1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de Wii ook op een HDTV staan en het ziet er allemaal goed uit hoor, volgende week wel de component kabel erbij kopen :). Net een potje staan boksen en moet zeggen dat het toch wel sportief bezig zijn is, hehe. Zelda is gewoon super lekker om te spelen. 23 december ook lekker mee kunnen internetten met de Opera browser dus dat komt wel goed. Ik ben er super blij mee
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoort dat blauwe lichtje rond de dvd drive niet constant te branden? Hij gaat bij mij heel even aan wanneer ik de Wii opstart, maar na 2 sec is ie weer uit. :eek:
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    heb ik ook....=( wel jammer..


    Ik heb hem ook aangesloten op een LCD Tv van ongeveer 120cm groot...
    Mijn mening (alleen wii sports tot dus ver daar zal het zeker ook aan liggen), ziet er niet bepaald goed uit...

    Oooh maar heb ik al gezegd dat het wel geweldig leuk speelt!!:D idd best intensief als je dat zelf wilt.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  4. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Wii met het internet verbonden hebt, moet je even een Email naar je Wii sturen (dan moet je even bij je mail ding kijken en dan adres boek dan op de voorstepagina staat het nr van je Wii )
    Dan mail je naar w****************@wii.com ( *************** is het nr van je wii ) als je dat mailje heb ontvangen gaat het blauwe lampje branden maar ga niet bij je msgs kijken dan gaat hij weer uit!en als je je Wii uit doet gaat hij ook uit
     
  5. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, dat vind ik ook erg jammer, kun je daar zelf niks aan veranderen? Ik heb namelijk wel bij de instellingen iets van de sleuf-verlichting gezien waar je 'm uit, zwak, of fel kon instellen maar dat haalt niets uit. Jammer, want het staat wel veel mooier.:eek:

    Edit: ik zie de reactie hierboven me al, maar ik krijg het niet voor elkaar, ik krijg namelijk geen mailtje terug ( waar zou die die dan moeten zien...op 't prikbord?) vind het wel nogal omslachtig allemaal alleen om 't lichtje aan te krijgen
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2006
  6. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan even duuren voor het mailtje binnenkomt ja dat mailtje krijg je dan op je prikbord maar je moet niet in je prikbord op dat mailtje gaan wachten gewoon ff in het Wii menu blijven en dan ok niet meer naar het prikbord gaan dan gaat het lampje uit
     
  7. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met de wii kanalen?
    Want als ik wii-kanalen aandruk dan zegt hij dat ik moet updaten en als ik dan bezig ben met updaten zegt die dat ik niet hoef up te daten maar dan kom ik niet op die kanalen

    Hoe zit het met wiiconnect24?
    Kan ik al vrienden toevoegen en/of online spelen?

    Waarom is mijn prikbord zo leeg?
    Hoe kan ik dit veranderen oid ?

    En die sterren catelogus daarmee kun je geen wii punten kopen klopt dat?
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb ook idd dat als ik die kanalen wil gebruiken dat ik moest gaan updaten terwijl de laatste update er al op zit.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, tijd voor wat eerste indrukken.

    De Wii zelf is echt bloedmooi om te zien. Erg strak apparaat en erg klein. Qua uiterlijk de mooiste van de 3.

    De controller werkt echt supergoed. Ik wist dat het goed zou werken, maar zou goed en precies had ik niet verwacht.

    Zelda heb ik nog maar heel even gechecked. Hier wil ik morgen echt de tijd voor nemen en even voor gaan zitten. Van wat ik heb gespeeld, kan ik niks anders zeggen dan onzettend gaaf, erg mooi, erg sfeervol en bijzonder. Dit zou weleens een van de beste games ooit kunnen zijn, zoniet de beste. _O_
    De game van 2006!

    Rayman Raving Rabbits is echt heel erg leuk! De humor druipt van het spel af en de konijnen zijn echt heel erg tof. De minigames zijn stuk voor stuk leuk en de controller werkt heel erg goed.

