1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik heb net ook even gebeld, ze hebben idd een mail gehad dat hij verkocht mag worden :thumbs:
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vet strak !!
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0

    zelda is geweldig. ik ben nu voor het eerst in de twilight zone. het ziet er heel mooi uit en de besturing werkt echt heel goed.
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    net gebeld met Mediamarkt en die zeggen geen mail nog te hebben gekregen van Nintendo waarin staat dat tie verkocht mag worden. Beetje vreemde boel
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet anders even melden dat hij bij Intertoys en Dixons al te koop staat.
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel mogelijk om het weer te bekijken, dit kan je doen door het op internet (alleen draadloos als t goed is ) aante sluiten, dit is te doen via een draadloze router, of via de wi-fi usb connector die je ook voor je ds gebruik, gewoon in je computer pluggen en even de handleiding lezen hoe je het in kan stellen.... ik weet niet hoe het precies gaat, omdat ik zelf nog geen usb connector of draadloze router heb... maar als je alles goed instelt, kan je het dus wel bekijken!, stel je niets in, dan kan je geen nieuws of weer bekijken

    veel succes :)
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren in een gamecafe in Tilburg (Cybergate) de Wii kunnen testen. Alleen amar Wii-sports gedaan maar dat was dan ook meteen dikke pret. Heb alle spelletjes gedaan, ook in multiplayer en dat was gewoon erg tof. Alleen jammer dat je bij het boksen moet wachten tot je mannetje weer in ruststand staat voor hij weer direct reageert. Kwestie van goed timen dus.

    Heb me er bijzonder goed mee vermaakt en wil er misschien ook eentje aanschaffen alleen ben nog altijd bang dat je er na een x aantal weken op uitgekeken raakt. Nu is het nog "nieuw" maar straks niet meer en dan wil ik gewoon toffe games hebben. En Zelda is nou eenmaal niet echt mijn ding... Maar goed, ik zie wel.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Yes!!!! Hij is zojuist gebracht. _O_
    De Wii, Zelda, Red Steel en Rayman zijn eindelijk in mijn bezit. De componentkabel zat er niet bij terwijl BS had gezegd dat deze er wel bij zou zitten, maar hij word volgende week geleverd, niks aan de hand dus.
    Het lange wachten is voorbij, nu eindelijk aan de slag met Zelda. \o/
     
  9. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluksvogel!!! Krijg de mijne waarschijnlijk pas volgende week! :mad:
     
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom net terug van mediamarkt utrecht, maar die gaan m echt pas morgen verkopen. De verkoper zei dat het niet uitmaakte dat andere winkels m eerder verkochten, MM verkoopt per morgen. (ze verwachten er tientallen! ?)
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, maar wil ook graag Tony Hawk Downhill Jam, Zelda en Rayman. Niet dta ik die allemaal meteen ga kopen, ben al blij alss ik over een maand een kale Wii kan kopen.
    Momenteel ook erg druk met school en andere dingen, dus het wachten moet wel lukken, hoop ik. :)
     
  12. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Eff een belangrijk vraag: Hebben de europese wii's ook kinderziektes ? Of hebben ze dat beetje aangepast?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er hier ook mensen met de freeloader voor de cube die nu ook een wii hebben? Ik lees hier en daar dat de freeloader van de cube ook op de wii werkt, anderen ontkennen dat weer. Zou leuk zijn als iemand dat hier zelf kan uitproberen.
     
  14. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net gebeld door E-plaza en kan hem nu ophalen. Ik denk dat het met de voorraden wel goed zit, ik sta namelijk 15de. De verkoper wist me te melden dat hij er meer dan genoeg binnen had gekregen en niet snapte waarom iedereen
    het maar over die tekorten had. Dus misschien valt het allemaal wel mee :)
     
  15. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier de Wii op een HD-tv (LCD) gezien? Zit het er beetje mooi uit ?
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    is ook de gamecube versie van zelda er al? of komt die pas volgende week?
     
  17. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Die komt de 15de, dus volgende week ja.
     
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik me afvraag... Hebben mensen allemaal al een Mii gemaakt op hun wii? :)
    Ik heb me hele vrienden kring en familie na zitten maken :p
    Maar je hebt ook de optie zodat miis andere wii's gaan bezoeken endat andere miis jouw wii bezoeken..
    Maar tot nu toe heb ik nog geen andere mii gezien op mijn wii :)

    hmm.. dat waren heel wat miis en wiiis in in zit :p
     
  19. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten mensen m wel op internet hebben aangesloten ^^

    ik zelf heb ook een mii gemaakt, alleen ik zit nog niet aangesloten op internet, dat doe ik later nog wel, over een tijdje als ik een wi fi usb connector heb gekocht..
     
  20. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm.. was binnen enkele secondes verbonden met het internet..
    Volgens mij heeft bijna iedereen tegenwoordg wel draadloos inet thuis :)

    binnekort ook maar wat mensen toevoegen :)

    Als mensen hier het nummer van hun wii posten dan kunnen wel elkaar toevoegen en mii uitwisselen :p

    Volgens mij kan je het nummer van jouw wii ergens in het adressboek vinden.. Ben nu op school maar zal straks ff het nummer van mijn wii posten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina