1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Red Steel was bugged. Maar volgens mij had de Wii echt moeite met NFS:Carbon. En ik zal ook maar niet beginnen over hoe vaak ik de Wii vast heb zien lopen vanaaf ;)

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou dat verhaal begin ik een beetje zat te worden.

Tuurlijk moet de Wii het niet van de grafics hebben.Maar hoe zit het over 3 jaar? De games die er nu op uitkomen zien er nog wel ''okay'' uit, aangezien we nog maar net een xbox360 hebben (of nog een xbox/ps2).
    Maar neem even als voorbeeld een game van de PS1 of N64, die vinden de meeste mensen nu ongeloofelijk lelijk. Dus ik vraag me sterk af hoe het verhaal: ''Grafics zijn niet belangrijk'' bij deze console gaat aflopen...

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    whehehehe;) najaa ik ben benieuwd naar de 8 dec versie:cool:

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk is het niet onbelangrijk de graphics maar bij deze console vind ik het wel zeker minder belangrijk!
    Daarnaast denk ik dat er uit de Wii ook zeker mooie graphics te pushen zijn is nu pas de 1e generatie games he:b: maar we wachten in spannning af;)

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou ik verwacht er eerlijk gezecht niet bar veel van.
    Zoals ik de boel bekeken heb is hij net net iets krachtiger dan de oude xbox.
    Dat zou dus betekenen dat de de laaste generatie xbox games zo beetje het uiteindelijk niveau is.

Ach het weerhoud me niet om er eentje niet te kopen, maar ik vraag me ook tevens af hoe het NA de nieuwigheid...Ik bedoel de algemene reactie op de rip-off controller van Sony was toch: Leuk maar na een half uurtje ga je naar het begin menu op de boel op standaard te zetten.
    Nu is de Wii-mote een stuk geavanceerder maar toch..ik zie mezelf bijvoorbeeld Zelda niet op de Wii spelen..

6. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    nog niet binnen.. gister gewonnen moet nog gestuurd worden.. zit in iedergeval een nintendo wii wonderland sleetje in en een muismat :p

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die bedenkingen heb ik ook. Ik kan mij goed voorstellen dat ik samen met wat vrienden best lang lol met WiiSports of Wario Ware kan hebben maar als ik in mijn eentje speel weet ik nog niet of die besturing van Red Steel of Excite Truck mij wel zo gaat trekken. Vooral met race games denk ik dat ik na een tijdje toch weer naar een normale controller verlang, met shoulder buttons zoals de Xbox(360) controller.

8. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    idd, qua race games vind ik de Wii controller heel raar, het lijkt me toch een beetje een leeg gevoel als ik met de Wii controller in mijn 2 handen een beetje heen en weer zit te gaan. en dat plastice stuur daar voor is ook niks. het heeft geen standaard dus voelt het heel ligt, en geeft het geen gevoel dat je een serieuze race game aan het spelen bent

9. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    voor de mensen die graag de wii nog wat goedkoper kunnen halen: bij wehkamp 10 % korting. dus voor 225 euro!

10. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik wel met je eens. Maar ik zit ook zwaar te twijfelen of ik Zelda nu voor de Cube of de Wii wil gaan kopen. Rest van de Wii games interesseren me nl niet veel. Maar als hij echt zoveel gaver is dan de cube versie dan...

11. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Persoonlijk ga ik voor de GC versie. Heel leuk en gaaf dat ik met de mote mag slaan om het ding van Link aan te geven maar zoals gezecht is: TTP duurt meer dan 100 uur!

Als de TTP (Wii versie) nou ook nog bestuurd kon worden door een GC controller zou ik het wel weten.Maar ik zie mezelf niet 100 uur zwaaiend voor de TV staan. Tuurlijk brengt het dat stukje interactie mee, maar ik ben bang dat het bij de Wii versie meer een gimmic is dan het daadwerkelijk zoveel nieuws mee brengt.
    In mijn achterhoofd onhoud ik wel dat TTP in eerste plaats voor de GC in maart van dit jaar zou zijn.

Want wees eens eerlijk, gaat het niet bij deze zelda om terug te gaan naar de ervaring die je had bij OOT? Inderdaad en al bij al brengt mij dit op de conclusie dat ik Zelda veel liever op een oude vertrouwde controller speel dan op een controller die zich nog (in mijn ogen) moet bewijzen.

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe lang de kabel van de Sensorbar is? Ik wil de console achter me plaatsen maar daarvoor moet de kabel wel redelijk lang zijn. Zo op het plaatje op de eerste pagina lijkt het redelijk lang maar hoe lang is deze kabel? Is het mogelijk om deze nog te verlengen, wat voor aansluiting zit eraan, lijkt enigzins op firewire?

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Volgens mij is het geen firewire of iets wat er op lijkt. Volgens mij is het een ronde aansluiting.

Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dit is wat ik er net ff snel over kon vinden:

Dit is info dat is uitgekomen in midden oktober.

15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, wachten dan maar op een extension cable, las ook ergens dat ze bezig waren met een draadloze oplossing, dat zou helemaal mooi zijn.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pff, ik weet het nooit met dit soort onzin. Scheelt misschien wel 25 eu, maar dan zit ik me weer op te vreten over wanneer ik dat ding binnen krijg. Heb net ff de MM gebeld en een medewerker gaf aan dat ze niet aan pre-orderen doen omdat ze zo weinig exemplaren binnen krijgen... Heb die Vrijdag toch vrij dus dan ga ik wel vroeg heen ofzo, neem ik ook meteen Zelda mee.

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb daarom ook de Wii op een paar adressen gepre-orderd.
    Consoleshop.nl , Bartsmit.nl en de plaatselijke Toys R US.

De Xbox360 dat ik bij de release gepre-orderd bij Bol.com , maar daar ik niet de zekerheid dat ik hem dan ook kreeg.
    Heb toen maar een Pre-order doosje gekocht bij de MM.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De Toys 'R Us hier in Alkmaar(staat naast de MM) is trouwens altijd vrijwel leeg, enorme winkel waar echt helemaal niemand komt. Vraag me toch telkens weer af hoe ze het zich kunnen permiteren om zo'n grote winkel incl. personeel en producten kunnen bekostigen met zo weinig klanten. Die winkel is een uitkomst als ik 'em bij de MM niet kan bemachtigen. Ik had m'n DS Lite daar ook vandaan 1 a 2 dagen voor de release.

19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat het er stervens heet is, ik hou het er geen minuut uit :eek:

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    In Hengelo is het niet anders , (Bloedheet en niet gezellig ).

Heb de Wii daar wel gepre-orderd , krijg zelfs een telefoontje als die voor mij klaar zou liggen.
    DAn kan ik altijd nog beslissen of ik de Wii wil hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina