandig ...
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De mensen die met de controller hebben gespeeld zijn er zeer over te spreken. Hoe het werkelijk echt speelt, is natuurlijk nog effe afwachten. :)
     
  3. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan eigenlijk die controller gebruiken als een lightgun, alleen dan met meerdere functies...

    Misschien ga ik ook maar denken om die nintendo console als tweede apparaat te gaan kopen :)
     
  4. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens wel het idee, dat het image door deze Nintendo een stuk volwassener wordt...
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk joh, ze gaan gewoon weer door met het uitmelken van Mario. Zelfs gratis bij een pak wasmiddel hoef ik die Revolution niet. Ik heb het persoonlijk gehad met Nintendo. De SNES was leuk, maar ben erg teleurgesteld over de N64 en de Gamecube. Nee, geen Nintendo console meer voor mij
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Mario games staan bekend om de goede gameplay. Juist de N64 bood de beste games die Nintendo ooit had gemaakt (Zelda OOT, Mario Kart 64 en Mario 64).

    Je kan het uitmelken noemen, maar als je begint over uitmelken noem dan eerst FIFA. Met Mario heb je elke keer een ander concept.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Al wat info over de regio codering?
    regio vrij of niet?
     
  9. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    A lá Harman Kardon _O_

    Maargoed..ikzelf loop ook wel warm voor deze console, of die controller lijkt me ook wel vet..alleen ik vraag me af hoe gaat als je met z'n vieren in het rond gaat zwaaien..mss raak je dan je buurman ofzo :confused: 8)
     
  10. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Rondzwaaien? Volgens mij heb jij een verkeerd beeld van de Revo controller. Dat promo filmpje was sterk overdreven, in de praktijk ga je echt geen pirouetten draaien met dat ding in je hand of als een chimpansee om je heen maaien.
     
  11. the undaunted

    the undaunted Dag Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast, je bent kortzichtig. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie op de toekomst. Die kun je op twee manieren lezen.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat er door de controller veel nieuwe spelconcepten komen, net zoals we nu bij de DS zien (sommige titels).
     
  13. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit apparaat echt heel erg gruwelijk en als ie tuseen de 150 en 250 euri word krijgt hij op de launch dag al een plekje naast mijn 360_O_
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik ben ook zo aan het denken geweest over die controller,eigelijk best wel cool(in het begin vond ik het nogal, mm, twijfelachtig, ondertussen zijn mijn gedachten al veranderd:)), zo zou ik samurai games,... heel graag spelen met die controller, als het dan echt zo vlot gaat, supersnel,...dan is het alsof je echt in de game zit... Zo heb ik nog veel fantasieën in me:), Nintendo weet toch altijd goed uit de hoek te komen!:):)
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, ik heb ook veel ideeën over hoe gaaf sommige games kunnen worden. Er zullen denk ik echt heel veel nieuwe leuke spelconcepten komen Nintendo kennende.

    Hopelijk laten ze binnenkort wat van de games zien.
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop het ook,maar ik denk eerlijk gezegd dat de eerste speelbare demo's... op de E3 pas gaan laten zien, en dat is toch nog even,maarja, we zullen zien he:)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet.
    Ze willen hem in 2006 lanceren, eerder dan de PS3.
    De PS3 komt in de lente van 2006 op de markt, en dat is rond de tijd van de E3. Dus ik denk dan niet dat Nintendo de games pas op de E3 gaat laten zien.
    Lijkt me in ieder geval niet logisch, maar je weet het nooit.
    Een launch voor de PS3 is dan niet haalbaar meer, dus ze zullen toch eerder naar buiten moeten komen.

    Het lijkt me logischer als ze een soort Space World organiseren en daar gewoon alles tonen.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
  18. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch lijkt die kleine controller meer een afstandsbediening, waardoor het me wel klote lijkt met 2 handen goed te spelen
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Miyamoto over controller Revolution

    Shigeru Miyamoto, de geestelijke vader van onder andere Link, Mario en Pikmin, heeft aangegeven veel betrokken te zijn bij de ontwikkeling van de controller van de Nintendo Revolution waardoor hij minder bezig kon zijn met de ontwikkeling van spellen.

    De controller zal doormiddel van accessoires ook voor andere inputmogelijkheden werken, zoals onder andere de uitbreiding waardoor je spellen die dezelfde interface vragen als in deze generatie spelcomputers ook met de Revolution-controller te spelen.

    Volgens Miyamoto hebben veel mensen (lees: mensen die niet gamen) tegenwoordig problemen met het spelen van driedimensionale spellen omdat ze de werking van een 3D-wereld niet snappen. Omdat de Revolution-controller driedimensionaal kan worden bewogen zullen meer spelers makkelijk, instinctief en op een natuurlijke wijze kunnen spelen.

    Miyamoto wist ook nog een klein beetje informatie vrij te geven van Super Smash Brothers op de Nintendo Revolution. Hij gaf aan dat het spel vele nieuwe spelpersonages zal bevatten.

    www.insidegamer.nl
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    als ie echt tussen die 150 en 250 gaat kosten komt ie CKER naast mn 360 te staan :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina