1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wil ik van chaos weten wat er zo opzienbarend veranderd is bij de xbox 360 ten opzichte van de xbox. Want alleen de graphics zijn het verschil, de gameplay is nergens maar dan ook nergens veranderd. Gears of War had ook op de normale xbox kunnen uitkomen, weliswaar met mindere grahics maar qua gameplay, etc kan het ook gewoon op een xbox. Want de AI is nou echt niet super, en nieuwe innovaties zien we ook niet.

    Zelfde verhaal met de andere titels op de 360, alles is een mooiere en meet uitgebreide versie.
    Meerdere personages heb ik alleen voorbij zien komen in extreme vormen in Dead rising en N3, verder valt dit ook wel mee. De physics kunnen ook op een minder krachtige console net zo sterk zijn, maar je doelt hier uiteraard weer op het visuele vertoon dat op je scherm verschijnt en niet op hoe een hand beweegt of animaties verlopen. Daar komt bij dat de xbox nog niet 100 % is benut qua hardware, er had veel meer uit kunnen komen als het beestje wat langer in gebruik was genomen.

    Voor mij is de 360 een pracht van een apparaat maar dan voor L!VE en graphics, de Wii vind ik ook echt super maar dan op het gebied van innovatieve gameplay en geweldige single-player avonturen( nintendo’s AAA Titels ).

    Met andere woorden, NEXT-GEN hoeft niet alleen graphics, HD, en betere specs te zijn. Maar innovatieve gameplay zorgt zeer zeker voor een bepaalde revolutie, al is het op een andere manier. Nog maar 14 ( 15) daagjes en dan kunnen we aan de slag!:)
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij overdrijf je nu wel een beetje hoor. GoW had echt niet op die oude xbox kunnen draaien met mindere graphics. daarvoor zijn er op sommige momenten gewoon te veel verschillende vijanden in beeld. voor elk verschillend personage moet een ander soort AI berekend worden. dat kost volgens mij erg veel rekenkracht.

    je noemt nu echt de reden waarom ik de wii koop *)
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat next gen niet alleen graphics zijn, had ik al gemeld.
    Bovendien is het, zoals hierboven gemeld niet alleen betere graphics.
    Ik heb zelf nog geen 360, omdat ik het nog niet nodig vind, het duurt namelijk vaak ruim een jaar voor het onderste uit de kan van een nieuwe console wordt gehaald, dus ik wacht het wel af.
    Vind alleen dat het kannetje van de Wii vrij klein is met de rekenkracht (niet alleen op grafisch gebied).
    Heb alle consoles van alle merken gehad (PSOne, Dreamcast, Xbox, SNES, etc) dus ben niet merkentrouw.
    Wou alleen melden dat de Wii mij tot dusver totaal niet aanspreekt, de Xbox360 en PS3 wel, maar ik wacht, zoals gezegd, nog lekker af. ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    ik hoop voor jullie dat je gereserveerd hebt :p
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    10.000 is wel erg weinig. Heb 'm niet gepre-ordered. Komt wel begin 2007 als er wat meer games beschikbaar zijn (Mario Galaxy o.a.).
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem wel gepre-orderd , maar als ik hem ook ga kopen weet ik nog niet.
    Die beslissing neem ik pas na ontvangst van een email of telefoontje van de winkel/onlineshop.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    SSBB scan die hier nog niet is gepost volgens mij.
    [​IMG]
     
  8. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    shit, ik begin me nu toch wel zorgen te maken of ik de Nintendo Wii wel snel kan krijgen. Nu maar hopen dat ze in de 3 winkels waar ze de Wii verkopen nog wel genoeg los in de winkel hebben liggen.:{
     
  9. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ongv 30 stuks a winkel ( of 10 stuks ) :)
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me wel genoeg voor de eerste levering, stuk meer dan bij de 360 launch. er zijn ook winkels die niet aan preorders doen, daar kan je er waarschijnlijk wel 1 halen als je de 8ste vroeg voor de deur staat.
     
  11. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je nog goedkoper uit ook :cool: :9
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag Trauma Center en een of ander race spel op koeien gespeeld. Vond beide erg leuk! Trauma Center speelde ook zo weg :) HEERLIJK!
     
  14. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    de wii is vet vandaag op de gameplay mee gespeeld
     
  15. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gerucht van FOK! is volgens mij niet meer dan een gerucht hoor...
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had nog twijfels of ik de Wii zou gaan halen, maar het spelen vandaag op Gameplay heeft alle twijfel weggenomen. WAT leuk is dat spelen op de Wii zeg! Ik heb gebowled en getennisd (Wii Sports) en ook nog stier gereden (wat is dat voor game?)(DIK een Wii dude verslagen met 197-45 :D ) Echt super gewoon. Je hebt echt controle met die controller. Veel meer dan ik dacht. Controller voelt ook écht solid. Topding ;)
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Pics van SSBB, een paar stonden ook al in het klein op die scan die ik al gepost had.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpje: Klik
     
  18. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Mario met zn spijkerstoffe tuinbroek _O_

    Ik schaam me dat ik nog nooit een Smash Bro spel heb gespeeld..
     
  19. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    had van de week nog aan zo'n gast bij de mm rdam gevraagd. Ze krijgen er daar zeker niet heel veel meer dan tien stuks binnen.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gast van de Intertoys zij dat ze waarschijnlijk maar 5 per filiaal krijgen :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina