1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zie niet in waarom, de vergelijking is echt compleet nutteloos. En de poster vond het volgens mij alleen maar nodig om een opruiende reply neer te zetten.

2. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Time will tell . O-)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wii accessoires :cool:

Wii AC Adapter
    [RVL-A-AD(JPN)]
    Nintendo includes one of these with each Wii, but you can purchase another for 3,000 yen (€20,-).

Wii AV Cable
    [RVL-A-KT(JPN)]
    Likewise, each Wii ships with one of these bundled in, but you can purchase another for the low price of 1,000 yen(€7,-).

Wii S-Video
    [RVL-A-KS(JPN)]
    2,500 yen (€17,-) will get you the improved picture of S-video, =

Wii D-Cable
    [RVL-A-KD(JPN)]
    Japan prefers the D-Cable to component, but they both deliver basically the same picture quality and allow for progressive output. Pricing is set at 2,500 yen (€17,-).

Wii Component Cable
    [RVL-A-KC(JPN)]
    Nintendo is also making a component cable available for the system, also at 2,500 yen (€17,-).

SD Memory Card 512MB
    [RVL-A-SD1(JPN)]
    This 512MB memory card is functionally equivalent to a standard SD memory card, but has the Nintendo and Wii logos. Pricing is set at 3,800 yen (€25,-).

Wii LAN Adapter
    [RVL-A-UE(JPN)]
    The Wii has WiFi built in, but those who prefer a wired connection will want to pick up this USB LAN adapter. It's set for release some time in December at a price of 2,800 yen (€19,-).

4. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor helemaal niet. Ik heb ze vanaf de 16 bit allemaal gehad en ik heb er met plezier op gespeeld. En misschien is het een nutteloze vergelijking, maar ik vind het maar een nutteloos apparaat. Net als de CDI speler:9

5. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig om te zien dat de component pluggen verguld zijn, en de andere niet :)

Wat is de D-Cable? DVI? VGA? Of is dat echt iets wat ze alleen in japan hebben?

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Kwestie van smaak denk ik. Grootste probleem wat de CDI had was ook niet zozeer het apparaat (hoewel de "controller" niet echt een hoogstandje in ergonomie was) maar het spellen aanbod. Beter gezegd gebrek aan. En van de spellen die er waren was ook het grootste gedeelte in het beste geval prut. En de CDI was ook geen echte console maar een multimedia apparaat.
    De Wii nutteloos vinden vind ik hetzelfde als consoles nutteloos vinden. De Wii is gewoon een rechttoe, rechtaan console. Alleen de besturing is anders. Of dat een succes gaat worden moet nog blijken, het ligt er heel erg aan hoe de spellen ontwikkelaars daar gebruik van gaan maken (1st party games zullen wat dat betreft wel in orde zijn) maar de tijd zal dat leren. Ik denk dat de Wii wel een succes gaat worden, waar de PS3 en 360 door borduren op eenzelfde soort systeem probeert Nintendo tenminste iets anders. En ja dat zou kunnen betekenen dat het de Wii in de vergetelheid verdwijnt als een CDI. Maar ik betwijfel dat een beetje. Nintendo heeft ook iets meer ervaring dan Philips op dit gebied.

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  7. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met de Wii ook online gamen?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een beetje huiswerk doen alvorens een vraag te stellen mag wel :)

Maar ja, dat gaat er wel komen.

9. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
  10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Heb deze net zitten kijken:
    filmpjes van Wii in actie
    Lijkt me echt gaaf. En hoe snel je het zat zal worden? Dat ligt aan de spellen. Op de 360 ben ik spellen na een poosje ook zat. Zolang er nieuwe en originele spellen blijven komen, heb ik er vertrouwen in. Wii Sports ziet er in ieder geval al leuk uit. En ik denk dat ik daar al veel tijd in zal stoppen. Denk alleen wel dat je dit soort spellen in je eentje wel snel zat gaat worden.

Online zullen alleen bepaalde spellen zijn, maar volgens mij niets wat uitkomt bij de launch. Smash Online lijkt me trouwens wel vet man...volgens mij wordt dat ook het eerste online spel.

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    gaaf joh die controller. ik game toch niet de hele dag dus voor af en toe even een uurtje lijkt me geweldig met de Wiii.. als de graphics meevallen ga ik em denk ik wel halen. Fijn dat ie ook niet zo duur is. Anders had ik wel gewacht tot de volgende consoles uitkomen. Maargoed, moet nog even zien. Controller lijkt me heel leuk iedergeval, gewoon echt weer fun in gamen met je vrienden erbij.lachen. enige twijfel is graphics.

12. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, prachtig die filmpjes... _O_

13. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Die filmpjes zijn echt leuk , heb gelijk zin om het zelf te doen . \o/

14. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook. Alleen kan ik niet zo voor mijn tv staan.

15. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraagje..
    Zit er ook veel geheugen op de Wii,, op de PS3 hoorde ik iets van 60 gb ofzo..

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    er zit volgens mij niet zoveel standaard op, je kan er wel elk merk sd-kaart in stoppen om meer opslagruimte te creëren.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er zit volgens mij standaart 512mb geheugen wat idd middels sd-kaartjes uit te breiden is :)

18. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Waar pre-orderen jullie de Wii? :D

19. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem 2 maanden geleden of zo bij bartsmit.com gepreordered

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar