Dat klopt niet helemaal wat je daar zegt. Ten eerste heeft dit met de strategie van Nintendo te maken. Nintendo laat altijd heel langzaam info los over hun console. Ten tweede houd Nintendo alles over de Revolution express zolang achter, zoiets het het opbouwen van een hype, langzaam aan mensen enthousiast maken voor je console. Maar het heeft er ook mee te maken dat de Revolution iets bijzonders is en dat willen ze zolang mogelijk mysterieus houden.
Mmm, ja zo kan ik ook over ps3 beginnen, ze willen stilletjes aan hype opbouwen,... maja, begrijp wel wat je bedoelt. Maarja, dan zeg je daar van, Nintendo heeft iets bijzonders, ik vind persoonlijk wel dat, dat ging tijd worden, want het enige bijzondere wat ze in de laatste zoveel jaren hebben laten zien is de ds, en die is in mijn ogen ook niet zoooo super,maarja, dat is natuurlijk een persoonlijk mening. Maar ik ben van mening dat nintendo vroeger veeel beter was, ze zijn voor mij persoonlijk gedaalt,maar, Revolution staat me wel fel aan(en ik heb altijd veel respect voor Nintendo gehad, begrijp me niet verkeerd he, zeker voor Miyamoto...), maar als je dan kijkt naar wat playstation eerst had, van eye-toy en noem maar op, dan vind ik toch dat Sony ook supercreatief,... is, want je zegt wel altijd, gelukkig is Nintendo zo creatief, en ze zijn stoer dat ze bij iets nieuw komen en noem maar op(het is wel waar natuurlijk), maar van playstation wordt dat dan niet gezegd, met hun eye-toy, de volgende eye-toy gaat een enorme vooruitgang ook zijn op de ps3, je kan je lichaam in games stoppen, je kan ook zogezegd een spiegel op je tv toveren, en met je lichaam doen wat je wilt,maar dit zijn maar kleine details, maar ik vind wel, dat deze zaken ook als creatieve,...bekeken mogen worden... Want velen op deze site zeggen van playstation, pfff, dat is puur mainstream, maar ik snap niet dat mensen dat in hun hoofd kunnen halen...
Lijkt me ook wel enigzins logisch dat veel mensen hier niet zo down zijn met de PS2, het is tenslotte een xbox forum. Ik vind trouwens niet dat je de situatie van Sony kan vergelijken met de situatie van Nintendo, maar goed dat zal wel een meningsverschil zijn. Sony had juist als marktleider veel meer, veel eerder moeten laten zien. Sony heeft best goede en nieuwe dingen gedaan, maar je moet nou niet gaan zeggen dat ze constant vernieuwend bezig zijn, in ieder geval minder vernieuwend dan Nintendo.
Nee,maar ik vind wel dat ze deze generatie alles goed gedaan hebben, behalve hun online dan(maar op gebied van games zijn ze in mijn ogen toch veel vernieuwend tewerk gegaan hoor, maarja, jij kan natuurlijk van niet vinden, daar kan ik natuurlijk niet tegen in gaan he, is uw mening). In bijna elke genre hebben ze goede toppers,... wat je nu niet van elke console gaat zeggen(in elk genre paar toppers he...) Maarja, je hebt natuurlijk wel een goed punt, het is natuurlijk wel een xbox forum,dat is inderdaad waar, ik begrijp wel dat veel mensen hier tegen Sony zijn,... het zal zo ingegroeid zijn met de mensen... Maar ik moet wel zeggen, dat xbox een heel goede console is, wat me trouwens ook enorm verbaasd, is dat er de laatste tijd nog veel toppers uitkomen, en er komen er nog, had ik niet verwacht vlak voor de 360.
Nintendo: veel steun van ontwikkelaars voor Revo www.insidegamer.nl Specificaties Revolution worden nooit vrijgegeven www.gamez.nl
Nintendo Revolution als eerst in Europa? Hebben ze het dan eindelijk door? Krijgen wij hier in Europa dan eindelijk eens als eerste een nieuwe console? Laten we het hopen. Trailers, demo's en muziek downloaden op de Revolution www.insidegamer.nl
Op 1 of andere manier voelde ik me nooit zo aangetrokken tot nintendo, nooit een gameboy gehad of iets dan ook, zelfs de n-gage koos ik boven de gameboy, ik vond het gewoon niet interessant. Hetzelfde heb ik bij deze console. Hij ziet er strak uit maar die vernieuwende gameplay hoef ik helemaal niet, het lijkt me zelfs zwaar vervelend spelen. Dus ik ben bang dat deze console als 3de in het rijtje komt kwa verkopen enz. Maar misschien ben ik de enige met dit idee en word ik zo hard gedisd.
Nintendo heeft zelf gezegd niet de concurrentie aan te gaan. Men ziet deze console als 2e naast de Xbox 360 of PS3.
als nintendo meer exclusieve games gaat krijgen op de revolution denk ik dat mensen hem eerder zullen kopen maar op deze nieuwe console kunnen we weer geen dvds gaan kijken en op de xbox360 en playstation 3 wel en wat die contlroler betreft je kan ook een gewoone controler kopen het is wel bijna de zelfde als je gamecube dus dat hoeft ook geen probleem te worden.
Jah hij ligt wel lekker in de hand maar ik vind de knoppen echt matig, de A knop is te groot en de rest te klein. en de triggers moet je helemaal indrukken voor resultaat. Ik hoop dat ze daar wat aan doen bij de revolution!
dat zou ik heel arprt vinden aangezien er nog géén spellen zijn voor de revolution.Dat zou trouwens ook moeten betekenen dat er een voledige speelbare revolution moet zijn.En dat brengt het volgende vraag mee: Waarom zouden ze dan volgend jaar eind juni pas mee op de markt komen.
Goede naam revolutie. Ik denk dat als ze ook vroeger komen dat ze goede kans maken. Onderschat nintendo niet. Met alleen CHina en Japan hebben ze al genoeg kopers die mensen daar houden er nou eenmaal van. EN in europa spreekt het tog ook wel aan.