    Over Red Steel begon ik toch wat te twijfelen na de wat mindere reviews, maar ik kan inmiddels zeggen dat Red Steel gewoon een erg goede game is. De controls zijn helemaal niet klote, het is gewoon even wennen. Na een tijdje ging het bij mij gewoon allemaal vloeiend. Daarnaast is de game erg sfeervol, de shootouts zijn tof, de zwaardgevechten zijn echt super en de controller werkt goed. Absoluut een goede game.

    Wii Sports is een game die heel erg goed de controller demonstreert. Daarnaast is het gewoon super leuk en super verslavend om te spelen. Echt heel erg tof gedaan.

    Al met al kan ik zeggen dat de Wii de hele hype erom heen echt dik overtreft. Het zelf spelen op de Wii geeft zo'n aparte beleving, een beleving die ik nog nooit heb meegemaakt. Je speelt games op een toffe nieuwe manier. Je zou haast zeggen dat gaming opnieuw is uitgevonden.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze diensten zijn nu nog niet beschikbaar volgens mij. :)
     
  11. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook de Wii opgehaald en ik lig nu klaarwakker in bed (psp), ik wil spelen, sigh.
    De eerte indrukken zijn erg positief zowel over de besturing als het beeld want zeker dat laatste valt me alles mee. Het spelen is over het algemeen erg intuitief en direct, al bleek het spiegelend e oppervlak van de tafel de boel te verstoren.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god... wat een drama met deze launch joh...

    Of nintendo heeft zich verkeken op de populariteit van de Wii, of de zaken in nederland hebben dat gedaan...

    Hoe dan ook, overal in nederland worden ze maar mondjesmaat geleverd. 10 stuks hier, 5 stuks daar.. free record shops die maar 1 per week krijgen... gameshops zoals dimension plus die al lang geen pre-orders meer aan nemen omdat er al teveel pre-orders zijn, en VEEL te weinig wii's!

    Jammer.. ik had wel de goede hoop dat er binnen nu en 2 weken wel genoeg wii's zouden zijn om gewoon in de winkel te kopen... binnen lopen en meenemen maar.. maar zo gaat dat dus niet, ben ik achtergekomen... ik heb het zwaar onderschat, en vele met mij... je bent als je op een pre-order lijst staat al niet eens zeker van een Wii voordat 2006 is afgelopen.. laat staan dat je zo even 1 ophaalt in de winkel!

    Naja.. toch maar even over twee week in de winkels gaan kijken of het dan allemaal wat beter eruit ziet... vrees het ergste, maar goed.. zoals het nu eruitziet, geen Wii voor de meeste mensen die hem niet op tijd hebben ge-preordered bij de juiste winkel.
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik gisteren in de eplaza te horen kreeg was dat bartsmit (moederbedrijf van eplaza) min of de bulk van alle wii's hebben opgekocht, deze hebben dus ver weg het meeste binnen gekregen. Ik lees hier ook van eplaza's met grote aantallen reserveringen die ook practisch allemaal uitgeleverd worden.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    Precies zoals ik al een tijd had verwacht _O_
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi zeg!
    Heb ruim 4500 punten en zie nooit wat leuks in de catalogus. Kan ik dan als ik de Wii heb punten kopen zodat ik o.a. Goldeneye 007 kan downloaden! :D (hoop dat ie uitkomt! Is nog steeds een van mijn favo games!)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eeh hoe kom je aan sterren? :+
     
  17. Suffihannes

    Suffihannes L

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten altijd kraskaarten bij nintendo Producten,als je naar nintendo.nl gaat
    kan je daar een account maken en de codes van de kraskaarten invullen om sterren te krijgen.
     
  18. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer de volgende lading wii's komt ?? Rond kerst ? lijkt mij wel handig voor de omzet ?
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht rond eind volgende week.
     
  20. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dan kan ik er dan één halen !! Die week kan ik ook wel wachten, ik heb nou niet echt zin om helemaal moeilijk te gaan doen om hem echt deze dag te halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina