1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al op 't draadloos internet aangesloten maar als ik dan op op 't weerkanaal druk moet ik updaten zegt die en als ik dat dan doe zegt die dat die niet kan updaten omdat ik de nieuwste software al heb:{

    Maar volgens mij kwam 't weerkanaal iets van 20 december pas online, nieuwskanaal volgens mij pas in januarie. En 23 december kun je de opera webbrowser gratis downloaden:thumbs:
     
  2. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Rayman voornamelijk party of ook een avontuur?
    Heb er weleens kleine filmpjes van gezien en dat zag er super uit!

    Mij lijkt de Zelda ook wel wat! Heb ooit de NES Zelda gespeeld en de N64 Zelda. Die van de GameCube alleen gezien.
    Is de Zelda voor de Wii dus ook voor mensen zoals mij bestemd of moet je alle achtergrondinformatie weten?
     
  3. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zojuist aangesloten op mijn LCD tv maar de kwaliteit viel me een beetje tegen, de gameplay daarin tegen! Man dit is weer eens wat anders echt nice, heb hem net opgehaald bij de eplaza waar ik 55e van de lijst was dus viel mee! Maar meteen zelda erbij gekocht alleen nog niet gespeeld, ga daar vanavond aan beginnen, eerst even studeren ... :) Iemand die weet wat ik eraan kan doen om de LCD kwaliteit te verbeteren?
     
  4. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Component kabel kopen.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Rayman is vooral een partygame. Het zijn allemaal minigames die uiteindelijk het verhaal vertellen. Het is een game die echt is gemaakt voor de Wii controller.
    Alle achtergrondinformatie van Zelda is niet nodig. Elke Zelda deel staat in principe op zichzelf. Beetje standaard kennis kan in ieder geval geen kwaad. ;)

    Inderdaad even de componentkabel kopen. Hiermee kun je de games op 480p spelen op een HDTV, waardoor het er een stuk beter uitziet. Deze kabel ligt vanaf volgende week in de winkels.

    @Cyber, geef je nummer maar. Zal ik eens kijken wat je van je Mii hebt gebakken. :)
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    @Kameo
    Ik zou uren kunnen praten over de echte zelda verhaal lijn ;)

    Maar ik ben benieuwd of er een walktrough komt voor TTP. Niet om echt te gebruiken, maar het zijn meestal van die mooie boeken. Ik verwacht er eigelijk best veel van aangezien de kleine handleiding er erg mooi uitziet :p
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Neem anders even contact op met Aphrodite, kun je hem alles vertellen. :b: ;)
    De walkthrough is er al. Bij dimplus kun je hem al bestellen. Hij kost 17.99, is full color en heeft 432pagina's! Er komt ook een SE van de walkthrough, maar die hebben ze nog niet.

    Morgen komt trouwens de nieuwe thread! \o/
     
  8. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb mijn wii dus niet.
    preorder gedaan bij Dynabyte, en stond eergister toen ik belde op de 3rde plaats.
    Vandaag mijn vriendin langs laten gaan en sta ik plots op plaats 4 en hebben ze er maar 3 binnen gekregen... terwijl ik hoorde dat ze voor 40 filialen 1000 wii's kregen.. dat zou 25 per winkel zijn... maarjah... beetje vreemd dus.
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Prachtig, nu alleen nog hopen dat een ook een CE van cube versie komt.
    Ik bedoel ik weet zeker dat ik de never ever ooit 100 uur volmaakt op de Wii manier.
     
  10. Robbie76

    Robbie76 Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen gewoon gekocht bij FRS in utrecht op de gracht. :thumbs:
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ik over een maand of 4 onderhand net zulke armen als Arnold Schwarzenegger heb. ;)
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Wat zijn mijn collegas toch aardig ;)

    hahaha, speelt het trouwens wel lekker? Ik heb namelijk me compleet vanaf oktober afgezonderd van zelda, ik heb nog geen 1 spoiler gezien (wil ik graag zo houden) alleen wat paardrijden en wat vissen.Wat is jou algemeneen eerste indruk?
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit nog op mijn werk, ik heb nog niet gespeeld. :'-(
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkoopt de Media markt er helemaal geen vandaag?
    Niet dat het veel uitmaakt want ik ga vanavond sowieso eventjes kijken..
     
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Duidelijk heel druk aan het werk :cool:
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is al eerder gepost ;)
    mooie site idd :9
     
  18. rogier83

    rogier83 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist 2 uurtjes met Zelda doorgemaakt, begin was ff inkomen, maar naarmate ik aan het verkennen was en de eerste wapens in handen kreeg was ik verkocht. Deze game speelt zo lekker, de wii - controls hebben echt toegevoegde waarde t.o.v. traditionele besturing. Graphics zijn oke, they get the job done, maar ik ben nog niet ver gekomen dus kan hier niet echt een oordeel over vellen. Als uberkritische gamer zijnde moet ik zeggen dat nintendo zich mijns inziens aan zijn beloften gehouden heeft, deze zelda wordt de beste zelda die d'r is (tot nu toe dan ;) )!
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een pauze van 9 uur ;)
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zijn wii al aangesloten op internet via de wi fi usb connector die je in je pc stopt???
    zo ja - is dat makkelijk aan de praat te krijgen?? of is dat best wel lastig...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina