1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    rayman rofl

    veel werk, complete NL site:p9
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog een weekje, en dan kan ik eindelijk de Wii zelf spelen :) Ik heb er al zin in :b:
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geimporteerd?
    Ben benieuwd naar je ervaringen.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  5. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand in de buurt van Gouda de Wii gepreorderd... Zoja Waar? Ik heb gister de FRS gebeld en de Dixons maar bij beide zaken kon ik geen pro order voor de Wii plaatsen. Please someone let me know..
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik woon in Gouda. :) De FRS en Dixons doen in Gouda niet meer aan pre-orders, alleen nog maar via internet, niet meer in de winkels. Je moet gewoon even naar Bart Smit gaan, daar heb ik hem ook gepre-ordered.
     
  7. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee... Thnx voor de reactie. maarre als ik em daar pro order... heb ik dan de garantie dat ik em heb? Moet em echt hebben... Kan niet langer wachten op Zelda en vindt et zonde om em nog op de cube te gaan spelen.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, 100% garantie heb je niet. Je komt gewoon op een lijst te staan en deze word aan de hand van de volgorde van pre-orderen nageleeft. Ik stond eerste op de lijst, dus ik ben zeker van een Wii.
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop niet dat ik al tever van de lijst ben bij de MM in Leeuwarden...
     
  10. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee... als ik nou bij meerdere Bart Smits me naam op de lijst laat zetten haha heb ik meer kans. Bij de BS in de stad sta ik 9e en bij Winkelcentrum Bloemendaal ook!! :confused: Bij welke stond je eerste op de lijst? En hoe lang geleden heb je dit gedaan?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nog iets over de Virtual Console games:

    Iedere maand dus een update met nieuwe games zou mooi zijn! :)
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Die virtual consule gaat denk ik wel goed lopen. Kijk maar eens naar xbox live arcade. Het blijft namelijk toch leuk om af en toe eens een simpel spelletje te kunnen spelen. Tegenwoordig zijn games namelijk niet echt meer bedoelt voor 10 minuutjes spelen.
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    DUCK HUNT! hopelijk komt die gun shell snel uit voor de Wiimote (/me oefent al druk met zijn tv remote wiimote.)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  15. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel Wii's er ongeveer per winkel zullen worden uitgedeeld? Ik sta namelijk bij 2 winkels op de 9e plaats en ben bang dat ik geen Wii zal hebben bij de launch.. Als dat het geval is, wanneer zullen er nieuwe leveringen zijn?
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gaat lekker dus. Ik heb trouwens geen Wii gepre-ordered, misschien toch maar ff naar de MM bellen, ookal zal ik ongetwijfeld nu al 50ste op de lijst staan ofzo. :)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb geen idee hoeveel Wii's er per winkel zijn. Nieuwe leveringen komen op zijn vroegst pas in 2007 (januari / februari).
    Ik ben zojuist nog even langs Bart Smit geweest en ik sta als 1e op de lijst en ik heb hem pas in september gereserveerd :). Heb Zelda, Red Steel en Rayman erbij genomen.
     
  18. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij diezelfde bart smit sta ik 9e!! =( Kan ik niet jouw plek overnemen voor 50 euro? *)
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ai, das best balen. Heb je hem gepre-ordered in het centrum of in bloemendaal? Ik in bloemendaal. Ik geef mijn Wii niet op, ben veel te blij dat ik op nummer 1 sta en zo goed als zeker een Wii krijg. :cool:
    Probeer anders www.gameplayers.nl eens. Is een vrij nieuwe / onbekende gamezaak in Gouda, misschien dat je daar nog een goede plek op de lijst kan bemachtigen.
     
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , ik heb net mijn pre order van de Wii geannuleerd.
    De Wii krijgt voorlopig nog geen online multiplayers . :mad:
    Online multiplayers zijn voor mij te belangrijk , dus hoef ik de Wii niet meer .
    In plaats van de Wii heb ik nu een PS2 erbij gekocht . _O_

    Edit : Pokemon online ? Laat maar . |:-
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina