1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je 200e post.

Moet u allen wel zeggen dat de Revo mij zeer interesseerd, maar ik wil toch eerst zien wat hij op beeld kan toveren.

Ik bedoel eventuele mooie beelden met een nieuwe manier van spelbesturing klinkt toch wel aardig.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De graphics zullen iig wel mooier zijn dan op de huidige consoles, maar de kans is ook groot dat de grpahics wat minder zullen zijn dan op de ps3 op 360. Als hij echt tussen de 150 en 250 euro gaat kosten dan komt hij ook wel mooi naast mijn 360 te staan.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe de graphics eruit gaan zien interesseert me niet echt. Grafisch zal de Revolution in ieder geval beter zijn dan de Gamecube.

Bij de Revolution draait het om de nieuwe gameplay, en zo te zien gaat dat helemaal goed komen.

De Revolution krijgt bij dan ook zeker een heel mooi plekje naast de 360. :cool:

4. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    De controller lijkt me echt niks. Ik kan me niet voorstellen dat dit handig zal gamen en hierbij komt dat het veel mensen een beetje kan afschrikken. Zo werkt dat tenminste bij mij wel. Het kan dan wel heel inovatief zijn, maar of de bediening makkelijker wordt, is nog maar de vraag.
    Verder hoop ik ten zeerste dat er iets meer vette shooters enz. op de Revolution zullen verschijnen.
    De gameplay zal vernieuwend worden, maar of dit ook ten goede komt van het spel zelf, ik weet het niet. Op de DS is naar mijn mening geen een game die de mogelijkheden van bijv. de stylus echt goed uitwerkt.
    Als de Revolution tussen de 150 en 200 zal kosten, zal ik hem ook zeker halen, al is het alleen maar voor de klassiekers die erop uitkomen.:)

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ok.... ik respecteer je mening maar ga jij es ff heel gauw je mond spoelen!!:+

6. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Haha... Ik zou graag jou mening willen horen. :) Kan me namelijk niet goed voorstellen dat deze controller handig is en dat al je gamingskills ook op deze controller goed tot uiting komen. Zo heb ik veel liever 2 triggers en iets wat ik met 2 handen vast kan houden. Lijkt met trouwens ook raar als je tegelijkertijd moet rennen en springen. Zit je de pijltjestoetsen in te drukken en je moet ook nog in dezelfde tijd op A drukken. (ga er even van uit dat je de B-button aan de onderkant niet gebruikt om te springen) Is naar mijn mening echt onhandig...:confused:

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ben je wel volledig ingelicht? Ik verwacht van niet.

Voor FPS games is er een uitbreiding met een joystickje waardoor je toch je twee handen gebruikt, en je kunt de controller ook nog evt in een uitbreiding steken waardoor hij werkt als een gewone controller. Je kunt dan dus gewoon gamen zoals je gewend bent.

De controller is echter ontworpen voor mensen die niet vaak gamen, en die meer gewend zijn aan de 1-handige bediening van een afstands-bediening.

Het leuke aan onervaren gamers is dat ze vaak de hele controller meebewegen om de bocht door te gaan. Nintendo heeft op dit instinct ingespeeld en heeft volgens mij een zeer intuitieve controller ontwikkeld. Ik zie hem helemaal zitten!

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dit is echt weer een 'Nintendo' ding, net als de DS. leuk voor twee uur snel speelplezier maar het maakt, wederom, geen kans tegen de normale consoles. Nintendo geeft gelukkig ook toe dat het niet hun streven is en dat ze gewoon doen wat ze leuk vinden. Mij lijkt het concept van het om je heen zwaaien geweldig, maar echt niet voor normale games zoals ik die nu speel. Echt alleen voor de specifiek voor de Revolution gemaakte games zal dit erg cool zijn. Dan kan er wel een 'gewone' controller komen, maar dan zal de Revolution grafisch weer in moeten leveren, wat het op dezelfde plek zet als de Gamecube.

Ach van mij mag Nintendo lekker origineel blijven doen :) zolang ze nog winst maken vind ik alles best en doet er tenminsten iemand orgineel, ik zie mezelf alleen niet uren voor de tv zitten zwaaien :)

9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is zkr een nintendo ding, echter, je suggereert hier wel dat de ds en de gamecube maar leuk is voor 2 uur, ik vrees voor jou dat bijna twee derde van de handheld bezitters dit niet met je eens is (kijk eens naar de verkopen van de DS vs PSP), als de innovatie telkens weer anders kan worden uitgevoerd zal de rev. zeker langer kunnen boeien, daarbij, het gaat alleen om de controls, en jij krijgt bij duizenden fps op de consoles (xbox en ps2) toch ook telkens de dezelfde controls, jij wilt dus zeggen dat nadat jij honderden keren halo 2 of half life 2 heb gespeelt de controls gewoon zat bent en je xbox of pc na 2 uur je gewoon nier meer kan boeien? , beetje vreemde uitspraak, wacht liever tot je hem zelf hebt gespeeld, dan voel je de mogelijkheden!

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik had het niet beter kunnen zeggen. :cool:

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  12. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    het zal mij niet zoveel bommen of nintendo iets achterloopt maar het zal iig geval niet in de gameplay zijn en wat dan nog als het iets achtreloopt op het gebied van de graphix dan nog zal het er zeker weten mooier uitzien dan de huidige generatie dus wat klagen we nog :9
    ik blijf erbij dat dat mooi lope zwaaien met een afstandbediening geweldig lamme armen gaaat opleveren omdat het gewoon veels te leuk word:D

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, zou wel gaaf zijn, bv Zelda met deze controller. Vooral het eindgevecht met Ganon. :cool:

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Epic kritisch over Revolution

Tja, dat is zijn mening he, maar ik vind ook wel dat de graphics een hele voorruitgang moeten zijn op een next gen console,maar ik denk wel dat, dat met de revolution zo zal zijn(goed genoeg toch in ieder geval:))

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als je denkt dat de next generation alleen maar over graphics gaat ben je echt niet goed bezig. De hele game-wereld begint een saaie brei van nageaapte games te worden. Juist een innovatieve gameplay is wat je nu nog kan onderscheiden!

16. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik waardeer dus games van Capcom zoals Viewtiful Joe. Lekker apart, maar wel megagoed!
    Je ziet nu steeds vaker games met herhaling...

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is waar, games als ICO, shadow of the collossus, okami,... zijn allemaal speciale games, maar je hebt soms ook tegenvallers, zo vond ik zelda the windmaker persoonlijk een tegenvaller, was bijlange niet zo diepgaand als ocrina of time,...

ps: Ik hoop dat er speciale games blijven bestaan, want anders...

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb de ontwikkelingen omtrend de Revolution de laatste tijd niet zo erg veel gevocht, of het komt omdat er naar mijn weten nog niet veel naar buiten is gebracht.
    Is er al iets van een prijs bekend voor (snes) poorts?
    En worden alle snes games beschikbaar?
    Zou me toch wel wat lijken om weer eens SuperMario World, Unirally of SuperProbotector te spelen, maar zou het jammer vinden als niet alle games gepoort worden.
    En in dat geval wordt het misschien toch maar op zoek naar een 2de snes, om mijn dode snes te vervangen.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, er is helaas nog niks bekend over de prijs van de poorts.
    Nintendo heeft helaas nog niet veel bekend gemaakt over de Revolution.

Laatst bewerkt: 28 okt 2005
  20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Maar weet je wat ik wel raar vind, Revolution gaat ongeveer gelijktijdig uitkomen met de ps3(dat zeggen de geruchten). Maar Nintendo heeft over het algemeen een heel stuk minder bekend gemaakt over hun Revolution dan Sony met hun ps3, en Sony wordt altijd maar onder vuur genomen door iedereen, dat ze meer bekend moeten maken, en noem maar op,... En Revolution dan? Maarja, ik vind dat helemaal niet erg, maar zo zie je maar hoe de menigte reageert tegen iemand die aan de macht staat in deze generatie...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina