1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Word net gebeld door Bart Smit.
    Helaas, kunnen wij u geen Nintendo Wii leveren op 8 december (terwijl ik 1e op de lijst sta). De directie van Bart Smit heeft besloten om alle Wii's aan E-Plaza te geven. Wat over mocht blijven gaan naar de BS shops. Ik zal pas een Wii ontvangen bij de 2e levering eind december, eerste 2 weken van januari. Ik ben at the moment woedend. :mad:
     
  2. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, ik sta ook eerste bij mijn Bart Smit! Als ze dit flikken!
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sterker nog, ze hebben het al geflikt.
     
  4. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het wachten op mijn telefoontje neem ik aan.. Lekker dan, vanaf augustus gereserveerd, en 1 week van te voren genaaid worden..

    Hopen dat ze dit niet nog een keer in maart flikken met mn PS3 :mad:
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde het niet zeggen, maar doe het lekker toch: TOLD YOU SO!

    De launch van de Wii is een launch in naam alleen in Europa. Ze hebben van Sony gezien dat het niet best is om Europa over te slaan en, eerlijk is eerlijk, dat doen ze dus ook niet. Maar er komen echt pisaantallen naar Nederland. Weten jullie nog hoe boos jullie waren op ons vorig jaar? Nou, maak je borst maar nat, de Wii zal nog niet de helft hebben van onze aantallen destijds. En voor EURO 249,99 reken ik op een hogere vraag, ofwel ergere tekorten.

    En wij leverden elke week na, omdat wij er voor kozen om per vliegtuig in te vliegen. En noch Sony, noch Nintendo zijn dat van plan.

    Als je wat wrok leest in mijn tekst: dat klopt. Vorig jaar kregen wij echt zo'n shit over ons heen, terwijl wij echt een onovertroffen job deden. Heel veel units en elke week naleveringen. Nu pas blijkt hoe relatief "goed" wij het deden. Kan het beter? Zeker, maar noch Sony, noch Nintendo zijn van plan dat zelfs maar te proberen. (En wacht maar als jullie gaan merken dat er wel Wii's zijn, maar geen games die je er op wilt spelen, ga maar verrotte snel achter een Zelda aan, anders heb je hem niet)
     
  6. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij trouwens ook een Wii in bestelling staan / ga je er 1 kopen?
     
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee en ik verwacht er ook geen aan te schaffen op korte termijn. Ik heb een GameCube vanwege StarWars, maar buiten dat spel om weinig gespeeld met mijn Cube.

    Hehehe, nu lijkt me een lichtzwaard gevecht met die nieuwe controller wel vet :9 Een beetje de Jedi uit hangen.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, ik heb even mazzel gehad! Heb toch nog een Wii kunnen bemachtigen! Ze hadden er nog een aantal staan, uiterlijk 8 december, misschien zelf eerder krijg ik hem thuis bezorgt. :)
     
  9. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik denk dat ik pas een wii ga kopen als het zeker is dat er een freeloader voor uit komt want de enige EU launch title die me leuk lijkt is Zelda want wij krijgen trauma center niet
     
  10. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh.. WAAR?!!

    Leuke controller voor de zelda fans!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  11. Dayuum

    Dayuum Guest

    fix'ed
     
  12. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft al mail terug van de barstmit

    nu kan je hem nie meer bestelle

    maar ik weet bijna wel zeker dat ik er 1 krijg

    heb dit besteld

    wii + wii sport
    wii play + controle
    zelda


    en miss ga ik nog wat games bestelle

    je kan trouwen cod 3 al bij gamevision kope

    du
     
  13. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er eentje! Tenminste, volgens de telfoniste;) ! Zij zei: Zolang hij op bestellen staat krijgt men hem thuis geleverd op 8 December, als de voorraad op is, gaat hij automatisch op 'reserveren'. Daar staat ie nu op:9 ..
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    :+ Volgende week rond deze tijd ben ik Zelda aan het spelen! \o/
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er dan 8-12 in je sig :+
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Shit, :+... geen commentaar

    Heeft er iemand een goede release lijst van de Wii launch games? Want Dbz: Budokai 2 stond niet bij Dixons in de launch lijst. =(
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Dat is volgens mij gewoon een launchgame en zeker ook een van de betere (als je de reviews moet geloven)
     
  18. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog niks gehoord van Bart Smit, heb al maanden geleden mijn pre order geplaatst dus neem aan dat ik hem gewoon 8 december krijg:)
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je hem in de winkel gepre-ordered?
    Zoja, vergeet hem dan maar op 8 december. Ik heb hem 5 maanden geleden gepre-ordered in de winkel, stond eerste op de lijst en ik krijg er ook geen een.
     
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik heb vorige keer mijn Xbox360 in de winkel gepre-ordered en die vervolgens 4 weken te laat gekregen, terwijl iedereen die hem op bartsmit.com hem had besteld hem wel op tijd binnen had|:- :{
    Vandaar dat ik hem deze keer op Bartsmit.com heb gepre-ordered:cool:
    En zo kreeg ik dus laatst ook die mail: "u heeft hem als één van de eerste gepre-ordered op onze site, u heeft daarom de mogelijkheid hem nu te bestellen en bent daarmee verzekerd dat u hem op 8 december aanstaande thuis bezorgd krijgt".

    \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina