Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    als die controller echt goed werkt mag selfs die SCHIJT EA van mij een LOTR spel make, als er maar 1 komt :D eindelijk egt aragorn spele 8)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Meer developers over de Revolution-controller

    Ik moet toch eerlijk zeggen, die controller begint mij cooler en cooler aan te staan! *)

     
  3. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft inderdaad een goed punt te pakken met dat er altijd visueel en op de computerhardware wat te verbeteren valt, en dat nintendo daarom nu ook naar andere manieren zoekt om zich te verbeteren.
    Want PS 3 en X360 zitten altijd maar die verbeteringen op het systeem, en de prestaties op het scherm te verbeteren. En als er discussie zijn over die 2 gaat het ook altijd over de prestaties, maar als je het nu over de revolution hebt, komt het zoals hier al snel op de controller neer, die allerlei nieuwe verwachtingen schept.
    Dat is inderdaad slim bedacht, eenvoud is het ook deze controller, maar ik blijf me afvragen of die eenvoud nou echt lekker speelt... Het blijft raar een afstandsbediening als controller
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Iwata: 'Revolution wordt minder krachtig dan PS3 en 360'

    Onlangs werd er door G4 een interview gehouden met Meneer Iwata. Hieruit kwam naar voren de de Revo grafisch minder krachtig gaat zijn dan zijn aartsrivalen...

    'If you are just going to compare the spec sheets and spec numbers, Revolution may not have an equal or higher number as the PlayStation 3 or Xbox 360. But the fact of the matter is that if people are going to connect our machine and their machine to an ordinary TV set at home and try to compare the differences, I really don't think that they can tell such a huge difference between the machines', zo vertelde Iwata aan G4.

    Hierbij maakte hij niet duidelijk of Revolution games er zichtbaar minder mooi gaan uitzien dan 360 of PS3 games.

    'Nintendo has been eager to expand the gaming population. In order to do so, we have to invite the people who are not currently playing with the videogames at all. In this challenge, if we are simply going to say, 'Look, we have better graphics,' I really don't think they will be intrigued to play the videogames. After all, they are not interested in videogames and also a [graphics] comparison doesn't make any difference for their judgment to either buy or not buy the videogames', aldus Iwata. 'Rather, in order to invite them to the world of gaming we have to dispatch the message, 'This is something relevant for you. This is interesting for you. So why don't you touch it? If you touch it, we are sure that you're going to love it.' That kind of a message is more important than saying that we have more beautiful graphics.'

    Verder gelooft Nintendo dat de Revolution goed dienst kan doen als tweede console voor mensen die in het bezit zijn van een 360 of PS3.

    'And for those other gameplayers who are eager to purchase the PlayStation 3 or Xbox 360, we don't care because we believe they are willing to purchase Revolution as well', zei Iwata. 'They are different machines. After all, Revolution can give players an experience that is quite different from the experience given by Xbox 360 or PlayStation 3. We are trying to make Revolution so that it makes sense for [consumers] to buy both.'

    'In the end, Revolution is going to be held and appreciated by so many people more than the people who love to play with the Xbox 360 or PlayStation 3', zei hij.

    Tot slot liet hij het volgende kwijt over de prijs: 'Revolution's price must be affordable for non-gamers as well.'

    www.gameqube.nl
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van deze stijl die Nintendo doet :)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij Nintendo draait het niet om mooiere graphics, het draait daar om de vernieuwing van de spelervaring en de gameplay.

    Net zoals ze met de DS hebben gedaan.

    Nogmaals, ik vind het stoer van ze dat ze iets compleet anders doen dan de rest.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    sterker nog.. ik vind het een retegaaf id zow.
    de graphix koop ik wel een 360 voor maar als de revolution idd zo goedkoop word dan word dit een prachtige 2e console... _O_ O-)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Precies, voor de zeer mooie graphics en HD gaming koop ik de 360. De Revoltion word ook voor mij een gave 2e console.

    Hier nog wat nieuws over een toekomstige Zelda voor de Revolution (er staat ook info over de Twilight Princess):

    Zelda Nieuwtjes (?) Gebundeld

    Wij hebben weer een aantal sappige weetjes, feitjes en/of geruchten over de aankomende Zelda spellen. Lees snel verder...

    Voordat je gaat beginnen met lezen willen wij je er graag op wijzen dat je de onderstaande informatie met een klein korreltje zout moet nemen. Er is hiervan namelijk nog niets bevestigd door Nintendo.

    -Alle Zelda spellen die na Twilight Princess uit gegeven zullen gaan worden, zullen de beschikking hebben over online mogelijkheden. Dit kan zijn een voor het downloaden van extra 'content' of wellicht een MMORPG in het Zelda universum.

    -De reden voor het uitstellen van Twilight Princess naar 2006 heeft ermee te maken dat het spel nog lang niet klaar is. Eigenlijk wist Nintendo al voor de E3 van 2005 dat het spel uitgesteld zou worden naar 2006.

    -Er zal nog steeds een pre-order bonus aanwezig zijn bij de aanschaf van Twilight Princess.

    -Nieuwe informatie omtrent de nieuwe Zelda voor de Nintendo DS zal niet meer voor het eind van dit jaar verschijnen. Op zijn vroegst dus weer in januari 2006.

    -De eerste informatie over Zelda Revolution zal pas op de E3 van 2006 te vinden zijn.

    Voor het einde van 2005 zal er door Nintendo nog een grote golf aan Twilight Princess informatie volgen. Hoe en wanneer is nog niet duidelijk.

    -Twilight Princess zal maanden voor de release van de Revolution in de winkels liggen. Nogmaals wordt er benadrukt dat het geen spel voor de Revolution zal zijn.

    www.gameqube.nl
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo helpt ontwikkelaars met Revolution voor grote launch

    Nintendo zegt ontwikkelaars en uitgevers te hebben benaderd om een variatie aan gameplay-concepten voor te stellen. Al deze ontwikkelaars, ook wel third-parties genoemd, reageerden hier positief op, aldus Saturo Iwata, president van Nintendo.

    Iwata kon geen specifieke namen van spellen geven, maar gaf aan dat we veel herkenbare spellen, van onder andere third-parties zullen terugzien in een 'grote' lancering in 2006.

    www.insidegamer.nl
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Wouter, je zei dat je de xbox 360 ook koopt voor HD gaming he, maar de geruchten gaan nu de ronde, dat xbox 360 geen 1080p ondersteunt, alleen maar 720(wat ook al mooi is natuurlijk), maar dan gaat het echte HD gaming wel op de ps3 zijn...
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt het uit, xbox 360 is tog ook gwoon HD... :mad:
     
  12. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Oud nieuws, maar aan 1080p zijn er ook nadelen, 1080p loopt maximaal op 24 frames per seconde.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nieuwe Revolution onthullingen in EDGE 156?

    In de laatste editie van EDGE stond wel een heel opmerkelijk plaatje. Weten we eind deze maand meer over Nintendo's Revolution?

    Op de laatste pagina van iedere EDGE staat altijd een 'next month' plaatje, die iedere keer opnieuw voor allerlei raadsels zorgt. In het laatst verschenen nummer, EDGE 155, hint het blad naar een uitgebreide coverstory over Nintendo's nieuwste console met de codenaam Revolution. Wat dit precies gaat betekenen weten we nog niet, maar 27 oktober zal misschien een dag worden die helemaal in het teken staat van een revolutie.

    [plaatje]http://img192.imageshack.us/img192/5561/nextmonthedge2fy.jpg[/plaatje]

    www.gameqube.nl
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Europese game-Revolutie pas in 2007?

    Bron: www.ownage.nl

    ps: hou er wel rekening mee, dat bepaalde meningen hier door 1 persoon geschreven is...
     
  15. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou echt nietnslim zijn van nintendo als ze hun console weer te laat uitbrengen.. en dan zeggen ze dat een ezel zich geen 2 keer stoot aan dezelfde steen :+
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft een enorm grote achterban, dus komt heus wel goed!
     
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zal wel dom zijn maar wat bdoel je hiermee?
    achterban/ achterband ? :confused:
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ach·ter·ban (de ~ (m.))
    1 aanhangers op de achtergrond, aan de basis.

    Volgende de dikke van dale dan :)

    gewoon mensen dus die fans zijn van nintendo, die hun inovatieve ideeen weten te waarderen en de revolution zeker gaan aanschaffen ondanks dat ie grafisch onder zal doen voor de 360 of PS3 of ie nou wel of niet later of eerder uitkomt.
    Mensen als ik dus :)
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hideo Kojima werkt aan Revolution titel!!!

    Dit is heel goed nieuws voor Nintendo:)
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ok dat lijkt dus niet echt heel erg op achterband idd :+

    maar wel doop voor nintendo dat die mgs gozer ff een gamepie gaat make :) aleen wil ik wel wete wat voor een game natuurlijk voordat ik er iets over ga zeggen..

    /edit: woohoo!! 200e post 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina